تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798691566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگاه پرداخت مناسب برای کسب و کارهای مختلف


واضح آرشیو وب فارسی::


درگاه پرداخت مناسب برای کسب و کارهای مختلف

درگاه پرداخت اینترنتی دیجیپی، سرویسی جذاب از دیجیپی است که بسیاری از مشاغل میتوانند از آن استفاده کنند. درگاه پرداخت دیجیپی، سرویسهای متنوعی را ارائه میدهد. این سرویسها برای دسته خاصی از مشاغل و کسب و کارها کاربرد دارند. بنابراین برای آنکه بدانیم کدام سرویس درگاه پرداخت دیجیپی برای ما مناسبتر است، ابتدا باید با سرویسهای این درگاه پرداختی آشنا شویم. در گام بعدی نیز باید بدانیم که هر یک از این سرویسها برای چه مشاغل یا کسب و کارهایی مناسب هستند.
 

سرویسهای درگاه پرداخت دیجیپی

درگاه پرداخت اینترنتی دیجیپی دارای 4 سرویس است. این سرویسها شامل درگاه پرداخت هوشمند، درگاه پرداخت اشتراک، درگاه پرداخت واسط و درگاه پرداخت اعتباری است.
 

درگاه پرداخت هوشمند

Smart IPG (درگاه پرداخت هوشمند) یک سرویس پرداخت دیجیتالی بسیار کارآمد از دیجیپی است. این درگاه در حال حاضر توسط فروشگاههای زیادی استفاده میشود. هر چند اولین فروشگاهی که در ابتدا با این درگاه شروع به کار کرد، فروشگاه دیجی کالا بود.
بعد از آنکه دیجی کالا از این درگاه استفاده کرد و بر اجرای موفقیتآمیز این درگاه صحه گذاشت، سایر وب سایتها نیز از آن استفاده کردند. درگاه پرداخت هوشمند، مکانیسم پیچیدهای ندارد و مبتنی بر یک الگوریتم پرداخت بهینه است. این الگوریتم طوری عمل میکند که ضمن به حداقل رساندن خطاها باعث تسریع بازپرداخت وجه نیز میشود.
 

درگاه پرداخت هوشمند برای چه مشاغلی مناسب است؟

Smart IPG برای فروشگاههای آنلاین بسیار کاربردی است. با این حال این درگاه برای مشاغلی که در تجارت الکترونیک به معاملات آنلاین وابسته هستند نیز مناسب است. آنچه که باعث شده است این درگاه پرداختی مناسب باشد، الگوریتم قوی آن است که پردازش پرداخت را ساده میکند و خطاها را کاهش خطاها میدهد.
علاوه بر این، توانایی این درگاه پرداختی در شناسایی و کاهش سریع مسائل مربوط به شبکه نیز ارائه خدمات بدون وقفه را تضمین میکند. ویژگی خوبی که باعث شده است تا کسب و کارهایی که با این درگاه پرداختی کار میکنند رضایت کاملی از آن داشته باشند. با توجه به این ویژگیها، کسب و کارهایی که به دنبال راهحلهای پرداخت قابل اعتماد، کارآمد و کمخطا هستند، میتوانند از این درگاه استفاده کنند.
 

درگاه پرداخت اشتراک

این درگاه همانطور که از نام آن مشخص است، برای مشاغلی که خدمات مبتنی بر اشتراک را ارائه میکنند، طراحی شده است. درگاه پرداخت اشتراک، از طریق یک قرارداد سه جانبه عمل میکند. قراردادی که امکان برداشت خودکار از کیف پول کاربران دیجیپی را با رضایت کامل آنها امکانپذیر میکند. این ویژگی به تسهیل تسهیل پرداختهای دورهای کمک زیادی میکند. بنابراین درگاه پرداخت اشتراک، با حذف نیاز به روشهای پرداخت تکراری و استفاده از دایرکت دبیت (Debit Direct) برای شارژ خودکار کیف پول، فرآیند اشتراک را سادهتر میکند.

درگاه پرداخت اشتراک برای چه مشاغلی مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، درگاه پرداخت اشتراک، برای مشاغلی با مدلهای مبتنی بر اشتراک مانند سرویسهای استریم، انتشارات آنلاین و پلتفرمهای مبتنی بر عضویت و... مناسب است. این کسبوکارها از فرآیند پرداخت خودکار سود میبرند و تجربه و حفظ کاربر را افزایش میدهند.
 

درگاه پرداخت واسط

دیجیپی بهعنوان یک درگاه پرداخت واسط عمل میکند. یعنی افراد حقیقی و حقوقی را بدون نیاز به راهاندازی سرویس، به شبکه پرداخت الکترونیکی متصل میکند. این ویژگی به احتمال زیاد برای بسیاری از افراد و مشاغل مهم است؛ زیرا موجب صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینهها میشود. به ویژه برای کسب و کارهای کوچکی که ممکن است فاقد منابع یا سرمایه لازم برای عبور از پیچیدگیهای مربوط به خرید درگاه پرداخت هستند.


درگاه پرداخت واسط برای چه مشاغلی مناسب است؟

این درگاه نیز مانند سایر درگاههای پرداخت، طیف وسیعی از مشاغل را تحت پوشش قرار میدهد. درگاه پرداخت واسط برای فروشگاههای مجازی و کسب و کارهای کوچک فعال در فضای آنلاین مناسب است. استفاده از این درگاه برای مشاغل، راحتی، صرفه جویی در زمان و مقرون به صرفه بودن را به همراه دارد. علاوه بر این، دیجیپی با دسترسی به شبکههای پرداخت الکترونیکی، اعتبار و مشروعیت این کسبوکارها را در نزد مشتریان افزایش میدهد.

درگاه پرداخت اعتباری

از درگاه پرداخت اعتباری دیجیپی به عنوان یک پیوند مهم بین کاربران خدمات پرداخت اعتباری دیجیپی و مشاغلی که محصولات و خدمات آنلاین ارائه میدهند، یاد میشود. این درگاه به کسبوکارهای آنلاین اجازه میدهد تا به مشتریان خود امکاناتی را فراهم کنند. از جمله آنکه بتوانند فوراً خرید کنند و پرداخت را برای مدتی به تعویق بیاندازند.
دیجیپی با گنجاندن درگاه پرداخت اعتباری این امکان را برای کسب و کارها فراهم کرده است که بتوانند اعتباری را به مشتریان خود اختصاص دهند و در نتیجه قدرت خرید خود را افزایش دهند. این میتواند منجر به افزایش دفعات خرید، بزرگتر شدن سبد خرید و در نهایت حجم فروش بالاتر برای کسب و کارها شود.
 

درگاه پرداخت اعتباری برای چه مشاغلی مناسب است؟

در رابطه با اینکه درگاه پرداخت اعتباری برای چه مشاغلی مناسب است نیز باید گفت: این درگاه پرداختی نیز برای مشاغل آنلاین مناسب است. به خصوص مشاغلی که با ارائه گزینههای پرداخت انعطاف پذیر قصد دارند تجربه خرید مشتریان خود را افزایش دهند. خرید اقساطی نمونهای از گزینههای خرید انعطافپذیر است. در حال حاضر مشاغل آنلاین زیادی از این درگاه پرداختی استفاده میکنند. به طور کلی، کسبوکارهایی که به دنبال سرمایهگذاری بر روی پتانسیل خرید مبتنی بر اعتبار و افزایش جریان درآمد خود هستند، میتوانند از درگاه پرداخت اعتباری استفاده کنند.
 

کدام درگاه پرداخت اینترنتی بهتر است؟

همانطور که مشاهده کردید هر یک از سرویسهای درگاه پرداخت اینترنتی دیجیپی برای طیف وسیعی از مشاغل مناسب هستند. بنابراین انتخاب بهترین درگاه پرداختی به کسب و کار و شغل شما بستگی دارد. این موضوع ضرورت تعریف کسب و کار و اهداف شغلی شما را ایجاب میکند. اگر میخواهید بهترین سرویس درگاه پرداخت را انتخاب کنید بهتر است ابتدا اهداف خود را تعیین کنید؛ سپس با توجه به توضیحاتی که در مورد سرویسهای درگاه پرداخت اینترنتی ارائه دادیم یکی از آنها را انتخاب کنید. برای انتخاب بهتر، میتوانید با کارشناسان دیجیپی نیز در ارتباط باشید و مشاوره لازم را انجام دهید.
 

منبع: دیجی‌پی
 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن