تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820439438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همگروهي با تيم‌هاي مطرح دنيا به سود ايران است/ براي بردن برزيل و روسيه بايد خيلي كار كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همگروهي با تيم‌هاي مطرح دنيا به سود ايران است/ براي بردن برزيل و روسيه بايد خيلي كار كنيم
مربي تيم ملي واليبال با اشاره به گره‌بندي مسابقات ليگ جهاني 2014 گفت: همگروهي با تيم‌هاي برزيل و ايتاليا به سود واليبال ايران است و از اين بابت خيلي خوشحال هستم.

ناصر شهنازي در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قرعه كشي ليگ جهاني واليبال در سال 2014 و همگروهي با تيم‌هاي برزيل، ايتاليا و لهستان عنوان كرد: فكر مي‌كنم شرايط طوري شده كه هر چه با تيم‌هاي بزرگ دنيا بازي كنيم به نفع ما خواهد بود بنابراين همگروهي با برزيل، لهستان و ايتاليا كاملا به سود واليبال ايران است و بر كيفيت واليبال ما اضافه مي‌كند.

وي افزود: همگروهي با اين تيم‌ها كاملا بهتر از اين است كه با يكسري تيم‌هاي متوسط همگروه شويم تا بتوانيم آنها را شكست بدهيم. اين تفكر براي واليبال ما سودي به دنبال نخواهد داشت چرا كه به جايي رسيده‌ايم كه واليبال دنيا روي ما حساب ويژه‌اي باز مي‌كند. بنابراين بايد از حالا خود را براي رويارويي با تيم‌هاي بزرگ دنيا آماده كنيم. ما براي پيشرفت بيشتر هيچ راهي جز اين نداريم و خوشحالم با تيم‌هاي بزرگ دنيا همگروه شده‌ايم.

مربي تيم ملي در خصوص ميزباني تيم ملي از برزيل و ايتاليا در تهران گفت: حضور تيم‌هاي بزرگ دنيا در ايران باعث مي‌شود تا مشتاقان واليبال ستارگان جهان را از نزديك ببينند كه اين يك پوئن بزرگ است. در هيچ رشته گروهي مثل شرايط مثل واليبال نيست كه تيم‌هاي مطرح دنيا براي بازي به تهران بيايند و اين بهترين موقعيت براي مردم است تا از نزديك ستاره‌ها را ببينند. البته ميزباني ما تاثيرگذار است و مي‌تواند روي روند نتيجه‌گيري تيم هم تاثيرگذار باشد.

شهنازي در پاسخ به اين سوال كه آيا مي‌توان برزيل را در تهران شكست داد، خاطرنشان كرد: مطمئن باشيد كه در كنار پيشرفت تيم ايران به دنبال كسب نتيجه هم هست. ما چرا نتوانيم برزيل را شكست دهيم؟ البته مطمئن هستم كه جايگاه برزيل و روسيه خيلي بالا است و بايد خيلي كار كنيم تا به اين شرايط دست پيدا كنيم. ما به جايي رسيده‌ايم كه اگر ورزشگاه 100 هزار نفري هم داشته باشيم براي بازي با برزيل پر خواهد شد. اميدوارم در ليگ جهاني ورود بانوان هم آزاد شود تا فدراسيون جهاني بهانه تراشي نكند.

كد خبر: 2187092

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۲ - ۰۹:۱۹

سه شنبه 12 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن