تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرم افزار ايراني كيپيسي از مطالب شخصي شما در گوشي همراه محافظت مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: نرم افزار ايراني "كيپيسي" از مطالب شخصي شما در گوشي همراه محافظت مي كند
امسال در رقابت‌هاي جهاني‌ كار آفريني، تيمي از ايران به نامه كيپيسي-Keepacy- (مخفف عبارت انگليسي‌ Keep Privacy) ، با ايده اي در زمينه حفظ حريم شخصي‌ افراد ، به عنوان برگزيده استارتاپ ويكند تهران ،حضور دارد.
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛در اين رقابتها، تيمهاي مختلف از سراسر جهان حضور دارند كه در سه مرحله باهم به رقابت مي‌پردازند. مرحله اول برنده شدن در رقابت‌هاي محلي استارتاپ ويكند در شهر خود تيمهاست و در مرحله بعد كه در حال حاضر شروع شده، ايده‌ها به راي‌گيري عمومي‌ گذاشته مي شود و ۱۵ تيمي كه بيشترين راي را بياورد راهي‌ داوري نهايي ميگردند كه ۳ تيم منتخب مرحله داوري ، به گوگل در سان فرانسيسكو ميروند تا با كمك مهندسين گوگل ايده خود را پياده سازي و اجرا كنند.

هم اكنون راي گيري عمومي‌ شروع شده و تا ۱۶ آذر ماه ادامه دارد. ايده تيم كيپيسي، كه با استقبال خوبي‌ مواجه شده است از اين قرار است :

وقتي شما به هر دليلي گوشي موبايل خود را در اختيار ديگران قرار مي دهيد (تماس فوري ، ارسال SMS ، كنجكاوي در خصوص گوشي جديد شما و ...) ​ اين نرم افزار به شما كمك مي كنه اطلاعات شخصيتون رو از ديد اون شخص پنهان كنيد .​
Keepacy يه برنامه براي موبايله كه به شما امكان ميده بخش هاي خاصي از موبايل را پنهان كنيد ، مثلا از ليست Contact موبايل خود چند نفر را انتخاب كرده و SMSهاي ارسالي و دريافتي از آنها ، تماس هاي خروجي و ورودي به آنها پنهان شود .يا اينكه از گالري ، بخش عكس هاي شخصي رو پنهان كنيد .

شخصي كه گوشي شما رو ميگيره متوجه نميشه ​كه ​محدوديتي​​ اعمال كرديد ، چرا كه علامت قفل يا چيز ديگري نمايش داده نميشه و صرفا ​اطلاعات انتخابي شما (آلبومي از گالري ، مخاطبي از ليست تماس ها و ... ) پنهان​ مي شه و فعال كردن اين ​قابليت​ ​ تنها با Pattern خاص انجام ميشه ، يعني شما براي گوشي خود رمزي گذاشتيد و براي اين قابليت رمز ديگري ، وقتي رمز ديگري را ميزنيد كه از قبل تعريف كرده ايد ، گوشي ​بصورت اتوماتيك وارد اين وضعيت ميشه و شخص متوجه اين تغيير ​نميشه.

در حل حاضر اين تيم شديدا مشغول جمع‌آوري راي براي رفتن به عنوان اولين تيم از ايران به جمع ۱۵ تيم است كه با توجه به ايده جذاب آنها ، امكان انتخابشان توسط داورها زياد هست . اگر مايل به آشنايي با ايده آنها هستيد ميتوانيد از طريقه لينك‌هاي زير با اين تيم و ايده‌هايشان آشنا شويد. براي راي دادن به آنها به راهنمايي‌ كه در سايت خود قرار داده اند به ادرس زير مراجعه نماييد.

فيلم معرفي ايده به زبان فارسي : http://www.aparat.com/v/XAWFL

راهنماي راي دادن به ايده : www.keepacy.co/vote

سه شنبه 12 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن