تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 1 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797076339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی 1401


واضح آرشیو وب فارسی::

بهترین صرافی ارز دیجیتال موضوعی که در این مطلب قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم. بازار کریپتوکارنسی در چند سال گذشته، پرسودترین بازار مالی برای سرمایه گذاری بود. تنها راه برای سرمایه گذاری در این بازار، صرافی های آنلاین هستند. تعداد صرافی های آنلاین در چند سال گذشته با رونق این بازار زیاد شده است و بسیاری از این سایت ها معتبر نیستند. و از آنجایی که شما برای انجام معاملات باید پول خود را در این صرافی ها واریز کنید، نیاز است که ابتدا در مورد معتبر بودن آن ها مطمئن شوید.



راه های تشخیص صرافی معتبر چیست؟

روش های متعددی وجود دارد که شما می توانید از طریق آن تشخیص دهید که یک صرافی معتبر است یا نه. ما در ادامه تمامی این روش ها را معرفی می کنیم:

نظرات کاربران: بهترین روش برای تشخیص یک صرافی معتبر این است که به نظر کاربران در مورد آن توجه کنید. به صفحات اجتماعی مربوط به آن صرافی مراجعه کنید و کامنت ها کاربران را بخوانید. از این طریق می توانید متوجه شوید که آیا کاربران از آن صرافی راضی بوده اند یا نه.

تعداد کاربران: یکی دیگر از مواردی که به شما در تعیین اعتبار صرافی ارز دیجیتال کمک می کند تعداد کاربرانی است که در آن سایت به خرید و فروش می پردازند. هر چه تعداد کاربران یک صرافی بیشتر باشد احتمال معتبر بودن آن نیز بیشتر است.

سابقه فعالیت: صرافی های که سابقه فعالیت بیشتری دارند احتمال اینکه معتبر باشند بیشتر است. بنابراین اگر متوجه شدید که یک سایت به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است بهتر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در آن کمی احتیاط کنید.

مجوز: صرافی های ایرانی معتبر هستند که مجوز فعالیت خود را از نهادهای مربوطه دریافت کرده باشند. بنابراین بهتر است قبل از انجام معاملات در مورد مجوزهای آن ها تحقیق کنید.

پشتیبانی: یکی از موارد مهم که در زمان انتخاب یک صرافی برای خرید و فروش رمزارزها باید به آن توجه کنید، پشتیبانی است. در یک صرافی معتبر روش های مختلفی مانند چت آنلاین، تیکت، ایمیل و تماس تلفنی برای ارتباط با پشتیبانی وجود دارد. پشتیبانی در این صرافی ها 24 ساعته است و کاربران در هر روز و ساعت از هفته می توانند با پشتیبانان صحبت کنند و سوالات و مشکلاتی که دارند را مطرح کنند.

امنیت صرافی: امنیت صرافی یکی از فاکتورهای اصلی که در زمان انتخاب صرافی باید به آن توجه کنید. باید در مورد اینکه قبلا صرافی هک شده است یا نه، تحقیق کنید. صرافی را برای تبادل رمزارز انتخاب کنید که از نظر امنیت هیچ مشکلی در گذشته نداشته است و هیچ کاربری تاکنون از آن شکایت نکرده باشد.

سایت کوین مارکت کپ: اگر قصد دارید از صرافی های بین المللی برای معاملات خود استفاده کنید به سایت کوین مارکت کپ مراجعه کنید. در این سایت آدرس تمامی صرافی های معتبر بین المللی وجود دارد. البته پیشنهاد ما به شما این است که از صرافی های ایرانی برای معاملات استفاده کنید.



صرافی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

بهتر است از صرافی های ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنید، زیرا:

تحریم ها: به خاطر تحریم های آمریکا علیه ایران، صرافی های بین المللی به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی دهند. شما با آی پی ایران نمی توانید وارد این سایت ها شوید. کاربران ایرانی برای ایجاد حساب کاربری در این صرافی ها از فیلترشکن استفاده می کنند. اگر هر زمانی مدیران این سایت ها متوجه شوند که کاربر ایرانی است، دارایی ها فرد را در صرافی خود مسدود می کنند. شاید این مهمترین دلیل برای عدم استفاده از صرافی های بین المللی باشد.

محدودیت در معاملات: در اکثر صرافی های بین المللی شما می توانید بدون اهراز هویت به انجام معاملات بپردازید، اما سقف انجام معاملات در این حالت محدود است. بنابراین اگر شما قصد دارید تعداد زیادی معامله انجام دهید بهتر است از صرافی های داخلی استفاده کنید.

فریز شدن دارایی ها: از آنجایی که هر لحظه ممکن است دارایی های شما در این صرافی ها فریز شود، مجبور هستید ارز دیجیتال های که می خرید را به کیف پول های خود منتقل کنید. برای هر بار انتقال پول به کیف پول هایتان باید کارمزدی بپردازید، که این موضوع باعث افزایش هزینه های معاملات شما می شود. در حالی که شما می توانید با خیال راحت ارزهای دیجیتال خود را در کیف پول صرافی ایرانی نگهداری کنید.

خرید تتر: شما برای انجام خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیاز به تتر دارید. تنها راه برای خرید این ارز دیجیتال صرافی های داخلی است. حال برای انتقال این تتر به صرافی های خارجی نیاز که کارمزدی بپردازید. بنابراین برای کاهش هزینه ها بهتر است از بهترین صرافی های ایرانی برای انجام معاملات استفاده کنید.

حال که متوجه شدید که چرا صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی امن نیست، زمان آن است که بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی 1401 را به شما معرفی کنیم.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

ما در ادامه بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی 1401 را معرفی می کنیم.

صرافی اکس اونیکس

صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال اکس اونیکس یکی از معتبرترین صرافی های ایرانی است که بیش از 3 سال در زمینه تبادل ارزهای دیجیتال مختلف فعالیت می کند. این صرافی رابط کاربری ساده ای دارد و شما به راحتی می توانید در آن به خرید و فروش رمزارزها بپردازید.

برای انجام معاملات در این صرافی نیاز است که اهراز هویت انجام دهید. اما نکته قابل توجه در این صرافی این است که اطلاعات شما در کمتر از 30 دقیقه توسط پشتیبانان تایید می شود. پس از تایید اطلاعات، شما با استفاده از درگاه مستقیم بانکی می توانید کیف پول خود را شارژ کنید و هر ارز دیجیتالی که برای سرمایه گذاری انتخاب کردید، بخرید. در این صرافی امکان خرید و فروش بیش از 300 رمزارز مختلف وجود دارد.

مهترین مزیت این صرافی پایین بودن نرخ کارمزد است. شما با پرداخت کمترین کارمزد می توانید به تبادل ارزهای دیجیتال بپردازید. همچنین در این صرافی امکان برداشت آنی وجه وجود دارد. اگر کارت بانکی شما کارت بانک آینده باشد می توانید به صورت آنی برداشت کنید.

اگر هر مشکلی در روند شارژ کیف پول، خرید و فروش رمزارز یا برداشت وجه داشتید، می توانید از طریق چت آنلاین، تیکت، ایمیل یا تماس آن را با پشتیبانان اونیکس در میان بگذارید. پشتیبانان این صرافی در هفت روز هفته به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند.

اگر دسترسی به کامپیوتر ندارید و یا اینکه ترجیح می دهید از گوشی تلفن همراه برای انجام معاملات خود استفاده کنید، می توانید اپلیکیشن اختصاصی این صرافی را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید.



صرافی تبدیل

یکی دیگر از صرافی های داخلی ایرانی که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال معتبر است، صرافی تبدیل است. شما در این صرافی می توانید ارزهای دیجیتال مختلف را مبادله کنید. این صرافی دارای مجوز فعالیت از نهادهای مربوطه است و شما می توانید با خیالی راحت در این صرافی عضو شوید.

زمان تایید اطلاعات در این صرافی 24 ساعت است و پس از اینکه اطلاعات شما توسط پشتیبانان این صرافی تایید شد می توانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف بپردازید. برای ترید کردن در این صرافی آنلاین نیاز است که شما ابتدا تتر خریداری کنید. برای خرید این رمزارز می توانید از درگاه بانکی استفاده کنید.

صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس یکی از قدیمی ترین صرافی های ایرانی که در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت می کند. کارمزد که این صرافی برای معاملات دریافت می کند جزء پایین ترین کارمزدها در بین صرافی های داخلی است.

برای استفاده از خدمات این صرافی هم می توانید به خود سایت مراجعه کنید و هم اینکه اپلیکیشن این صرافی را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید. در صورت ایجاد مشکل می توانید از طریق چت آنلاین با پشتیبان های این سایت ارتباط برقرار کنید. پشتیبانی در این صرافی به صورت 24 ساعته است، بنابراین شما در تمام ساعات روز می توانید با پشتیبانان این سایت صحبت کنید.

صرافی های که در بالا معرفی کردیم جزء بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی هستند که ویژگی های خاصی دارند.

ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

با وجود اینکه تعداد صرافی های معتبر ایرانی زیاد است، اما همه آن ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مناسب نیستند. یک صرافی مناسب برای تبادل رمزارزها باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

اپلیکیشن اختصاصی: از آنجا که امروزه اکثر کارهای مربوط به اینترنت با گوشی های همراه انجام می شود. صرافی ها برتر برای اینکه کاربران به راحتی بتوانند از خدمات استفاده کنند، اپلیکیشن اختصاصی خود را دارند. کاربران با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی همراه خود می توانند به راحتی در هر زمان و مکانی به معاملات بپردازند.

رابط کاربری ساده: افرادی که به سرمایه گذاری در بازار رمزارزهای می پردازند از تمامی قشرهای جامعه هستند. به همین دلیل رابط کاربری سایت ها باید به نحوی باشد که تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند. بنابراین لازمه اینکه یک صرافی جزء بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی باشد این است که رابط کاربر پسند داشته باشد.

اهراز هویت: برای انجام معاملات در تمام صرافی های داخلی معتبر نیاز که اهراز هویت انجام دهید، اما زمان تایید اطلاعات در این صرافی های متفاوت است. یک صرافی خوب در کمترین زمان ممکن اطلاعات کاربران را تایید می کند.

کارمزد: صرافی ایرانی را برای معاملات خود انتخاب کنید که پایین ترین کارمزد را داشته باشد. شما برای انجام معاملات خود در صرافی ها باید کارمزد بپردازید. حال میزان کارمزد در صرافی ها متفاوت است، حتی برخی از صرافی ها بدون کارمزد هستند. بنابراین برای کاهش هزینه های مبادلات و افزایش سودتان بهتر در یک صرافی که پایین ترین کارمزد را دارد معاملات خود را انجام دهید.

پشتیبانی از درگاه بانکی: برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال نیاز به خرید تتر است. یکی از بهترین روش ها برای خرید این ارز دیجیتال، درگاه مستقیم بانکی است. کاربران با استفاده از درگاه بانکی به هر میزان که بخواهند می توانند تتر خریداری کنند.

خرید تتر

برای اینکه تمام ارزهای دیجیتال به یک قیمت ثابت نشان داده شوند و امکان مقایسه آن ها با یکدیگر وجود داشته باشد، اکثر صرافی ها قیمت رمزارزها را با تتر نشان می دهند. به همین دلیل شما برای خرید ارزهای دیجیتال مختلف به تتر نیاز دارید. تتر یک استیبل کوین که قیمت آن برابر با 1 دلار آمریکا است. با توجه به قیمت دلار در ایران قیمت این استیبل کوین تغییر می کند. صرافی ها با قیمت های مختلف تتر را می فروشند.

تنها راه برای خرید تتر ارزان صرافی های ایرانی است. شما با استفاده از کارت بانکی می توانید هر تعداد تتر که می خواهید از صرافی های داخلی مانند اکس اونیکس خریداری کنید.

برای خرید تتر اکس اونیکس فقط کافی از داشبورد این صرافی گزینه خرید/فروش را انتخاب کنید. سپس در بخش ارز انتخابی، اسم تتر را بنویسید. مقدار تتری که می خواهید بخرید را در کادر دوم وارد کنید و بر روی خرید با کیف پول تومانی کلیک کنید به همین راحتی شما می توانید این ارز دیجیتال را خریداری کنید.

سوالات متداوال

آیا امکان خرید تتر ارزان از صرافی های خارجی وجود دارد؟

خیر. شما فقط از طریق صرافی های ایران می توانید تتر خریداری کنید.

چرا صرافی ارز دیجیتال خارجی برای کاربران ایرانی امن نیست؟

از آنجا که ایران تحریم است، صرافی های خارجی به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی دهند. اگر مشخص شود کاربری ایرانی است تمام دارایی هایش در این صرافی ها فریز می شود.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است؟

صرافی های ارز دیجیتال ایرانی معتبر زیادی وجود دارد که صرافی اکس اونیکس یکی از بهترین آنهاست.

 

برچسب ها : خرید ارز دیچیتال تتر,خرید ارز دیجیتال,اکس اونیکس






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 998]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن