تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797884439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انواع روش‌های سرمایه گذاری در طلا


واضح آرشیو وب فارسی::


از زمان‌های بسیار دور افراد اولین راهی که برای سرمایه گذاری به ذهنشان می‌رسید، خریدن طلا بود. امروزه با وجود این حجم از پیشرفت در زمینه سرمایه گذاری و بازارهای مختلف اقتصادی، هنوز خرید طلا یکی از مطمئن‌ترین و پرطرفدارترین راه‌های سرمایه گذاری است. با این تفاوت که در حال حاضر راه‌های زیادی برای این امر به وجود آمده است.

طلاهای زینتی به وسیله دستمزد ساختشان معمولاً گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری نیستند. سکه و شمش طلا در مقابل آن می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد. با توجه به اینکه نگهداری این اموال ارزشمند، خرید و فروش و جابه‌جایی آن ممکن است دردسرساز باشد، اشاره به راه جدید و مطمئنی برای این سرمایه گذاری خالی از لطف نیست. ارز دیجیتال پکس گلد که با پشتوانه طلا ارائه شده همین راه مطمئن است. ما در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با شیوه جدید و مطمئنی از سرمایه گذاری در طلا تحت عنوان خرید و فروش پکس گلد آشنا کنیم.

انواع روش‌های سرمایه گذاری در طلا

خرید و فروش و به طور کلی سرمایه گذاری در طلا می‌تواند جزو انتخاب‌های هوشمندانه‌ی هر فرد برای رسیدن به سود باشد. ارزش انکارناپذیر و روبه‌رشد طلا باعث شده تا افراد در دوره‌های سرمایه گذاری طولانی مدت، بازدهی بالایی داشته باشند. ممکن است شما هم مثل عموم مردم فکر کنید خرید طلای فیزیکی تنها راه سرمایه گذاری در بازار طلا است.

راه‌های مختلف دیگری که برای سرمایه گذاری در این زمینه وجود دارد به تفکیک شامل موارد زیر است:

●      گواهی سپرده طلا

●     صندوق‌های سرمایه گذاری مبتنی بر طلا

●     طلای فیزیکی (طلای آب شده، طلای زینتی، سکه طلا، شمش طلا)

●     سرمایه گذاری از طریق خرید پکس گلد

معرفی پکس گلد

یکی از کم‌ریسک‌ترین راه‌های سرمایه گذاری در طلا، خرید و فروش ارز دیجیتال پکس گلد (PAXG) است. این رمز ارز برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ توسط شرکت پکسوس، یکی از بهترین ارائه دهنده‌های استیبل کوین ارائه شد. پکس گلد در واقع اولین رمز ارز کریپتویی با پشتوانه طلا است. این ارز دیجیتال و شرکت ارائه دهنده‌ی آن مورد تأیید اداره خدمات مالی نیویورک (NYDFS) است. به همین دلیل است که افرادی که دارای این رمز ارز هستند می‌توانند دارایی خود را با طلا یا پول واقعی تعویض و معامله کنند.

در واقع شما با خرید این ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در آن از امنیت دارایی‌های خود مطمئن بوده و تمام معاملات احتمالی خود را با سرعتی بالا و ریسک پایین انجام دهید. لازم به ذکر است که پکس گلد بر مبنای اتریوم ERC-20 طراحی و ارائه شده و به همین دلیل است که استفاده از آن در تمام بلاک‌چین‌ها و صرافی‌هایی که از این استاندارد پشتیبانی می‌کنند امکان‌پذیر است.



سرمایه گذاری کم ریسک در طلا

به طور کلی سرمایه گذاری در طلا جزو سرمایه گذاری‌های کم ریسک است. زیرا نه تنها بازار پیچیده‌ای ندارد، بلکه بازدهی آن در بلند مدت تقریباً امری تضمینی خواهد بود. اما با تمام این مسائل باز هم خرید و نگهداری از طلا به منظور سرمایه گذاری یا حتی راه‌های دیگر آن ممکن است خطرات خود را داشته باشد.

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که با خرید طلا و نگهداری آن در منزل چه خطراتی ممکن است شما را تهدید کند؟ دزدیده شدن یا گم شدن هر تکه طلا می‌توان خسارت زیادی به شما وارد کند. بنابراین با توجه به این مشکلات و خطراتی مشابه آن، قصد داریم تا روش سرمایه گذاری کم ریسکی در طلا را تحت عنوان خرید ارز دیجیتال پکس گلد به شما معرفی کنیم.

شما با خرید ارز دیجیتال پکس گلد نه تنها در بازار طلا سرمایه گذاری کرده‌اید، بلکه هم‌زمان مالک مقداری رمز ارز با ارزشی بالا هم هستید. پس می‌توانید هم‌زمان به بازار ارز دیجیتال نیز وارد شده و معاملات خود را انجام دهید. در واقع به زبان ساده می‌توان اینگونه گفت که خرید این ارز دیجیتال، یک تیر است با دو نشان!

علاوه بر تمام این موارد خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که با سرمایه گذاری در طلا با خرید پکس گلد از ضرری که تحت عنوان اجرت هنگام فروش طلا به ما وارد می‌شود نیز جلوگیری خواهد شد. ارزش دارایی شما در این رمز ارز طبق ارزش یک اونس طلای جهانی تعیین می‌شود و هزینه‌ای تحت عنوان دستمزد ساخت و طراحی را در بر ندارد.

آیا سرمایه گذاری آسان در طلا به وسیله پکس گلد امکان‌پذیر است؟

صراحتاً می‌توان به این سؤال پاسخی مثبت داد. خرید پکس گلد و سرمایه گذاری به وسیله آن در طلا نیازمند گذراندن مراحل سخت و پیچیده‌ای نیست. درست است که فعالیت در بازار ارز دیجیتال و انجام معاملات درست در زمان درست امری پیچیده و حرفه‌ای است؛ اما خرید پکس گلد به منظور سرمایه گذاری با در اختیار داشتن یک کیف پول معتبر، امری بسیار آسان است.

در همین راستا خوب است بدانید که شرکت پکسوس به شکل ماهانه حسابرسی کامل انجام می‌دهد تا مقدار طلای ذخیره شده و توکن‌های پکس گلد هماهنگ باشند. همچنین این شرکت تمام تراکنش‌ها را به کمک ابزارهای آنالیز خارجی بررسی کرده و از همین طریق از کلاهبرداری و پول‌شویی در زمینه خرید و فروش طلا جلوگیری می‌کند. شما با خرید این ارز دیجیتال می‌توانید خیلی راحت از هر جای دنیا که باشید، بدون دردسر دارایی خود را به طلای واقعی تبدیل کنید.

یکی دیگر از نکات قابل توجه در این زمینه این است که با هر مقدار دارایی و حداقل سرمایه خود می‌توانید این ارز دیجیتال را خریداری کنید. پکس گلد به ۱۸ رقم اعشار تقسیم‌پذیر بوده و به همین دلیل است که با کمترین پولی که داشته باشید می‌توانید کوچک‌ترین مقدار طلا در این بازار را از طریق این رمز ارز خریداری کنید.

در آخر

سرمایه گذاری در طلا انتخابی هوشمندانه برای ذخیره کردن دارایی و تبدیل آن به مقداری بیشتر است. اما باید توجه داشته باشید که راه مناسبی را برای این امر انتخاب کنید. خرید ارز دیجیتال پکس گلد به کمک کیف پولی معتبر، می‌تواند کم‌ریسک‌ترین، مطمئن‌ترین و حتی آسان‌ترین راه سرمایه گذاری در طلا باشد. لازم به ذکر است که با انجام این کار، امکان انجام معاملات و مبادلات ارزی را در بازار ارز دیجیتال نیز برای خود فراهم خواهید کرد.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1634]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن