تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799480848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جريمه 30 ميليوني فلاويو لوپز/رد شكايت ذوب آهن از صادقيان و جريمه مشترك براي استقلال و پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: جريمه 30 ميليوني فلاويو لوپز/رد شكايت ذوب آهن از صادقيان و جريمه مشترك براي استقلال و پرسپوليس
كميته انضباطي آخرين احكام انضباطي صادره اش را اعلام كرد.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، اين احكام و دعوت نامه ها به شرح زير است:

فلاويو لوپز 30 ميليون جريمه شد

باشگاه تراكتورسازي تبريز، از فلاويو لوپز، بازيكن فصل گذشته اش كه براي ليگ برتر سيزدهم هم با باشگاه قرارداد داشته، به علت عدم حضور در تمرينات، ترك كشور و انجام مصاحبه هايي عليه باشگاه در سايتها و روزنامه ها، شكايت كرده است.

لوپز در اين مصاحبه ها به مردم ايران و تبريز اهانت كرده است و باشگاه خواهان رسيدگي به اين موضوع شده است كه كميته انضباطي پس از طي روال پرونده از طرفين دعوت كرد تا در جلسه حاضر شوند كه بازيكن تيم تراكتور در جلسه حضور پيدا نكرد اما نماينده باشگاه در جلسه حاضر شد. در هر حال كميته انضباطي در نامه اي به كميته تعيين وضعيت فيفا از اين كميته خواست تا اعلام نظر كند و باشگاه ملكف است كه كميته انضباطي را در جريان رسيدگي نسبت به اقدام فيفا قرار دهد. درباره شكايت ديگر باشگاه از فلاويو لوپز مبني بر نشر اكاذيب طي مصاحبه انجام شده كميته انضباطي با توجه به عدم حضور بازيكن در جلسه رسيدگي به پرونده به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم مي كند. راي صادره قطعي است.

شكايت مجتبي جباري و يورگن گده از استقلال

جلسه رسيدگي به مطالبه وجه مجتبي جباري از باشگاه استقلال تهران روز يكشنبه 24 آذر برگزار مي شود. عدم حضور مانع از رسيدگي از نيست.همچنين جلسه رسيدگي به مطالبه وجه هانس يورگن گده از باشگاه استقلال تهران روز يكشنبه اول دي ماه در كميته انضباطي برگزار مي شود.عدم حضور طرفين مانع از رسيدگي به روند پرونده نيست.

شكايت ذوب آهن از پيام صادقيان رد شد

در پي شكايت باشگاه ذوب آهن از پيام صادقيان بازيكن كنوني تيم پرسپوليس، كميته انضباطي از طرفين دعوت كرده بود تا در جلسه رسيدگي شركت كنند اما باشگاه ذوب آهن خواهان تعويق جلسه شد. در هر حال پيام صادقيان در جلسه اول حضور پيدا كرد و توضيحاتش را ارائه كرد و اعلام كرد در جلسه بعدي هم با حضور نماينده ذوب آهن هم حضور پيدا خواهد كرد كه در اين جلسه نماينده باشگاه ذوب آهن بازهم حضور پيدا نكرد و حتي علت عدم حضور نماينده را هم اطلاع ندادند. بنابراين كميته انضباطي پيگيري موضوع را در همين حد كافي دانسته و به لحاظ عدم كفايت دليل و مستند، شكايت ذوب آهن را رد مي كند. راي صادره با رعايت مقررات ماده هاي 9 و 15 آيين نامه انضباطي، قابل تجديد نظر در كميته استيناف خواهد بود.

استقلال و پرسپوليس هركدام 30 ميليون جريمه شدند

راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال درباره تخلفات منتسب به تماشاگران دو تيم استقلال و پرسپوليس، در ديدارهاي نفت تهران- استقلال تهران، استقلال تهران- فولاد خوزستان، پرسپوليس- پديده مشهد و راه آهن سورينت و پرسپوليس تهران به شرح زير اعلام شد:

طرفداران دو تيم در اين مسابقات خطاب به تيم مقابل مرتكب تخلفاتي شدند و اين رويه در بازيهاي ديگر نسبت به بازيكنان و مربيان تيم هاي مقابل ادامه داشت. كميته انضباطي پس از اين تخلفات، در تاريخ 20 آبان 92 ميرشاد ماجدي و سعيد شيريني را به كميته انضباطي دعوت كرد و پس از شنيدن توضيحات هر دو سرپرست، هر كدام از دو باشگاه را به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم كرد و به باشگاه فوق تذكر مي دهد ضمن اعمال تمهيدات لازم ترتيبي اتخاذ كنند كه از گونه اهانت تماشاگران در مسابقات بعدي جلوگيري كنند و در صورت تكرار و مطابقت با آيين نامه انضباطي تنبيهات لازم اعمال خواهد شد. راي صادره قطعي است.

جريمه 10 ميليوني منصوري قرچك

در بازي دو تيم شهيد منصوري قرچك و دبيرتبريز در قرچك، هواداران منتسب به اين تيم مرتكب تخلفاتي شدند كه بر همين اساس به پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شدند. كميته انضباطي به مسئولان شهيد منصوري قرچك تذكر مي دهد كه ترتيبي اتخاذ كنند تا در مسابقات بعدي تخلفات تماشاگران اين تيم تكرار نشود در غير اينصورت، طبق مقررات ، تنبيهات شديد از جمله كسر امتياز اعمال خواهد شد.

شنبه 9 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن