تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814439619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش اقساطی دنا پلاس توربو دنده و اتومات با سپند خودرو


واضح آرشیو وب فارسی::

فروش اقساطی دنا پلاس توربو دنده و اتومات با سپند خودرو

فروش اقساطی خودرو به عنوان یک گزینه بسیار مناسب و پرطرفدار جایگزین خرید خودروهای دست دوم شده است. امروزه، بیشتر شرکت‌های فعال در صنعت خودرو طرح فروش اقساطی را با شرایط متفاوت به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

شرکت سپند خودرو آریا یکی از شرکت‌های خوشنام و معتبر است که در زمینه فروش خودرو به صورت نقد و اقساط در سراسر کشور فعالیت می‌کند. این شرکت دارای مجوز فعالیت از اتحادیه اتومبیل‌فروشان است و عضو رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو نیز محسوب می‌شود. فعالیت شرکت سپند خودرو به صورت خصوصی انجام شده و دارای 15 سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو است.

مزایای فروش اقساطی خودرو توسط شرکت سپند خودرو

مزایای خرید اقساطی خودرو از شرکت سپند خودرو عبارتند از:

1. تحویل فوری: یکی از مزیت‌های خرید اقساطی از سپند خودرو، تحویل سریع خودرو به خریدار است.

2. ثبت سند به نام خریدار: با خرید اقساطی، سند خودرو به نام خریدار ثبت می‌شود و این امر اطمینان بیشتری به خریدار می‌دهد.

3. بازپرداخت در دراز مدت: خرید اقساطی از سپند خودرو، امکان بازپرداخت اقساط را در مدت طولانی فراهم می‌کند.

4. عدم نیاز به پیش پرداخت برای تحویل خودرو: قبل از تحویل خودرو، هیچ پیش پرداختی از خریدار دریافت نمی‌شود و این امر خریدی آسان و مطمئن را برای خریداران فراهم می‌کند.

فروش اقساطی دنا پلاس توربو دنده ای

همانطور که اشاره شده شرکت سپند خودرو تمامی محصولات خودروسازان بزرگ نظیر سایپا و ایران خودرو را به صورت نقد و اقساط به فروش میرساند. فروش اقساطی دنا پلاس توربو دنده ای با شرایط مناسب و تحویل فوری و بازپرداخت طولانی مدت از جمله خدمات سپند خودرو به خریداران محسوب میشود.

گروه خودروسازی ایران خودرو با معرفی محصول جدید خود، از دنا پلاس توربو 6 سرعته، به همراه رانا پلاس جدید، به عنوان اولین خودروهای داخلی با گیربکس 6 سرعته، رونمایی کرد.

استفاده از گیربکس دستی جدید باعث بهبود عملکرد دنا پلاس به عنوان اسپرت‌ترین خودروی ایران خودرو می‌شود.

پس از 2 سال از عرضه نسخه معمولی دنا، نسخه پلاس این خودرو نیز در سال 1394 معرفی شد که شامل تفاوت‌های ظاهری مانند شکل درها و صندوق عقب، گرافیک چراغ‌ها و توری جلو می‌باشد.

دنا پلاس به چهار مدل دنا پلاس توربو اتوماتیک، 5 سرعته دستی توربو، 6 سرعته دستی توربو و 5 دنده ساده تقسیم می‌شود.

آخرین نسخه دنا پلاس دارای گیربکس توربو 6 سرعته دستی است که قبلاً در رانا پلاس پانوراما مورد استفاده قرار گرفته بود.

دنده ششم این گیربکس به کاهش 20 درصدی دور موتور و 7 درصدی مصرف سوخت در سرعت‌های بالای 100 کیلومتر در ساعت کمک میکند.

دنا پلاس توربو 6 سرعته دستی از اواخر تابستان سال 1401 به مشتریان تحویل داده شد.

خودروی دنا پلاس توربو 6 سرعته نسبت به رقبا، دارای طراحی زیباتر و امکانات و تجهیزات بیشتری است.

استفاده از گیربکس 6 سرعته دستی، به مزیت‌های این سدان خانوادگی افزوده می‌شود.

دنا پلاس توربو جدید در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر قیمت بیشتری دارد، که ممکن است مشتریان با بودجه کمتر به خودروهایی مانند سورن ال ایکس و سورن پلاس متوجه شوند.

قدرت موتور دنا پلاس توربو 6 سرعته EFP بین 160 تا 170 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن متر است.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو در حدود 7 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود و با موتور جدید، مصرف سوخت دنا پلاس تا 10 درصد کاهش یافته است.

لیست آپشن‌های دنا پلاس توربو 6 سرعته مانند مدل‌های قبلی است با اضافه شدن ویژگی‌هایی نظیر سنسور باد لاستیک، سنسور نور، سنسور باران، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید.

طراحی ظاهری دنا پلاس 6 سرعته دنده ای

طراحی بیرونی دنا پلاس توربو 6 سرعته تفاوت چشمگیری با مدلی که در حال حاضر تولید و عرضه می‌شود ندارد.



از المان‌های اسپرت و جسور دنا پلاس معمولی در این سدان استفاده شده است، از جمله چراغ‌های مستطیلی شکل جلو با Delight و جلوپنجره مشبک مشکی.

در نمای جانبی، فرم ساده ای که در سمند و دنای همیشگی به کار رفته بود، وجود ندارد و خطی با طراحی قوی و بزرگ از گلگیر جلو تا پشت چراغ‌های عقب آن را در بر می‌گیرد.

- طراحی دستگیره‌های در نیز تغییر کرده و روکش کرومی به آن‌ها زیبایی بیشتری بخشیده است.

- رینگ‌های 15 اینچی آلومینیومی 10 پره به نمای جانبی زیبایی بیشتری می‌بخشند.

طراحی عقب دنا پلاس توربو 6 سرعته نسبت به نسخه قبلی تغییر چندانی نکرده است، با این حال گرافیک داخلی چراغ‌ها و فرم داخل جعبه تغییرات اعمال شده در این نسخه را نشان می‌دهند.

طراحی داخلی دنا پلاس 6 سرعته دستی

طراحی داخلی دنا پلاس توربو 6 سرعته به جز دسته دنده جدید، تغییرات چشمگیری نداشته و همچنان مشابه هیوندای سوناتا YF است.

کابین دنا پلاس دارای فضای جادار و راحتی است، اگرچه کمی کوچکتر از پژو پارس و سمند است. این خودرو توانایی جابجایی 5 نفر را به راحتی دارد.

 

دسترسی به ابزارهای داخل کابین به آسانی امکان‌پذیر نیست، اما راننده می‌تواند با استفاده از پنل مجزا روی در، بالابرهای پنجره را کنترل کند و نیازی نیست راننده و سرنشینان برای کنترل آن‌ها مشکلی داشته باشند.

صندوق عقب دنا پلاس با ظرفیت 500 لیتر، فضای کافی برای سفرهای خانوادگی است.

داشبورد دنا با طراحی قابل قبولی عرضه شده است، اما اگر طرح چوب از کیفیت بالاتر و واقعی‌تری برخوردار بود، عالی می‌شد. کیفیت تودوزی صندلی‌ها و استفاده از مخمل در آن‌ها بسیار عالی است و به نظر می‌رسد برای مدت زمان طولانی قابلیت خدمت رسانی را دارند. همچنین، کیفیت دوخت و استفاده از چرم در دور فرمان بسیار جذاب است.

مواد پلاستیکی مورد استفاده در داشبورد و دستگیره‌های درب بسیار خشک و بدون چسبندگی است. کیفیت مواد جیری مورد استفاده برای پوشش سقف بسیار ضعیف و غیرمناسب است. اما بدترین قسمت از همه، کیفیت مواد پلاستیکی در آفتابگیرها، دسته راهنما و قاب پشت فرمان است. به نظر می‌رسد از پلاستیک بازیافتی برای ساخت این اجزا استفاده شده است!

مشخصات فنی دنا پلاس 6 سرعته

دنا پلاس 6 سرعته دنده ای از موتور EF7 توربو استفاده می‌کند که ترکیب آن با گیربکس 6 سرعته، دنا پلاس توربو 6 سرعته دستی را تبدیل به قوی‌ترین خودروی داخلی کرده است. حداکثر سرعت دنا پلاس دنده ای در کاتالوگ 205 کیلومتر بر ساعت ذکر شده است. اما به نظر می‌رسد در شرایط مناسب، حداکثر سرعت این خودرو به بالای 215 کیلومتر بر ساعت برسد.

 

دنا پلاس 6 سرعته دنده ای، مانند نسخه اتوماتیک، مجهز به فرمان برقی است. همچنین، سانروف که در مدل‌های قبلی به دلیل کاهش هزینه‌های تولید حذف شده بود، همراه با 6 دنده دستی به دنا پلاس توربو افزوده شده است.

فروش اقساطی دنا پلاس اتومات

یکی دیگر از خدمات سپند خودرو برای مشتریان عزیر فروش اقساطی دنا پلاس اتومات است.

در صورتی که شما قصد خرید یک خودروی خانوادگی با گیربکس اتوماتیک را دارید، دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از گزینه‌های مناسب در دسته خودروهای داخلی با گیربکس اتوماتیک است. در دورانی که خودروهای اتوماتیک به صورت گسترده رواج یافته‌اند، این خودرو می‌تواند انتخاب بسیاری از افراد باشد.



دنا پلاس به عنوان یکی از محصولات تا حدودی متفاوت در میان خودروهای ایران خودرو است، که نشان از تمایل نسبی این شرکت خودروساز به ایجاد تغییرات در مدل‌های قدیمی خود دارد. اگرچه این خودرو به تازگی معرفی نشده است و جزو مدل‌هایی با ویژگی‌های اسپرت محسوب می‌شود، اما حضور آن می‌تواند به عنوان یک نقطه عطف در تغییر رویکرد طراحان داخلی در نظر گرفته شود.

با معرفی پلتفرم‌های جدید و عرضه خودروهایی مانند دنا و شاهین، تازگی و نوآوری به صنعت خودروسازی کشور وارد شده است. هر چند همچنان پلتفرم‌های قدیمی و منسوخ شده که در واقع از نسل پژو ۴۰۵ و پراید هستند، سهم زیاد خود از بازار ایران را حفظ کرده اند.

دنا پلاس توربو اتوماتیک، یکی از نسخه‌های جدیدی است که با تغییرات متنوع در سبد فروش دو شرکت بزرگ خودروسازی ملی معرفی شده است. دنا در واقع نمونه‌ای از فیس لیفت سمند است و پس از بهبود ظاهری در مدل پلاس، تغییرات فنی نیز در آن اعمال شده است. با اضافه شدن توربو و سپس گیربکس اتوماتیک، دنا توانسته است جایگاه خود را در بازار حفظ کند.

در ابتدای عرضه نسخه اتوماتیک دنا پلاس، شاهد قیمت‌گذاری ناهنجاری در بازار آزاد بودیم. اما پس از مدتی، قیمت‌ها منطبق‌تر و منطقی‌تر شدند. این در کنار افزایش قیمت سایر خودروهای رقیب، خرید محصول جدید ایران خودرو را توجیه کرد. در حال حاضر، این محصول به عنوان یکی از خودروهای اتوماتیک با قیمت مناسب، توجه گسترده‌ای از طیف گسترده‌ای از مشتریان را به خود جلب کرده است.

طراحی داخلی دنا پلاس اتومات

طراحی داخلی دنا پلاس توربو اتوماتیک، بر اساس پلتفرم سمند توسعه یافته است. البته می‌توان آن را به عنوان نسخه توسعه یافته پژو 405 هم تلقی کرد. این امر باعث می‌شود که ساختار کلی فضای داخلی و بخش عقب خودرو با محصولات قدیمی مشابهی اشتراک داشته باشد. با این حال، به دلیل داشبورد بزرگتر و ضخامت سقف بیشتر (برای نصب سانروف)، فضای داخلی دچار محدودیتهای بیشتری شده است.



طراحی داخلی دنا پلاس در مقایسه با سایر محصولات ایران خودرو بسیار جذاب و لوکس است، اگرچه در رقابت با خودروهای جدید روز، طراحی داخلی آن حرف چندانی برای گفتن ندارد. با این حال، این خودرو توانسته است امتیازهای مثبتی را در بین رقبا به دست آورد.

کابین دنا پلاس با استفاده از پلاستیک با کیفیت متوسط ساخته شده است. همچنین، محدودیت‌هایی از نظر فضای پا و سر در آن وجود دارد. با این حال، یک خانواده چهار نفره می‌تواند از فضای داخلی دنا راضی باشد. صندوق عقب این خودرو نیز فضای کافی برای سفرهای خانوادگی را فراهم می‌کند.

مشخصات فنی دنا پلاس اتومات

در زیر کاپوت دنا پلاس توربو، موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ EF7 TC قرار گرفته که قبلاً در سورن توربو استفاده شده بود. تنها برخی از قطعات (مانند سیستم خنک کننده توربو) تغییر یافته‌اند تا نقاط ضعف نسخه اصلی برطرف شده و وضعیت خودرو بهبود یابد.

در مورد عملکرد موتور، باید به توان حداکثر 150 اسب بخار و گشتاور حدود 215 نیوتن متر اشاره کرد. اضافه شدن توربو باعث افزایش سایز رینگ‌ها شده است تا در انتقال گشتاور تأثیر مثبتی را داشته باشد و از نظر زیبایی و عملکرد خودرو تأثیرگذار باشد.

اما خودروی دنا پلاس اتوماتیک نسبت به نسخه دستی کمی افت عملکرد داشته و مصرف سوخت بیشتری نیز دارد. این افت عملکرد مربوط به انرژی اضافی موجود در سیستم مبدل گشتاور و وزن بیشتر این خودرو (حدود 38 کیلوگرم نسبت به نسخه دستی) است.

اما در کل، عملکرد خودروی دنا اتوماتیک قابل قبول است، ضمن اینکه در شتاب ثانویه و حداکثر سرعت، تفاوت چشمگیری با نسخه دستی دیده نمی شود. تعویض نرم و روان دنده‌ها باعث شده مشکلاتی که برخی رقبا در انواع CVT دارند (مانند کوبیدن یا تاخیر) در این خودرو مشاهده نشود. همچنین در شرایط عادی ترمزهای دیسکی چهار چرخ خودرو دارای عملکرد مناسب و قابل قبولی هستند.

با این حال، در شرایط شتاب‌دهی، عملکرد ترمزها کمی ضعیف‌تر است و در این حالت باید دقت بیشتری به خرج دهید. هنوز خبری از سیستم کنترل پایداری الکترونیکی در دنا پلاس اتومات نیست، به همین دلیل در پیچ‌های تند عملکرد آن کمی ضعیف است. با این حال، با رعایت محدودیت سرعت، خودرو به راحتی کنترل خواهد شد و مشکلی ایجاد نمی شود.



 



 



 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 520]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن