تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797961369




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی انواع تیرآهن ipe+قیمت تیرآهن ipe در بازار


واضح آرشیو وب فارسی::

لوله مبلی در صنعت به لوله سبک نیز معروف است، لوله مبلی لوله‌ای تولید شده از ورق روغنی (ورق نورد سرد) و بر اساس استانداردهای DIN ۲۳۹۴(۱) ۹۴ و EN ۱۰۲۱۹ -۲ می باشد.

از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های لوله مبلی به موارد زیر می توان اشاره کرد :

  • دقت ابعادی مطلوب در قطر و ضخامت
  • جوش پذیری
  • فرم پذیری عالی تحت فرآیندهای خم کاری و کشش
  • کیفیت سطحی مطلوب
  • قابلیت آبکاری
  • قابلیت کشش سرد

زمان خرید لوله مبلی (با نام لوله سبک و لوله روغنی نیز شناخته می‌شود)، علاوه بر قیمت، باید به گزینه های دیگری نیز توجه کرد. برای انتخاب دقیق و مناسب محصول مورد نظر، جهت کاربرد مورد نظر، می بایست با افراد با‌تجربه بازار آهن مشورت انجام شود. هم چنین، می بایست به یک کارگاه مطمئن برای برش دادن لوله مبلی و یا خم کاری آن دسترسی داشته باشید.

قیمت لوله مبلی با ضخامت و سایزی که دارد، تغییر می‌کند. انتخاب کردن سایز و ضخامت برای این محصولات، به نوع کاربرد و محل مصرف آن بستگی دارد.

قیمت لوله سبک به طور معمول، در واحد وزن اعلام می‌گردد. (به عنوان مثال هر کیلو 56,200 تومان یا هر تن 56,200,000 تومان)، قیمت لوله مبلی وابسته به عوامل مهمی هم چون قیمت جهانی ورق نورد سرد، هزینه‌ انرژی برای کارخانه ها، قیمت ارز، تعرفه گمرکی و … است.

با اینکه قیمت لوله مبلی (لوله سبک) در واحد وزن، مقداری از لوله سنگین (ضخامت 2 از ورق سیاه) بالاتر می باشد. ولی به جهت ضخامت و وزن پایین‌تری که دارد، هزینه واحد طول آن ها از لوله‌های دیگر کمتر می شود. در نتیجه در اغلب صنایع که نیاز به ضخامت‌های پایین‌تر لوله است، از لوله‌ سبک یا لوله مبلی استفاده می شود.



تیرآهن IPE

به طور کلی ۳ نوع تیرآهن IPE در بازار موجود است، تیرآهن IPE (استاندارد اروپا و ایران)، تیرآهن INP (استاندارد چین و روسیه) و تیرآهن IPB (بال پهن).

تیرآهن های IPE بیشترین کاربرد را در بین انواع تیرآهن دارد اما در ضخامت و سایز های مختلفی به فروش میرسد که هر کدام دارای کاربرد منحصر به فرد خود می باشد. عمده کاربرد این تیرآهن IPE اسکلت فلزی سازه ها است.

انواع استاندارد تیرآهن IPE

  • ST37
  • ST44
  • ST52
  • IPE وارداتی

انواع سایزهای تیرآهن IPE

این نوع تیرآهن در سایزهای ۸ تا ۶۰ سانتی‌ متر تولید می‌ شود.

مزایای استفاده از تیرآهن IPE :

  • بی نیاز شدن سازه از المان های تکیه گاهی زیاد، به علت قدرت و استحکام بالای این تیرها
  • صرفه جویی در وقت و سرمایه؛ و همچنین امکان توسعه سازه پس از اتمام آن
  • تنوع و قابل اطمینان بودن این نوع از تیرآهن ها
  • باربری بسیار بالای این تیرآهن ها (چه به صورت افقی در تیرهای سقفی استفاده شوند و چه عمودی و به عنوان ستون)
  • اشغال کردن فضای کمتر نسبت به بتن
  • آسان بودن نصب و اجرای آن

معایب استفاده از تیرآهن IPE :

  • ضعیف بودن مقاومت آن در دمای بالا (در صورت بالا رفتن دمای ساختمان به ۵۰۰ تا ۶۰۰ درجه سانتی گراد برسد مقاومت ساختمان کاهش می یابد و احتمال دارد اسکلت آن دچار عدم توازن شود.)
  • فرسودگی و خوردگی در شرایط جوی نامناسب
  • مشکلات اتصال در هنگام جوشکاری


قیمت تیرآهن در بازار تهران و پرفروش ترین سایز های آن

تیرآهن‌ ها در انواع متفاوتی تولید می شوند که هر کدام از ابعاد گوناگونی برخوردار هستند.

چهار نوع اصلی تیرآهن شامل IPE ، INP، IPB و CNP هستند که در شرکت آهن لند به فروش می‌رسند. از جمله سایزهای پر فروش تیرآهن می ‌توان به سایز 12، 14، 16 و 18 اشاره کرد.

قیمت تیرآهن سایز 12 در بازار تهران براساس عوامل مختلفی تعیین می‌گردد. عواملی همچون عرضه و تقاضا، بازار بین المللی و نوسانات ارز تنها مواردی از این عوامل تاثیر گذار به شمار می روند. اما هم اکنون اصلی‌ترین دلیل نوسان قیمت تیرآهن نوسانات بازار دلار است.

با تمام این تفاسیری که توضیح داده شد، مهم ‌ترین نکته در هنگام تعیین قیمت سایز تیرآهن، کارخانه و نوع استانداردی است که در تولید تیرآهن به کارگرفته شده است. مجموعه تولیدی ‌های مختلفی این سایز را تولید می‌کنند.

تیرآهن سایز 14 از دیگر محصولتت پرفروش مجموعه اهن لند به شمار می رود. قیمت تیرآهن سایز 14 نیز در این روزهای گذشته با توجه به تغییرات بازار دلار نوسانات متعددی را گذراند.

قیمت تیرآهن در بازار تهران، سایز 16آن علاوه بر نوسانات دلار، از مواردی همانند وزن تیرآهن و طول شاخه نیز تاثیر می‌گیرد. تیرآهن سایز 16 دارای وزن حدودی 94.8 و 189.6 در دو طول 6 و 12 متری تولید می شود.

اطلاع از قیمت دقیق این نوع محصول فولادی می تواند در بودجه بندی بهتر پروژه ها و ارائه قیمت دقیق ‌تر به کارفرما و پیامنکاران کمک شایانی کند.

سایز ۱۸تیرآهن در بازار تهران، یکی از پرکاربردترین سایز های میلگرد در ساختمان سازی به شمار می رود. این نوع تیرآهن قطر بیشتری دارد؛ همین موضوع باعث شده است تا قیمت تیرآهن سایز 18 در بازار، بیشتر از سایزهای 12، 14و 16 به فروش برسد.

عوامل موثر بر قیمت تیرآهن ipeدر بازار

عوامل زیادی بر قیمت تیرآهن ipe می تواند تاثیر گذار باشد به همین دلیل موجب شده تا در بازه زمانی های مختلف تیرآهن ipe قیمت نوسانی را تجربه نماید و به هیچ وجه ثابت نباشد. تیرآهن آی پی ای همانند دیگر مقاطع فولادی از لحاظ قیمتی دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد.

 

یک سری از این عوامل که در ادامه به آن خواهیم پرداخت میتواند بر تمامی محصولات اثر خود را بگذارد و باعث ایجاد همین نواسانات گردد. به فرض مثال قیمت جهانی ارز و مشخصا دلار از آن دسته از عواملی است که با کاهش و افزایش آن مقاطعی نظیر تیرآهن ipe و قیمت آن را مجاب به تغییر خواهد کرد.

گفتنی است نه تنها مقاطع فولادی بلکه تقریبا تمامی محصولات تحت تاثیر این موضوع قرار دارند و با توجه به روند کنونی بازار ارز و دلار، رشد قیمتی زیادی را به خود دیده اند.

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت تیرآهن IPE کارخانه های تولیدی این مقطع و میزان عرضه و تقاضا مشتریان خواهد بود. کارخانه های تولیدی زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که هر کدام با کیفیت های مجزا و قیمت های متفاوتی محصول خود را به بازار عرضه خواهند کرد.

عواملی که مشخصا مربوط به خود این نوع تیرآهن میشود، سبک یا سنگین بودن تیرآهن، نوع گرید آن، وزن و اندازه شاخه میباشد که بسته به نوع آن، اختلاف قیمتی به وجود خواهند آورد.

 

تیرآهن IPE به طور کلی به صورت شاخه ای به فروش خواهد رسید و بر خلاف بسیاری از مقاطع که وزن شاخصه اصلی خواهد بود در این جا تعداد حائز اهمیت است. این امر بدان معنا نیست که وزن آن سنجیده نمیشود، اما در هنگام خرید مشتریان تعداد تیرآهن سفارش خواهند داد که به این معنا است که معیار اصلی تعداد خواهد بود.



خرید تیرآهن ipe

مجموعه آهن لند به عنوان نمایندگی فروش تیرآهن IPE تمام تلاش خود را کرده است، تا مراوده هایی با کارخانه های تولیدی برتر این محصول داشته باشد. این مجموعه تیرآهن IPE را به نسبت به سایر رقبا با قیمت مناسب تری به مشتریان خود عرضه می نماید.

در صورتی که قصد خرید تیرآهن ipe را دارید ولی در خصوص ویژگی ها، کاربرد و مشخصات فنی این محصول اطلاعات کافی ندارید؛ می توانید با کارشناسان تیرآهن مجموعه آهن لند در ارتباط باشید. تا شما را در خریدی مطمئن راهنمایی کنند. مجموعه آهن لند : https://ahanlands.com  به صورت رایگان شما را از مشاوره خرید تیراهن ipe بهره مند سازند.

برای انجام این کار؛ فقط کافیست با شماره های 02191010666 و 06153222100 بدون نیاز به مراجعه حضوری تماس حاصل فرمایید.

امکان ثبت سفارش شما دوستان عزیز هم به صورت تلفنی وجود دارد، به این صورت که شما مقطع فولادی مورد نظر خود را اعلام می کنید و سفارش خود را ثبت می نمایید. فاکتور رسمی برای شما صادر و ارسال می گردد. پس از فرآیند واریز مبلغ فاکتور و عملیات حمل و نقل، در اسرع وقت بار مورد نظر به دست شما مشتریان عزیز خواهد رسید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1081]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن