تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805048494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی راه‌های کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال + شت کوین‌های انفجاری


واضح آرشیو وب فارسی::

معرفی راه‌های کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال + شت کوین‌های انفجاری



 


Shape1

اصطلاح شت کوین به توکن‌های محبوب و ترند کریپتوکارنسی می‌گویند که در بعضی موارد با وجود نداشتن کاربرد مشخص، پتانسیل زیادی برای رشد از نظر قیمتی دارند. البته سرمایه‌گذاری روی این ارزها با ریسک‌های خود همراه است. در ادامه شت کوین های آینده دار را معرفی می‌کنیم که با خرید آن‌ها می‌توانید به سود انفجاری برسید. البته قبل از خرید هرکدام مدیریت سرمایه و تحقیق را فراموش نکنید.

نحوه کسب ارز دیجیتال رایگان

راه‌های متعددی برای کسب ارز دیجیتال رایگان در اینترنت وجود دارد. تعدادی از آن‌ها عبارت‌ هستند از ایردراپ‌ها، بازی‌های P2E، استیک کردن ارزهای دیجیتال، کشت سود، سایت‌های فاست و موارد متعدد دیگر. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

بازی‌های کریپتو

بازی‌های P2E یا کسب درآمد از طریق بازی، یکی از بزرگترین حوزه‌های در حال رشد در دنیای کریپتو و راهی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز برای کسب ارز دیجیتال رایگان است. تمام این بازی‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند برای تکمیل وظایف، ماموریت‌ها و اهداف داخل اکوسیستم بازی، کریپتو به‌دست آورند.

شرکت در ایردراپ‌ها

برای شرکت در ایردراپ‌ها اغلب کار سختی ندارید. شما می‌توانید یک سرمایه‌گذار باشید و به یک عضو فعال پروژه تبدیل شود. گرچه گاهی سرمایه‌گذاران باید کارهای بسیار ساده‌ای انجام دهند مانند دنبال کردن پروژه در پلتفرم‌های اجتماعی، فرستادن توییت یا پست در مورد پروژه و غیره.



 

استیک کردن

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای به‌دست آوردن ارز دیجیتال رایگان استیک کردن در پلتفرم‌های مربوطه است. انجام این کار به حفظ امنیت و عملکرد یک شبکه بلاکچین کمک می‌کند. مدت استیک کردن می‌تواند چند روز تا 12 ماه باشد و از جمله ارزهایی که می‌توانید استیک کنید، باید اتریوم، کاردانو، ترون و سولانا را نام ببریم.

سایت‌های فاست

بدون کوچکترین هزینه‌ای می‌توانید با انجام وظایف ساده در سایت‌هایی تحت عنوان فاست، ارز دیجیتال به‌دست آورید. مقدار کریپتو پرداخت‌شده اندک است اما هزینه‌ای برای آن نمی‌پردازید. در بعضی از سایت‌های فاست باید نظرسنجی‌ها را کامل کنید و در تعدادی دیگر می‌توانید بازی‌های موبایل انجام دهید، کپچا وارد کنید یا ویدئو ببینید.

معرفی شت کوین‌های آینده دار و سودده



 


Shape2



 

1. Dogelon Mars

در خلق این شت کوین از ایلان ماسک الهام گرفته شده است که به‌شدت از دوج کوین پشتیبانی می‌کند. Dogelon Mars بیش از 500 هزار طرفدار در رسانه‌های اجتماعی مهمی مانند توییتر، اینستاگرام و ردیت دارد.

ارزش این کوین یک ماه پس از معرفی آن 30 هزار درصد رشد کرد. با توجه به بهبود فعلی بازار کریپتو و همچنین توجه شدیدی که به این شت کوین وجود دارد، قیمت آن احتمالا پیش از پایان امسال سقف جدیدی را ثبت خواهد کرد.

2. Dogs of Elone

Dogs Of Elon (DOE) یکی دیگر از شت کوین های آینده دار برای افرادی است که می‌خواهند سرمایه‌گذاری با ریسک کمتری داشته باشند. این ارز دیجیتال در سال 2021 شکل گرفت و بازار شت کوین‌ها را متحول کرد.

ارز DOE تلاش می‌کند یکی از محبوب‌ترین شت کوین‌های بازار باشد و خالقان آن برای دستیابی به این هدف استراتژی جالبی را در پیش گرفته‌اند. تیم این پروژه قصد دارد مجموعه NFT مشابه با مجموعه محبوب کریپتو پانک راه‌اندازی کرد. این مجموعه شامل ده هزار NFT بی‌همتا می‌باشد. از طرفی مدیران پروژه در حال توسعه یک پلتفرم گیمینگ P2E هستند تا DOE در صنعت گیمینگ نیز حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

3. سیف مون

سیف مون (SafeMoon) یکی دیگر از شت کوین های آینده دار است که در سال 2021 با هدف کنار زدن شیبا اینو به بازار آمد. ارزش این ارز دیجیتال دو هفته پس از ورود آن به بازار 2 میلیون درصد افزایش یافت. گرچه تغییر روند بازار کریپتو باعث افت قیمت این ارز شده اما تیم توسعه آن امیدوار است که با حفظ علاقه سرمایه‌گذاران به این برند و توسعه جامعه آن، خود را برای رالی بعدی بازار که ممکن است اواخر سال 2023 باشد، آماده کند.

طرفداران سیف مون انتظار دارند تا دسامبر 2023 ارزش این ارز به سطح جدیدی برسد و آن‌ها سود خوبی به جیب بزنند.

4. اپ کوین

خالقان پروژه NFT محبوب به اسم باشگاه قایق تفریحی میمون کسل (Bored Ape Yacht Club) در سال 2022 ایپ کوین (ApeCoin) را معرفی کردند. ایپ کوین یک توکن کاربردی و حاکمیتی ERC-20 است. هولدرهای این ارز می‌توانند به لطف مدل حاکمیتی غیرمتمرکز آن، در تایید امور مربوط به این پروژه حق رای داشته باشند.

برخی کارشناسان اعتقاد دارند بازار خرسی باعث شده است ارزش این شت کوین به سطح واقعی خود نرسد. آن‌ها مطمئن هستند که این توکن در سال 2023 سقف قیمتی جدیدی را ثبت خواهد کرد.

سایر شت کوین های آینده دار که می‌توانید برای خرید در اولویت قرار دهید، عبارت‌اند از:

بیبی دوج کوین

فلوکی اینو

شیبا اینو

دوج کوین

Samoyedcoin

Lucky Block



 



 

اینوکس مرجعی قابل اطمینان برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال

با توجه به علاقه شدیدی که نسبت به دنیای کریپتو شکل گرفته، پیدا کردن یک سایت قابل اطمینان برای افزایش آگاهی از این حوزه سخت شده است. اینوکس مرجعی است که در آن می‌توانید محتوای تخصصی و آموزشی در مورد فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال پیدا کنید.


Shape3

به‌عنوان مثال در این سایت آینده ارزهای مختلف بررسی شده‌اند تا بتوانید برای سرمایه‌گذاری روی آن‌ها بهتر تصمیم بگیرید. دسته‌بندی مطالب در اینوکس نیز کمک خواهد کرد با توجه به علاقه خود محتوای موردنظرتان را سریع‌تر پیدا کنید. به‌زودی سرویس‌ها و ابزارهای اینوکس نیز معرفی خواهند شد تا کاربران و سرمایه‌گذاران با استفاده از آن‌ها در دنیای کریپتو راحت‌تر و پرسودتر فعالیت کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 460]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن