تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820079598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقوي: مشکل ذوب‌آهن ساختاري نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تقوي: مشکل ذوب‌آهن ساختاري نيست
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازگو کردن مسائلي که در يک سال و نيم گذشته در ذوب‌آهن رخ داده دردي را دوا نمي‌کند.

مجتبي تقوي، سرمربي تيم ذوب‌آهن پس از تساوي يک بر يک مقابل تيم مس کرمان اظهار داشت:‌ تيم ما بازي خوبي را ارائه کرد، حساسيت‌هاي ذهني و رواني آنقدر زياد است که حتي بازيکنان با تجربه در اين شرايط دچار اشتباهات فردي مي‌شوند. ما به مراتب بهتر از مس کرمان بوديم، خوشحالم بازي خوبي را ارائه کرديم.

به گزارش فارس،وي افزود: شش موقعيت گل داشتيم، اين در حالي بود که مس کرمان دو يا سه موقعيت بيشتر نداشت. فکر مي‌کنم کيفيت بازي ذوب‌آهن بهتر شده و اميدوارم اين روند رو به جلو ادامه داشته باشد و براي اين موضوع ما نياز به زمان داريم.

سرمربي تيم ذوب‌آهن در ادامه گفت: ما در اين بازي مستحق کسب سه امتياز بوديم اما دست دادن تمرکز در چند دقيقه و فراموش کردن وظايف فردي باعث شد ما گل بخوريم و بازي به تساوي کشيده شود.

تقوي در ادامه خاطرنشان کرد: براي يازده بازي آينده برنامه داريم مطمئن باشيد ذوب‌آهن روز به روز بهتر مي‌شود ما براي آينده تلاش مي‌کنيم از گذشته هيچ حرفي نمي‌زنيم. کاري نداريم که در يک سال و گذشته چه مسائلي در ذوب‌آهن رخ داده و بازگو کردن هيچ دردي را دوا نمي‌کند.

وي در ادامه اظهار داشت: امروز بازي با کيفيتي داشتيم و بايد با تمرکز بيشتري عملکرد بازيکنان را زير نظر داشته باشيم و با تغيير نوع تمرينات تيم،‌ به شدت دنبال اين هستيم که بازي بهتر و لذت‌بخشي داشته باشيم.

تقوي در مورد توهين تماشاگران مس کرمان به وي گفت: من به خاطر حرمت مردم کرمان خيلي از مسائل را بازگو نمي‌کنم و عقايد خودم را زير پا نمي‌گذارم اما تيم کرمان نسبت به ابتداي فصل تغييرات زيادي کرده و قاعدتاً بايد مشکل اين تيم حل شده باشد. مردم ايران همه چيز را خوب مي‌فهمند و به خاطر مردم کرمان اميدوارم شرايط روز به روز بهتر شود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: مشکل ذوب‌آهن ساختاري نيست در فوتبال فراز و نشيب زياد وجود دارد بايد تمرکزمان روي دو حوزه بيشتر کنيم تا بتوانيم از اشتباهات فردي بازيکنان بکاهيم.

پنج شنبه 1392/09/28 17:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن