تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798293562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید انواع تجهیزات فروشگاهی از هزار مارکت


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از پارامترهای مهم در موفقیت مشاغل مختلف، استفاده از تجهیزات کاربردی و پیشرفته است. یکی از این مشاغل، فروشگاه‌ها هستند که با استفاده از ابزارهای کارآمد می‌توانند خدمات بهتری را ارائه دهند. تجهیزات فروشگاهی در انواع مختلف تولید می‌شوند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود داشته و تاثیر بسزایی در پیشبرد اهداف مدیران فروشگاه‌ها دارد.

هزار مارکت یکی از مراکز معتبر عرضه‌کننده بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات مورد نیاز فروشگاه است. شما می‌توانید دستگاه‌های مد نظر خود را از معتبرترین برندها توسط فروشگاه هزار مارکت خریداری کنید. در ادامه اطلاعات بیشتری د مورد این فروشگاه بااصالت و معتبر ارائه داده می‌شود.



انواع تجهیزات فروشگاهی در هزار مارکت

در فروشگاه هزار مارکت شما می‌توانید بهترین تجهیزات فروشگاهی را انتخاب و خریداری کنید. این مجموعه انواع مختلف ابزارهای مورد نیاز شما را برای مدیریت و توسعه فروشگاهتان از برندهای مطرح عرضه می‌کند. ما در این بخش تعدادی از این دستگاه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

1- بارکدخوان

بارکدخوان یک دستگاه پیشرفته و هوشمند است که در اغلب فروشگاه‌ها برای دستیابی به مشخصات کالا کاربرد دارد. امروزه اطلاعات مربوط به کالا به‌صورت بارکد روی بسته‌بندی آن درج شده که شامل قیمت، مواد اولیه، تاریخ تولید و انقضا و مواردی از این قبیل می‌شود. توسط این بارکد، فروشنده و خریدار می‌تواند به راحتی این اطلاعات را در دسترس داشته باشد. دستگاه بارکدخوان انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • بارکدخوان قلمی
  • بارکدخوان لیزری
  • بارکدخوان چندوجهی (دو بعدی و سه بعدی)
  • بارکدخوان بی‌سیم

بارکدخوان توسط برندهای مختلفی عرضه می‌شود که معتبرترین آن‌ها برندهای دیتا، هانیول، وینسون، لاجیک، اسکار و مواردی از این قبیل است. شما می‌توانید برای خرید دستگاه بارکد خوان فروشگاهی از برندهای ذکر شده، به سایت فروشگاهی هزار مارکت مراجعه کنید.

2- دستگاه لیبل زن

لیبل زن یا دستگاه چاپ برچسب، به ابزاری گفته می‌شود که برای چاپ انواع برچسب بر روی بسته‌بندی کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه از نظر تکنولوژی چاپ و کاربرد در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شود که شما گابران با بررسی این موارد، می‌توانید بهترین دستگاه لیبل زن که با شرایط کاری‌تان متناسب باشد را تهیه نمایید.

  • پرینتر حرارت مستقیم
  • پرینتر انتقال حرارت
  • انواع لیبل زن بر اساس کاربرد
  • لیبل پرینترهای رومیزی
  • لیبل پرینترهای نیمه صنعتی
  • لیبل پرینترهای صنعتی

برندهای معروفی که این ابزار را تولید می‌کنند شامل برند میوا، دایمو، اسکار، زبرا، برادر، بیکسولون، گودگس، سوو و زد ای سی می‌شوند که هر کدام از این دستگاه‌ها کاربرد مخصوص به خود داشته و در فروشگاه هزار مارکت با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می‌شوند.

3- رول حرارتی

لیبل رول حرارتی یا نرمال لیبل یکی از رایج‌ترین برچسب‌های مورد استفاده در فروشگاه‌ها است که به ریبون نیاز ندارد. ریبون نام جوهرهای جامد است. جنس رول حرارتی معمولا از کاغذ یا label فیلمی بوده که نوع کاغذی آن قابل پاره شدن و نوع فیلمی محکم و مقاوم هستند.

رول‌های حرارتی در سه نوع عادی، ریموویبل و label ضد آب، تولید می‌شوند که هرکدام از آن‌ها متناسب با نیاز مسئولین فروشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت رول حرارتی را می‌توانید با مراجعه به فروشگاه هزار مارکت دریافت کنید و متناسب با نیاز خود یک نمونه را سفارش دهید.

4- فیش زن

دستگاه فیش پرینتر نیز از تجهیزات فروشگاهی عرضه شده در هزار مارکت است که انواع برندهای معتبر را در برگرفته و کاربردهای متنوعی دارند. این محصول برای چاپ یا به‌عبارتی پرینت فیش استفاده می‌شود و سرعت کار مسئول صندوق را بالا می‌برد. اگر تمایل دارید قیمت فیش زن را دریافت کنید و یک برند مطرح و نام‌آشنا را برای محل کار خود انتخاب کنید، هزار مارکت این امکان را برای شما فراهم کرده است.



راهنمای خرید تجهیزات فروشگاهی از هزار مارکت

در مجموعه هزار مارکت رضایت مشتری در اولویت قرار دارد و مسئولین این مجموعه همواره در تلاش هستند تا بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها و خدمات را در سایت فروشگاهی خود عرضه کنند. این مجموعه پس از فروش کلا نیز پاسخگوی کاربران و مراجعین خود بوده و خدمات پس از فروش را نیز ارائه می‌دهد. از این خدمات می‌توان به ضمانت بازگشت کالا اشاره کرد که به مدت 7 روز اعتبار دارد. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود.

1- ایراد فنی یا سخت افزاری

2- وجود مغایرت در کالای ارسال شده

3- آسیب‌دیدگی فیزیکی

4- آسیب دیدگی در اثر حمل و نقل

خدمات ذکر شده توسط مجموعه هزار مارکت ارائه می‌شود تا مشتریان با اطمینان خاطر تجهیزات فروشگاهی خود را خریداری کرد و در صورت مواجه شدن با هر کدام از این مسائل نسبت به تعویض دستگاه و محصول خریداری شده اقدام کنند. این ویژگی، یک ویژگی منحصربه فرد محسوب شده و درجای دیگری نمی‌توان یافت.

انواع روش‌های پرداخت در هزار مارکت

کسانیکه برای خرید تجهیزات فروشگاهی به سایت هزار مارکت مراجعه می‌کنند، می‌توانند روش پرداخت مورد نظر خود را طبق شرایطی که دارند انتخاب کنند. این مرکز معتبر روش‌هایی مطمئن برای پرداخت در نظر گرفته است که عبارتند از:

1- پرداخت آنلاین بواسطه درگاه پرداخت اینترنتی

2- پرداخت نقدی درب منزل پس از تحویل کالا به مشتری مخصوص مشتریان تهرانی

3- پرداخت از طریق دستگاه پوز سیار، مخصوص مشتریان تهرانی

4- انتقال کارت به کارت از طریق کارت‌های عضو شتاب

5- پرداخت حضوری در بانک به حساب فروشگاه

کاربران بسته به شرایط خود، می‌توانند نوع پرداخت خود را انتخاب نموده و به دردسر نیفتند.

نتیجه‌گیری

همانطور که ذکر شد تجهیزات فروشگاهی با کاربردهای متفاوت موجب تسریع در امور خرید و فروش شده و مدیریت یک مجموعه فروشگاهی را آسان‌تر کرده‌اند. نکته مهم در تهیه این تجهیزات، مراجعه به یک فروشگاه معتبر است تا ضمن دریافت یک محصول باکیفیت و کاربردی، از خدمات پس از فروش و گارانتی نیز بهره‌مند باشد.

هزار مارکت یک فروشگاه عرضه کننده انواع مختلف تجهیزات مخصوص فروشگاه‌ است که محصولاتی از معتبرترین برندها را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید، به سایت hezarmarket.com مراجعه کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن