تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814440281




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه تخصیص خودروها، چه کسانی که می‌توانند ثبت‌نام کنند


واضح آرشیو وب فارسی::

در مرحله بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه تخصیص خودروها، کسانی که می‌توانند ثبت‌نام کنند و از امکانات این سامانه بهره‌برداری کنند، به شرح زیر است:

1. افرادی که در مرحله دوم فروش یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و در نتیجه به عنوان متقاضیان جامانده باقی مانده‌اند.
2. افرادی که مبلغ پیش‌پرداخت خود را در مرحله قبلی واریز کرده‌اند و پروفایل کاربری در سامانه دارند.
3. افرادی که مدت تحویل خودروهای مذکور از طرف شرکت‌های خودروساز در فصول آتی یا سال ۱۴۰۳ تعیین شده است و می‌خواهند خودروی جدیدی را انتخاب کرده یا درخواست خودرویی جدید ثبت کنند.



در این مرحله، افراد مذکور با انتخاب گزینه لغو سفارش در قسمت جزییات سفارش، ابتدا می‌توانند خودروی قبلی خود را حذف کنند. سپس می‌توانند از محصولات شرکت‌های خودروساز انتخابی خود، خودروی جدید را انتخاب کرده و نهایتاً مراحل ثبت‌نام نهایی را انجام دهند. این اقدام به عنوان فروش فوق‌العاده با موعد تحویل حداکثر سه ماهه صورت خواهد گرفت.

به این ترتیب، با اطلاعیه و شرایط ارائه شده توسط سامانه یکپارچه تخصیص خودروها، افراد متقاضی با پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت و داشتن پروفایل کاربری، می‌توانند در مرحله بازگشایی سامانه اقدام به ثبت‌نام و انتخاب خودرو جدید یا تغییر درخواست خود کنند.

تبصره ۱: در صورت انتخاب خودرو بیش از ظرفیت موجود در فصول اعلام شده ، تخصیص به ترتیب اولویت‌های تعیین شدهِ قبل صورت خواهد گرفت.

تبصره۲: درصورتی که متقاضی سفارش قبلی را لغو و امکان انتخاب خودروی جایگزین فراهم نباشد، کماکان اولویت قبلی ایشان محفوظ خواهد ماند.

  (۲) متقاضیانی که در مرحله دوم سامانه نوبت‌دهی هیچ خودرویی به آن‌ها تخصیص داده نشده است، نیز امکان انتخاب تمامی محصولات دو شرکت مذکور را دارند؛ بدیهی است ظرفیت قابل عرضه به آن‌ها از محل عدم تکمیل ظرفیت پس از تخصیص به متقاضیان بند (۱) خواهد بود.

مدت زمان جابه جایی  یا انتخاب خودرو از ساعت ۲۰ روز دوشنبه  ششم شهریور تا ساعت ۲۰ روز پنجشنبه 9 شهریور ماه خواهد بود.

کلیه افرادی که تاکنون دعوتنامه برایشان صادر شده یا خرید خودرو داشته‌اند مشمول این طرح نیستند.

به جهت تسهیل در فرآیند انجام کار، پیشنهاد می‌شود متقاضیان پیش از اقدام به ثبت‌نام، جهت مشاهده محصولات و اطلاع از جزئیات برنامه فروش خودروسازان به سایت شرکت‌های مذکور مراجعه کنند. "






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 618]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن