تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803500736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحقق درآمدهاي بخش كشاورزي در بودجه 93 /اختصاص 70 هزار ميليارد ريال براي خريد گندم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي: تحقق درآمدهاي بخش كشاورزي در بودجه 93 /اختصاص 70 هزار ميليارد ريال براي خريد گندم
عضو كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس،گفت: سهم بخش كشاورزي در لايحه بودجه 93 نسبت به سالگذشته رقم كمي است ،اما چنانچه اين رقم ها از سوي دولت واقعي محاسبه شده باشند، به طور حتم با همين ميزان بودجه كم مي توانيم از نظر عملكرد در بخش كشاورزي پيشرفت چشمگيري داشته باشيم.


شمس الله شريعت نژاد درگفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري خانه ملت،درخصوص سهم بخش كشاورزي در لايحه بودجه سال 93،گفت: بودجه در نظر گرفته شده سال آينده براي وزارت جهاد كشاورزي 994 ميلياردو 880 ميليون و 100 هزار تومان است كه البته بودجه سالانه برخي از سازمان‌ها مانند سازمان جنگل‌ها، مراتع، وآبخيزداري، دامپزشكي، شيلات، صندوق بيمه محصولات كشاورزي و ... به صورت جداگانه محاسبه شده است.

نماينده مردم تنكابن، رامسر و عباس آباد درمجلس شوراي اسلامي،با تأكيدبر اينكه لايحه بودجه سال 93 انقباضي است،تصريح كرد: با توجه به اينكه رقم بودجه بخش كشاورزي در سال 92 بيشتر از سال 93 تصويب شده بود، اما عملكرد مناسب ومؤثري در بخش كشاورزي كشور از جمله اجراي طرح هاي عمراني مشاهده نشد.

اين نماينده مردم در مجس نهم،اظهار داشت: متأسفانه بسياري ازطرح ها و پروژه هاي عمراني كشور در بخش كشاورزي در سال 92 محقق نشد به طوري كه حتي مجلس شوراي اسلامي مجبور به تصويب تقليل 40 هزار ميليارد تومان از بودجه تخصيص يافته به بخش كشاورزي هم شد.

شريعت نژاد، افزود: مزيت لايحه بودجه 93 اين است كه نسبت به عملكرد، ميزان بودجه تخصيصي به بخش هاي عمراني كشور دو تا سه برابر رشد يافته است.

وي، ادامه داد: درست است كه رقم بودجه بخش كشاورزي در لايحه بودجه 93 نسبت به سال گذشته كمتر است، اما چنانچه اين رقم ها از سوي دولت واقعي محاسبه شده باشند، به طور حتم با همين ميزان بودجه كم مي توانيم از نظر عملكرد در بخش كشاورزي پيشرفت چشمگيري داشته باشيم

بودجه سازمان چاي دو برابر شود

نماينده مردم تنكابن، رامسر و عباس آباد درمجلس شوراي اسلامي،در خصوص ميزان بودجه تخصيص يافته به سازمان چاي كشور در حدود پنج ميليارد و 184 ميليون و 200 هزار تومان،گفت: با توجه به اينكه هزينه هاي توليدي كشاورزان بسيار افزايش يافته است و حدود 7000 تا 8000 هكتار باغات چاي كشور از بين رفته اند به همين جهت اين ميزان بودجه براي سازمان چاي كشور بسيار كم است و بايد تجديد نظري بر ميزان بودجه تخصيصي به سازمان چاي كشور صورت گيرد به طوري كه اين رقم بايد حداقل دو تا سه برابر افزايش يابد.

اختصاص 70 هزار ميليارد ريال براي خريد گندم 93

اين نماينده مردم در مجلس نهم،درخصوص بند ب تبصره 11 لايحه بودجه سال 93، مبني بر اينكه در اجراي ماده ( 33 ) قانون افزايش بهره‌وري بخشكشاورزي و منابع طبيعي، بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران از طريق بانك‌هاي عامل مكلفاست با معرفي دستگاه اجرايي ذي ربط ، تسهيلات لازم براي خريد گندم توليد داخلي راتا سقف 70 هزار ميليارد ريال از محل منابع داخلي بانك‌ها قبل از شروع فصل برداشت دراختيار شركت بازرگاني دولتي ايران و كارخانه‌هاي آرد و سيلوداران بخش خصوصي وشركت‌هاي تعاوني روستايي قرار دهد،تصريح كرد: با توجه به اينكه اين پيشنهاد دولت به منظور پرداخت به موقع مطالبات گندم كاران است بسيار خوب و مطلوب مي باشد،اما اين رقم هفت هزار ميليارد تومان با توجه به افزايش هزينه هاي توليدي گندم كاران زياد مناسب نيست و بايد افزايش يابد.

عضو كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس،گفت: با توجه به اينكه دولت دهم حتي اين ميزان رقم را براي خريد تضميني گندم از گندم كاران در نظر نگرفت به همين جهت پيشنهاد دولت با توجه به انقباضي بودن بودجه سال 93 بسيار ارزنده و مناسب است و باعث كاهش توليدگندم و تغيير كاربري مزارع گندم نخواهد شد.

پايان پيام/

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن