تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 30 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796728580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت کیف پول ارز دیجیتال


واضح آرشیو وب فارسی::

امروزه معاملات ارز دیجیتال به‌ عنوان یکی از کسب و کار‌های پر درآمد محسوب می ‌شود؛ که طرفداران زیادی دارد. شما با وارد شدن به دنیای ارز برای نگهداری، برداشت و انتقال دارایی ‌های خود به یک بستر مناسب نیاز دارید؛ که این بستر کیف پول ارز دیجیتال شما است. با ساخت کیف پول ارز دیجیتال دارایی‌های شما در مکانی امن نگهداری می ‌شود. اگر می ‌خواهید درباره ساخت کیف پول ارز دیجیتال اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.



ساخت کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

کیف پول ارز دیجیتال ابزاری نرم‌ افزاری یا سخت‌ افزاری، برای نگهداری دارایی شما است. هر کیف پول ارز دیجیتال دارای یک آدرس عمومی است که از آن برای انتقال رمز ارزها استفاده می‌‌کنند. شما برای نگهداری ارزهای خود، نیاز به ساخت کیف پول‌ ارز دیجیتال دارید که انواع مختلفی دارد. این کیف پول ‌ها شامل کیف پول فیزیکی، کاغذی، تحت وب، دسک ‌تاپ و موبایل است که هر ‌کدام مزایا و معایب مختلفی دارد و روش استفاده آن‌ ها متفاوت است. شما باید برای استفاده از ارزهای دیجیتال با‌ توجه به نیاز خود، کیف پول مناسب را انتخاب کنید.

ساخت کیف پول ارز دیجیتال چگونه است؟

کیف پول یک راه بسیار امن برای ذخیره کردن دارایی شما است. با ساخت کیف پول ارز دیجیتال این امکان برای شما فراهم می ‌شود تا با کنترل کامل، دارایی ‎های خود را ارسال و دریافت کنید. شما برای ارسال و دریافت وجوه باید یک کیف پول دیجیتال بر روی کامپیوتر، موبایل، مک بوک و... نصب کنید. با راه ‌اندازی یک کیف پول در صرافی ‌های مختلف؛ مانند صرافی ارز دیجیتال در تهران با نام اوکی اکسچنج این امکان وجود دارد که شما بعد از مدتی درآمد خوبی را کسب کنید. 

برای ساخت کیف پول، می ‌توانید از الگوهای آماده استفاده کنید.API  را نصب کنید و یک نام برای کیف پول خود قرار دهید و مجوزها را برای معاملات تنظیم کنید. اگر می ‌خواهید کیف پول خود را از ابتدا توسعه دهید، باید در مورد ویژگی‌ های آن تصمیم بگیرید. بعد از این مرحله کد را بنویسید و یک رابط کاربرپسند طراحی کنید. مطمئن باشید که همه آزمایش ‎ها قبل از عرضه کیف پول رسمی، بر روی آن صورت گرفته است. بعد از اطمینان از تمام آزمایشات شما می ‎توانید از کیف پول خود استفاده کنید. به ‎عنوان مثال شما به‌ راحتی می ‌توانید با استفاده از کیف پول خود، تبدیل ارز دیجیتال با پنکیک سوآپ را انجام دهید.



ساخت کیف پول ارز دیجیتال چگونه است؟

روش ‌های سریع برای ساخت کیف پول ارز دیجیتال رمزگذاری شده

  • برای مدیریت مجوزها باید API کیف پول را پیکربندی کنید.
  • یک رمز عبور برای کیف پول خود قرار دهید و بهتر است این رمز عبور را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید.
  • یک کلید خصوصی تنظیم کنید تا این امکان وجود داشته باشد که به تنهایی به بودجه دسترسی داشته باشید.
  • بهتر است معاملات را به صورت برون مرزی انجام دهید.
  • آدرس کیف پول را ایجاد کنید.
  • رابط کاربری را بطور کامل آزمایش کنید.
  • مقداری بودجه در آن ذخیره کنید.

نحوه کار کیف پول ارز دیجیتال 

بعد از ساخت کیف پول ارز دیجیتال تمام سابقه معاملات در یک شبکه بلاکچین ذخیره می‌ شود، که دارای کلیدهای خصوصی و عمومی است. اگر کسی بخواهد کوین ‌هایی را برای شما ارسال کند، شما می ‌توانید به سادگی آدرس کیف پول خود را به او‌ بدهید و کوین ‌تان را دریافت کنید. درست مانند حساب ‌های بانکی، هیچ یک از دو آدرس کیف پول، شبیه به‌ هم نیستند. وقتی شخصی برای شما هر نوع ارز دیجیتالی را ارسال می ‌کند در اصل مالکیت ارزها را برای کیف پول شما امضا می‌ کند. تا شما بتوانید این ارزها را دریافت کنید. پیشنهاد می‌ کنیم برای معاملات خود در صرافی ارز دیجیتال در تهران، اوکی اکسچنج را انتخاب کنید و بدون هیچ نگرانی به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید.



نحوه کار کیف پول ارز دیجیتال

آیا برای هر ارز دیجیتالی امکان ساخت کیف پول مجزا وجود دارد؟

امروزه بیش از صدها رمز ارز متنوع وجود دارد. اما بیت کوین به‌ عنوان معروف‌ ترین و پرطرفدارترین ارز دیجیتال است. اگر شما تمایل دارید که از انواع رمز ارزها استفاده کنید، نیاز نیست که برای هر رمز ارزی یک کیف پول مجزا ایجاد کنید. می‌ توانید به جای استفاده از کیف پولی که تنها از یک رمز ارز پشتیبانی می ‌کند، از کیف پولی استفاده کنید که از چند رمز ارز پشتیبانی می‌ کند تا کار برای شما راحت ‌تر باشد. 

به عنوان مثال برای اینکه شما بتوانید تبدیل ارز دیجیتال با پنکیک سوآپ را انجام دهید، نیاز نیست که اندوخته شخص در کیف پول ‎های مخصوص صرافی واریز شود. کافی است شخص ولت خود را به قرارداد هوشمند متصل کند و عملیات مورد نیاز خود مانند واریز و برداشت را انجام دهد.

آیا برای هر ارز دیجیتالی امکان ساخت کیف پول مجزا وجود دارد؟

چه فاکتورهایی را باید برای انتخاب کیف پول در نظر داشته باشیم؟

هیچ کیف پولی بهترین کیف پول نیست. شما باید ابتدا اهداف خود را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. مهم ‌ترین فاکتور برای انتخاب کیف پول امنیت و اعتبار آن است. شما با انتقال ارز خود از یک کیف پول به کیف پول دیگر، مالکیت ارزها را تغییر می ‌دهید. درنتیجه در ساخت کیف پول ارز دیجیتال باید ابتدا از امن بودن کیف پول خود مطمئن باشید. برای انتخاب یک کیف پول امن رعایت نکات زیر ضروری است:

  • پیشنهاد می کنیم تمام دارایی خود را در یک کیف پول نگهداری نکنید. چند کیف پول مطمئن داشته باشید و مبالغ بیشتر را در کیف پول ‌های امن ‌تر ذخیره کنید.
  • از کیف پول‌ هایی استفاده کنید که دارای تیم فعالی است و بطور مرتب به‌ روزرسانی می ‌شوند. بهتر است اپلیکیشن خود را به‌ روزرسانی‌ کنید و اطمینان داشته باشید که فایروال و آنتی‌ ویروس‌ های دستگاهتان به‌ روزرسانی‌ شده‌ است.
  • بهتر است از تمام امکانات کیف پول خود استفاده کنید. به عنوان مثال در صورتی که کیف پول شما قابلیت فعال کردن هویت دوعاملی را دارد از آن استفاده کنید.
  • اطلاعات خصوصی خود را در اختیار کسی قرار ندهید حتی تیم پشتیبان. اطلاعات حساسی مانند کلید خصوصی، گذرواژه کیف پول و پین‌ کد را هرگز با دیگران به اشتراک نگذارید و آن را وارد هیچ پلتفرمی به ‌غیر از کیف پولتان نکنید. بنابراین هر ایمیل یا پیامی که از سوی تیم پشتیبانی برای شما ارسال شود و از شما بخواهد عبارت بازیابی‌ تان را نشان دهید، کلاهبرداری است.
  • قبل از انتخاب یک کیف پول باید درباره آن تحقیق کنید، با تیم توسعه آن آشنا شوید و مزایا و معایب آن را بشناسید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74606]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن