تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796812829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبلیغ در گوگل، تضمین افزایش ورودی سایت با کمترین هزینه


واضح آرشیو وب فارسی::

تبلیغ در گوگل را می‌توان به عنوان یکی از آیتم‌های اساسی افزایش ورودی سایت و در نتیجه بهبود و رونق کسب و کار معرفی کرد. جهت تبلیغ در گوگل، می‌توانید از پلتفرم گوگل ادوردز یا گوگل ادز، که پلتفرم پولی تبلیغات گوگل است استفاده کنید. برای این که بتوانید از مزایای تبلیغ در گوگل بهره مند شوید، لازم است در ابتدا یک اکانت گوگل ادوردز داشته باشید و سپس با شارژ کردن آن کسب و کار خود را در گوگل تبلیغ کنید. در این مطلب، در رابطه با تبلیغ در گوگل، خرید اکانت گوگل ادوردز و شارژ کردن آن اطلاعات بیشتری در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.


تبلیغ در گوگل

مزایای تبلیغ در گوگل چیست؟

تبلیغ در گوگل مزایای متعددی دارد که برخی از آن‌ها عبارت است از:

1- صفحه کاری شما شما با استفاده از تبلیغات در گوگل، در صفحه‌ اول و اصلی گوگل نمایش داده شده و بنابراین مورد توجه تعداد بیشتری از افراد قرار می‌گیرد.

2- با استفاده از تبلیغات در گوگل بر اساس کلمه انتخابی (که مربوط به کسب و کار و برند شما است)، ترافیک وب سایت شما بالاتر رفته و در نتیجه کسب و کارتان نیز رونق می‌یابد.

3- شما می‌توانید جهت تبلیغات خود در گوگل، از تنظیمات مختلف گوگل ادوردز استفاده کنید. برخی از این تنظیمات عبارت است از: زمان نمایش تبلیغ، مدت زمان نمایش تبلیغ، انتخاب لوکیشین جغرافیایی، سقف هزینه روزانه و... .

4- شما می‌توانید در هر زمانی که بخواهید، یک گزارش تحلیلی بسیار دقیق از تعداد کلیک‌ها، میزان هزینه‌ها و... داشته باشید. بدین صورت می‌توانید بررسی کنید که تبلیغ در گوگل تا چه حد برای شما بازده داشته است.

5- شاید برایتان جالب باشد که بدانید به ازای نمایش تبلیغ شما در صفحات گوگل، لازم نیست هزینه‌ای بپردازید، بلکه فقط در صورت کلیک خوردن تبلیغتان، مشمول پرداخت هزینه خواهید شد. بدین ترتیب تبلیغات شما در گوگل به صورت رایگان نمایش داده خواهد شد.

6- مزیت دیگر تبلیغات در گوگل این است که تبلیغ شما در بهترین قسمت گوگل (در سمت راست و بالای مرورگر گوگل) برای کاربران به نمایش درمی‌آید.

7- مزیت جالب دیگر تبلیغات در گوگل این است که، گوگل بر اساس کلید واژه‌های سرچ شده توسط کاربران، نیاز و علاقه آن‌ها را تشخیص می‌دهد. سپس در صورتی که تبلیغ شما، پاسخگوی نیاز آن‌ها بود، تبلیغ را به کاربر نشان می‌دهد. به همین دلیل کاربرانی که تبلیغ شما را می‌بینند کاملا هدفمند خواهند بود.

البته لازم به ذکر است که تبلیغات در گوگل ادوردز علاوه بر مزایای متعددی که دارد، معایبی نیز دارد که عبارت است از:

1- گرانی خدمات و تبلیغات گوگل ادوردز (که این موضوع به تحریمات کشور و کاهش ارزش پول ملی مرتبط است.)

2- عدم ثبات وضعیت گوگل ادوردز در ایران (از لحاظ فیلترینگ و رفع فیلترینگ)

 

شارژ جی ادز:

برای این که بتوانید از تبلیغات گوگل از طریق پلتفرم گوگل ادورزد استفاده کنید، نیاز دارید کانت گوگل ادز خود را شارژ نمایید. جهت خرید اکانت ادوردز لازم است ابتدا یک اکانت گوگل ادوردز ساخته و سپس با شارژ کردن آن از خدمات گوگل ادوردز و مزایای تبلیغات در گوگل بهره ببرید. از آن جا که کشور ما در حال حاضر با تحریم‌ها درگیر است، استفاده از ریال ایران برای شارژ حساب گوگل ادز امکان پذیر نیست و در کل شارژ این حساب کمی پیچیدگی دارد. به همین دلیل شما می‌توانید شارژ اکانت گوگل ادز خود را با آسودگی خیال به مجموعه جی ادز، که مجری تبلیغات گوگل ادوردز در ایران است بسپارید.

مجموعه جی ادز، شارژ حساب گوگل ادرودز را معمولا با لیر ترکیه انجام می‌دهند. در ضمن این مجموعه بسیار معتبر، شارژ اکانتتان را بهترین قیمت و کمترین کارمزد انجام می‌دهد. بنابراین شما می‌توانید با آسودگی خیال و با کمترین هزینه، خرید اکانت ادوردز خود را به این مجموعه بسپارید.


خرید اکانت ادوردز

سخن آخر:

همان طور که گفته شد، تبلیغات در گوگل، تاثیر بسیار زیادی در گسترش مشاغل و رونق دادن کسب و کارها دارد. برای استفاده ازپلتفرم فوق العاده و پولی گوگل ادوردز که امکان تبلیغات در گوگل را فراهم ساخته است، نیاز به ساخت اکانت و شارژ آن خواهید داشت. جهت شارژ اکانت گوگل ادوردز لازم است از ارز سایر کشورها مانند مالزی، ترکیه، آمریکا و... استفاده کنید. البته به دلیل تخصصی بودن این کار، توصیه اکید داریم که شارژ اکانتتان را به مجموعه‌های معتبر و متخصصی همچون مجموعه جی ادز بسپارید. بدین صورت می‌توانید از مزایای تبلیغات در گوگل، مانند نمایش رایگان تبلیغ در صفحه گوگل، امکان اعمال تنظیمات متعدد و دلخواه بر نحوه نمایش تبیلغات و.... استفاده ببرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1336]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن