تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818996325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولين جلسه دادگاه اختلاس بيمه ايران- 8اظهاراتم در دادسرا را قبول ندارم/ آقاي ف به من پول داد و گفت به شوهرت چيزي نگو


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اولين جلسه دادگاه اختلاس بيمه ايران- 8اظهاراتم در دادسرا را قبول ندارم/ آقاي ف به من پول داد و گفت به شوهرت چيزي نگو
يكي از متهمان پرونده اختلاس از بيمه ايران گفت: من چكي پاس نكردم، يك روز آقاي ف به در منزل من آمد و بسته اي محتوي پول به من داد و گفت كه به شوهرت چيزي نگو چرا كه اگر بفهمد هم با تو و هم با من برخورد مي كند.


به گزارش خبرنگار قضايي فارس، در ادامه اولين بخش از رسيدگي به پرونده اختلاس از بيمه ايران اتهامات آقاي ح.ح.م مطرح شد.

ح.ح.م به اتهام پولشويي به مبلغ بيش از 376 ميليون تومان و تحصيل مال نامشروع به مبلغ 76 ميليون در دادگاه حاضر شد اما اتهامات وارده را نپذيرفت.

وي گفت: من پولي نگرفتم تنها حقوق ميژ گرفتم، من فقط چك‌ها را وصول مي‌كردم و نمي دانستم كه اين اختلاس است.

اين متهم ادامه داد: من فقط اظهاراتم در دادگاه را قبول دارم چون در دادسرا با من رفتار خوبي نشد، در مرحله دادسرا من را 20 روز به انفرادي فرستادند و برايم قرار وثيقه يك ميليارد توماني صادر كردند به همين خاطر اظهاراتم در دادسرا را قبول ندارم.

متهم ديگر اين پرونده خانم ل.ز 36 ساله بود كه به اتهام معاونت در اختلاس و تحصيل مال نامشروع به مبلغ 15 ميليون تومان در دادگاه حاضر شد.

وي ضمن رد اتهامات وارده عليه خود گفت: من چكي پاس نكردم، اين ها شبيه يك داستان است.

اين متهم ادامه داد: من يك روز با ادامه همسرم تماس گرفتم و تا بگويم از ادامه وام بگيرد اما آقاي ف كه ادعاي برادري داشت به من گفت كه من پول به تو پول ميدهم و نگران نباش.

وي اظهار داشت: يك روز آقاي ف به در منزل من آمد و بسته اي محتوي پول به من داد و گفت كه به شوهرت چيزي نگو چرا كه اگر بفهمد هم با تو و هم با من برخورد مي كند.

اين متهم در ادامه تأكيد كرد: من پاكت را باز كردم و ديدم كه 15 ميليون تومان در آن است، به آقاي ف زنگ زدم و گفتم كه من نمي توانم اين پول را برگردانم اما وي در پاسخ به من گفت كه مگر قرار نيست برادرزاده ات در اداره من كار كند، من از حقوق او كم مي كنم.

قاضي از متهم پرسيد كه آيا در نهايت شما پول را بازگردانديد؟

متهم در پاسخ گفت: نه، چون آقاي ف به زندان رفت و من پولي نداشتم كه برگزدانم.

انتهاي پيام/

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن