تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798124034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای کامل خرید اسپری wd40 اصل و اورجینال


واضح آرشیو وب فارسی::

این اسپری زنگ زدا و روان کننده است که حتی در دمای بسیار بالا نیز به خوبی عمل میکند. از این اسپری برای زدودن زنگ استفاده می شود. این اسپری درون سطوح زنگ زده و پوسیده نفوذ نموده و زنگار و آلودگی ها را از سطح فلز، سیم های برق، پیچ های خراب، وسایل و تجهیزات برقی، اتصالات، مکانیزم های کنترلی و دیگر قطعات فلزی پاک میکند. به همین دلیل است که تقریبا می توان به جای نام اسپری wd40، نام اسپری همه کاره را به این محصول داد.

 

اسپری wd40 چند وقتی است که محبوبیت خاصی میان مردم پیدا کرده و استفاده از آن به نسبت گذشته، افزایش یافته است. این اسپری ها کاربرد های متنوعی دارند و تقریبا می توان گفت یکی از دلایل محبوبیت بیش از حد آنها، همین موضوع است؛ به گونه‌ای که می توانند همزمان کار چند نوع اسپری مختلف را برای شما انجام دهند.این اسپری ها به نسبت دیگر اسپری های مشابه نیز، قیمت پایین تری دارند و از این رو مقرون به صرفه هستند.

 
اسپری wd40

در این بخش، در خدمت شما مخاطبان عزیز و گرامی سایت ابزار میهن هستیم تا اطلاعاتی را درباره اسپری wd40، نظیر نحوه استفاده، کاربرد ها و مواردی از این قبیل، در اختیارتان قرار دهیم. اگر شما نیز می خواهید در مورد این محصول بی نظیر، اطلاعات دقیقی را به دست بیاورید، حتما تا انتهای این مقاله، ما را همراهی کنید.

اسپری wd40 چیست و چرا به این نام معروف است؟

به طور کلی می توانیم اسپری wd40 اصل را، اینگونه توصیف کنیم: این اسپری زنگ زدا و روان کننده است که حتی در دمای بسیار بالا نیز به خوبی عمل میکند. از این اسپری برای زدودن زنگ استفاده می شود. این اسپری درون سطوح زنگ زده و پوسیده نفوذ نموده و زنگار و آلودگی ها را از سطح فلز، سیم های برق، پیچ های خراب، وسایل و تجهیزات برقی، اتصالات، مکانیزم های کنترلی و دیگر قطعات فلزی پاک میکند. به همین دلیل است که تقریبا می توان به جای نام اسپری wd40، نام اسپری همه کاره را به این محصول داد.

 
نمایندگی اسپری wd40

اما برویم سراغ نام این محصول؛ در سال 1953 شرکت تازه تاسیس Rocket Chemical واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا، دست به تولید اولین سری از محصولی به نام WD-40 زد که برای چربی گیری، گریس زدایی و تمیزکاری قطعات مورد استفاده در صنایع هوافضا و موشک بکار می رفت. این شرکت پس از ۴۰ بار تلاش، موفق به جداسازی آب از ماده شیمیایی شد و به همین دلیل نام این محصول را WD40 گذاشت.

همه کاربرد های اسپری wd40

همانطور که در ابتدای مقاله گفت شد، اسپری wd40، دارای کاربرد های فراوانی است که البته در بخش قبلی نیز، به طور مختصر به بعضی از آنها، اشاره کردیم. از دیگر کاربرد های اسپری wd40، می توان به:

  • تمیزکاری کاشی و سرامیک.
  • جلوگیری از زنگ زدگی.
  • روانکاری و کاهش سروصدای ابزارآلات وسایل دیگر.
  • قابل استفاده به عنوان کپک زدا در صنایع چرم، نساجی و پلاستیک.
  • پاک کننده و تمیزکننده انواع چربی و لک روی سطوح مختلف.
  • از بین برنده خط و خش و اثر انگشت.
  • پولیش و براق کننده سطوح استیل.
  • پاک کردن اثر چسب از روی لباس و …
  • پاک کردن و جدا کردن چسب از روی فرش و ….
  • ضد آب کردن البسه و کفش‌های چرمی.
  • پاکسازی و محافظت از قطعات خودرو.
  • از بین بردن رطوبت.
  • دور نگه داشتن عنکبوت ها
  • جدا کردن آدامس
  • درآوردن جواهرت تنگ
  • نرم کردن زیپ
  • از بین بردن علف های هرز
  • و ….

اشاره کرد.

شما با شناخت کاربردهای اسپری wd40، خیلی راحت با توجه به نیاز خود، می توانید اقدام به خرید این محصول کنید.

 

طریقه مصرف اسپری wd40 و نکات مهم در رابطه با نحوه استفاده از آن

طریقه استفاده و مصرف اسپری wd40، خیلی راحت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید؛ شاید شما فکر کنید که استفاده از این اسپری، دارای مرحله ها و گام های متعددی است؛ ولی اصلا اینگونه نیست و شما برای استفاده از اسپری، تنها کافیست که آن را به خوبی تکان دهید و به محل مورد نظر، افشانه کنید.

ولی زمانی که دارید از این محصول استفاده می کنید، باید به یک سری نکات توجه کنید تا خدایی نکرده، دچار مشکل نشوید.

اسپری wd40 قابل اشتعال است بنابراین:

  • از تماس این اسپری با چشم اجتناب شود.
  • هنگام استفاده از این محصول حتما از تهویه مناسب فضا اطمینان حاصل کنید.
  • از این محصول در دمای کمتر از 5 درجه سانتی‌گراد استفاده نشود.

اگر در حین مصرف این اسپری، به نکات گفته شده در بالا دقت کنید، دچار هیچ مشکلی نخواهید شد. از این رو به این نکات خیلی دقت کنید.

اسپری wd40 اصل را از کجا خریداری کنیم؟

اگر یک جستجوی ساده در گوگل مربوط به اسپری wd40 انجام دهید، به فروشگاه های زیادی بر میخورید که این محصول را به فروش می رسانند. بنابراین خیلی مهم است که ما یک فروشگاه مطمئن پیدا کنیم و محصول مورد نظر را، از آن خرید کنیم. یکی از فروشگاه های معتبر که در زمینه فروش محصول، فعال می باشد و تاکنون توانسته مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد، فروشگاه ابزار فروشی آنلاین ابزار میهن می باشد .


خرید اسپری wd40 عمده

در ادامه این مقاله همچنان با ما همراه باشید، تا برخی از ویژگی های فروشگاه ابزار میهن را، برای شما عزیزان توضیح دهیم که بیشتر با این فروشگاه آشنا شوید.

چرا فروشگاه ابزار میهن؟

در این بخش از مقاله، سعی داریم تا فروشگاه ابزار میهن را، خیلی سرسری برای شما معرفی کنیم. این فروشگاه یکی از فروشگاه های فعال در زمینه فروش محصول می باشد، که دارای تنوع بسیار زیادی در محصولات خود است. شما با یک جستجو، می توانید محصول مورد نظر خود را به راحتی در این فروشگاه، پیدا کنید.

ویژگی هایی همچون ارسال رایگان، تضمین اصالت کالا، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین قیمت و خدمات پس از فروش ( پشتیبانی ۲۴ ساعته) فروشگاه ابزار میهن را، به یک فروشگاه مطمئن و قابل اعتماد در زمینه فروش محصول تبدیل کرده است. اگر شما نیز قصد خرید اسپری wd40 را دارید، می توانید آن را با ۲۶ درصد تخفیف، از ابزار میهن، خریداری کنید. هر سوالی نیز که در این زمینه دارید، می توانید با مشاوران ما در میان بگذارید.

سخن پایانی

اگر شما نیز قصد خرید اسپری wd40 یا هر محصول دیگری را دارید، از ابزار برقی و شارژی گرفته تا ابزار باغبانی و مواد شیمیایی، ابتدا به فروشگاه ما سر بزنید تا محصول مورد نظر خود را با ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین قیمت، تضمین اصالت کالا و ارسال رایگان، درب منزل خود تحویل بگیرید.

در این مقاله تحت عنوان راهنمای کامل و جامع خرید اسپری wd40، سعی شد تا نکات مهم و قابل توجهی درباره این محصول در اختیار شما قرار گیرد، تا با اطلاع کامل اقدام به خرید آن کنید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1261]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن