تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798786704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکات قبل و بعد از خرید ماشین لباسشویی


واضح آرشیو وب فارسی::

نکات قبل و بعد از خرید ماشین لباسشویی

انتخاب و خرید ماشین لباسشویی می‌تواند دغدغه‌آمیز باشد. با تنوع زیاد مدل‌ها و برندها در بازار، ممکن است انتخاب بهترین گزینه برای شما دشوار باشد. این راهنمای خرید ماشین لباسشویی به شما کمک می‌کند تا با آگاهی کامل، ماشین لباسشویی ایده‌آل خود را پیدا کنید.

خرید ماشین لباسشویی درب جلو بهتر است یا از بالا؟

توجه داشته باشید که انتخاب و خرید نوع ماشین لباسشویی به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد و هر دو نوع ماشین لباسشویی درب از جلو و درب از بالا می توانند لباس های شما را به خوبی تمیز کنند.

مزایای خرید ماشین لباسشویی درب از جلو:

  • خرید ماشین لباسشویی درب از جلو ، کمترین میزان آب را در هر بار شستشو مصرف می کند. لباس ها با چرخیدن در یک حوضچه کوچک از آب که توسط دستگاه پس از حس کردن وزن و نوع بار اضافه می شود، تمیز می شوند.

 

  • مناسب برای حجم زیاد لباس: ماشین های لباسشویی درب از جلو به راحتی می توانند اقلام بزرگ و حجیم مانند پتو و کیسه خواب را تحمل کنند، اما برای بارگیری و تخلیه مخزن نیاز به خم شدن دارند. اکثر تولیدکنندگان کشوهای پایه ای را می فروشند تا وسایل را از روی زمین بلند کنند تا کمی از فشار روی کمر شما کم شود.

 

  • مناسب برای فضاهای کوچک: در صورت کمبود فضا، یک ماشین لباسشویی درب از جلو را می توان با خشک کن ست آن روی هم قرار داد و در کمد، حمام یا هر ناحیه باریکی که آب، اتصالات برق و تهویه در دسترس باشد قرار داد. (خشک کن های بدون تهویه برای نصب در فضاهایی که تهویه خارجی گزینه ای نیست، به طور گسترده در دسترس قرار می گیرند و آزمایشات ما نشان می دهد که عملکرد آنها با مدل های تهویه دار برابری می کند.)


 

مزایای خرید ماشین لباسشویی درب از بالا:

  • خرید ماشین لباسشویی درب از بالا ، مناسب برای افرادی که پیکربندی سنتی را ترجیح می دهند: ماشین لباسشویی درب از بالا یک انتخاب خوب برای افرادی است که پیکربندی سنتی را ترجیح می دهند. از آنجایی که آب ماشین لباسشویی درب از بالا تخلیه می شود، احتمال ایجاد کپک و بو در آنها نسبت به ماشین لباسشویی درب از جلو کمتر است و به همین دلیل بسیاری از مصرف کنندگان آنها را ترجیح می دهند. با این حال، تمیز کردن مخزن و پخش کننده های تمام ماشین های لباسشویی یک بار در ماه ایده خوبی است

 

  • مصرف انرژی مناسب: مدل‌های ماشین لباسشویی درب از بالای جدید با بازده بالا، تمیزکاری عالی را ارائه می‌دهند و همچنان کم‌مصرف هستند، حتی اگر از ماشین لباسشویی درب از جلو آب بیشتری مصرف کنند.

 

  • مناسب برای لباس های حجیم: خرید ماشین لباسشویی درب از بالا ممکن است با همزننده یا بدون همزننده باشد. آنهایی که بدون همزننده هستند، دارای مخزن های بزرگی برای بارهای بسیار بزرگ هستند و لباس ها را به آرامی زیر دوش آب می چرخانند. برخی از آنها آنقدر عمیق هستند که رسیدن به ته برای گرفتن آخرین جوراب برای مصرف کنندگان کوتاه قد می تواند چالش برانگیز باشد. وخرید مدل‌های جدید ماشین لباسشویی در صورت تمایل برای شستشو و آبکشی عمیق‌تر، امکان اضافه کردن آب را ارائه می‌دهند.

 

  • مناسب برای استفاده با مواد شوینده تک دوز: ماشین لباسشویی مدل‌های همزن‌دار ممکن است ارزان‌تر باشند، اما ممکن است کمی روی پارچه‌ها ملایم‌تر باشند، اگرچه آنها نیز در حال بهبود هستند. آنها لباس ها را با حرکت دادن آنها در یک حوضچه آب تمیز می کنند تا پارچه ها به خوبی آبکشی شوند. مواد شوینده، به ویژه بسته های تک دوز، به احتمال زیاد در آنها کاملا حل می شوند. ماشین لباسشویی درب از بالا با همزن ممکن است مخزن های کوچک تری داشته باشد و به طور کلی از هر نوع ماشین لباسشویی دیگری بیشتر از آب استفاده کند.


نکاتی برای خرید ماشین لباسشویی

فراتر از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا خرید ماشین لباسشویی درب از جلو یا خرید ماشین لباسشویی درب از بالا برای نیازهای شما بهتر است، در این قسمت چند نکته برای خرید ماشین لباسشویی شیراز وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید:

  1. ظرفیت: اگر اغلب در حال شستن اقلام حجیم یا به خصوص بارهای بزرگ هستید، یک ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا و بدون همزن مرکزی انتخاب کنید. با این حال، اگر تمایل به شستشوی بارهای کوچکتر دارید، خرید ماشین لباسشویی با ظرفیت استاندارد باید خوب باشد.
  2. ویژگی های هوشمند: برخی از ماشین های لباسشویی دارای ویژگی های هوشمند هستند که شستن لباس را آسان تر می کنند، مانند تنظیم زمان شستشو از طریق تلفن، دریافت اعلان در پایان چرخه، سفارش مواد شوینده و موارد دیگر. برخی از ماشین لباسشویی ها همچنین از هوش مصنوعی برای پیش بینی انتخاب های چرخه شما و مراقبت از پارچه ها برای تجربه بهتر و راحت تر لباس شویی استفاده می کنند. به خاطر داشته باشید که این ویژگی های اضافی می توانند سبب گران تر شدن ماشین لباسشویی باشند و اغلب مورد استفاده قرار نمی گیرند، به خصوص اگر کاربر برای خواندن دفترچه راهنما و یادگیری عملکرد آنها وقت نگذارد.
  3. توزیع مواد شوینده: به جای ریختن مواد شوینده مستقیماً در دیگ ماشین لباسشویی یا داخل محفظه هر بار شستشو، برخی از واشرها دارای قرص های فله ای هستند که یک بار برای بارهای متعدد آن را پر می کنید. خرید ماشین لباسشویی بر اساس چرخه و گزینه‌هایی که انتخاب کرده‌اید و اندازه و مقدار لباس که ماشین حس می‌کند، به‌طور خودکار مقدار صحیح مواد شوینده را در هر بار شست و شو توزیع می‌کند. نکته دیگری که در مورد مواد شوینده باید به خاطر داشته باشید: اگر از بسته های شوینده استفاده می کنید، برخی از ماشین های لباسشویی دارای تلگراف های تک دوز مخصوصی هستند که اطمینان حاصل می کنند که بسته به طور کامل حل شده و در زمان درست در چرخه آزاد می شود.
  4. برنامه های پرکاربرد: به دنبال برنامه هایی باشید که بیشتر از آنها استفاده می کنید. اگر دوست دارید چرخه خود را شخصی سازی کنید، به دنبال خرید ماشین لباسشویی قابل برنامه ریزی باشید. دیگر برنامه های مفید برای شست و شوی لباس ضدعفونی کردن برای از بین بردن میکروب ها، بخار برای از بین بردن بهتر لکه ها و شستشوی سریع برای لباس های کم کثیف یا لباس هایی که به سرعت نیاز دارید. اگر دوست دارید کنترل زیادی روی نحوه شستشوی لباس های خود داشته باشید، به دنبال ماشین هایی باشید که به شما امکان می دهند تنظیمات پیش فرض دما و چرخش را برای سفارشی سازی بیشتر لغو کنید.


 

9 نکته بعد از خرید ماشین لباسشویی برای نگهداری آن

ماشین لباسشویی به شما کمک می کند تا لباس های خود را تمیز کنید، در این بخش 9 نکته بعد از خرید ماشین لباسشویی برای نگهداری ماشین لباسشویی گفته شده است.

1. از نوع صحیح مواد شوینده استفاده کنید

مطمئن شوید که از نوع صحیح مواد شوینده برای ماشین لباسشویی خود استفاده می کنید. به عنوان مثال، ماشین های لباسشویی با مصرف انرژی بالا با مواد شوینده کم کف عملکرد بهتری دارند، بنابراین برای اطمینان از استفاده از نوع مناسب، برچسب مواد شوینده را  بررسی کنید.

2. از مواد شوینده بیش از حد استفاده نکنید

اصطکاک ایجاد شده توسط لباس هایی که به هم ساییده می شوند به تمیز شدن لباس ها کمک می کند. مواد شوینده بیش از حد می تواند باعث ایجاد کف اضافی و بالشتک بین لباس های شما شود و در نتیجه اصطکاک لازم برای تمیز شدن لباس ها را کاهش دهد. علاوه بر این، مواد شوینده اضافی می تواند منجر به رسوب شود که باعث استهلاک بیشتر ماشین لباسشویی می شود. برای جلوگیری از استفاده بیش از حد، دستورالعمل های اندازه گیری مواد شوینده را دنبال کنید.

3. ماشین لباسشویی را بیش از حد پر نکنید

همه ماشین های لباسشویی حداکثر ظرفیت معینی برای تحمل وزن لباس دارند. اگر بیش از حد ظرفیت، لباس داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، خطر آسیب رساندن به آن را به جان می خرید. سعی کنید بعد از خرید ماشین لباسشویی آن را بیش از حد با لباس پر نکنید. برای شستن وسایل حجیم مانند پتو و روتختی، به خشکشویی هایی بروید که ماشین های لباسشویی با ظرفیت بالا به طور خاص برای شستن لباس های حجیم طراحی شده اند.

4. تمیز کردن فیلتر پرز را فراموش نکنید

فراموش نکنید که پرز لباس ها را از ماشین لباسشویی خود جدا کنید تا به عملکرد کارآمد آن کمک کنید. بسته به نوع خرید ماشین لباسشویی، جمع کننده پرز ممکن است در لوله همزن (ستون مرکزی اکثر ماشین ها) یا نزدیک بالای مخزن شستشو قرار داشته باشد.

5. درب ماشین لباسشویی را بین شستشوها باز بگذارید تا از بو و کپک جلوگیری شود

درب ماشین لباسشویی را بین شستشوها باز بگذارید تا دستگاه خشک شود و بوی تازگی داشته باشد. در ماشین های لباسشویی درب از جلو، بعد از شستن لباس، واشر لاستیکی دور درب را پاک کنید.

6. ماشین لباسشویی خود را بشویید

شاید خنده دار به نظر برسد، اما باور کنید یا نه، ماشین لباسشویی شما برای خلاص شدن از باقی مانده صابون و رسوب نیاز به شستشو دارد. یکی از راه های کمک به تمیز نگه داشتن ماشین لباسشویی، اجرای یک پاک کننده مخصوص ماشین لباسشویی هر ماه یا بیشتر است. برخی از توصیه های خانگی ممکن است استفاده از سرکه را به عنوان پاک کننده پیشنهاد دهند، اما استفاده از پاک کننده ای که به طور خاص برای ماشین های لباسشویی ساخته شده است را در نظر بگیرید، زیرا سرکه می تواند به لاستیک های درزگیر و شیلنگ ها آسیب برساند که به طور بالقوه منجر به نشتی شود.

7. شیلنگ های آب آسیب دیده را تعویض کنید

شیلنگ های آب آسیب دیده می توانند منجر به خسارات گران قیمت به خانه شما شوند. به طور منظم شیلنگ ها را از نظر برآمدگی، ترک خوردگی، ساییدگی و نشتی در انتها بررسی کنید. شیلنگ های آسیب دیده را هر زمان که مشکلی پیدا شد یا هر سه تا پنج سال به عنوان بخشی از برنامه نگهداری پیشگیرانه تعویض کنید.

8. به ماشین لباسشویی کمی فضا بدهید

ماشین لباسشویی شما نیز مانند بقیه لوازم خانه به کمی فضا نیاز دارد. سعی کنید بین آن و دیوار حداقل 12 سانتی متر فاصله بگذارید تا از خم شدن شیلنگ ها جلوگیری کنید.

9. بررسی کنید که ماشین لباسشویی تراز و متعادل باشد

ماشین لباسشویی که تراز نیست می تواند در هنگام چرخش لرزش، تکان یا روی زمین راه برود و باعث آسیب احتمالی به کف و دستگاه شود. با چرخاندن هر پایه به سمت عقربه های ساعت برای پایین آوردن یا خلاف جهت عقربه های ساعت برای بالا بردن، ماشین لباسشویی را تراز کنید.

با رعایت این نکات ساده نگهداری از ماشین لباسشویی، نه تنها می توانید اثربخشی و کارایی لباسشویی خود را افزایش دهید، بلکه می توانید از خانه خود در برابر آسیب های ناشی از آب با هزینه بالا محافظت کنید. در همین حال، به این نکات نگهداری از خشک کن لباس، نکات ایمنی اتاق لباسشویی و سایر کارهای مربوط به نگهداری از لوازم خانگی برای خانه خود نگاهی بیندازید.

خرید ماشین لباسشویی از فروشگاه اینترنتی لوارم خانگی مولایی

خرید ماشین لباسشویی ارزان از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مولایی که دارای برندهای مختلف، از جمله: ماشین لباسشویی پاکشوما، مایدیا، دوو، اسنوا، بست، جی پلاس،کروپ و… است. که میتوانید با بررسی قیمت ها و مدل ها انتخاب بهتری داشته باشید. فروشگاه آنلاین لوازم خانگی مولایی شیراز علاوه بر ضمانت اصالت و سلامت کالا در سریع ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را ارسال خواهد کرد.

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن