تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814446320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلانشهر مسکو در گروه ۲۰ دارای کمترین میزان بیکاری است.


واضح آرشیو وب فارسی::

به گزارش ایسنا، ولادیمیر افیموف، معاون شهرداری در بخش سیاست اقتصادی روسیه، اعلام کرد که مسکو در سال گذشته دارای کمترین نرخ بیکاری در میان شهرهای بزرگ کشورهای گروه ۲۰ بوده است. این نرخ بر اساس روش‌های مورد استفاده توسط سازمان بین‌المللی کار (ILO) محاسبه شده است.



افیموف افزود که بر اساس این روش معتبر، نرخ بیکاری در مسکو در پایان سال گذشته به ۲.۲ درصد کاهش یافته است، در حالی که در سال ۲۰۲۱ این نرخ ۲.۶ درصد بوده است.

وی بیان کرد که دلیل این کاهش نرخ بیکاری در مسکو به توسعه صنعت و شرکت‌های با فناوری پیشرفته در این شهر، ایجاد تسهیلات تولیدی با هدف جایگزینی واردات و توسعه بخش‌های مختلف اقتصادی مربوط می‌شود.

بر اساس اعلام افیموف، در مسکو شرکت‌ها به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند و شرکت‌های جدید برای جذب نیروی کار ایجاد می‌شوند. این وضعیت با توجه به توسعه صنعت، تحریک اقتصادی، ایجاد تعادل در بازار کار و کاهش نرخ بیکاری همراه بوده است.

به تصویر روند نرخ بیکاری در بعضی از شهرهای دیگر جهان نیز اشاره کرد. به عنوان مثال، شهر توکیو دارای نرخ بیکاری ۲.۶ درصد و پکن نیز دارای نرخ بیکاری ۳.۱ درصد است. همچنین شهر نیویورک با نرخ بیکاری ۴.۳ درصد در رتبه هفتم قرار دارد، در حالی که لندن با نرخ بیکاری ۴.۴ درصد در رتبه پایین‌تری قرار دارد. شانگهای و لس‌آنجلس نیز با شاخص بیکاری ۴.۵ درصدی در رتبه ۱۰ برتر این رده‌بندی قرار دارند.

نهایتاً، معاون شهرداری مسکو به تدابیر دولت برای توسعه بازار کار، ایجاد کسب و کارهای جدید، حمایت از بنگاه‌های تولیدی و برنامه‌های جهت جایگزینی محصولات خارجی با کالاهای داخلی اشاره کرد و از این اقدامات به عنوان عوامل موثر در کاهش نرخ بیکاری در مسکو نام برد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 447]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن