تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797971965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید کننده انواع درب ایرانی و خارجی


واضح آرشیو وب فارسی::

درب های ساختمانی را شاید بتوان یکی از مهم ترین عناصر طراحی داخلی ساختمان به حساب آورد. اگر به اندازه ی کافی در مورد زیبایی و جلوه ی درب های ساختمانی فکر نشود، احتمالا نتیجه اش روی ظاهر کلی سازه اثر منفی می گذارد. به همین خاطر است که سال هاست صنعت ساخت و تولید درب های ساختمانی پیشرفت های چشمگیری داشته است و خیلی از تولید کننده ها، به سراغ تولید انواع درب های ساختمانی رفته اند.

البته بحث واردات این درب ها نیز هم چنان مطرح است. اگر سری به بازار ایران بزنید متوجه خواهید شد که محصولات ترک، چینی و ایتالیایی فراوان هستند و اتفاقا طرفداران خیلی زیادی هم دارند.وخیلی از تولیدکنندگان ایرانی اقدام به مونتاژ قطعات درب های خارجی در داخل کشور کرده اند و عملا جنس های خارجی را تولید می کنند.

اما تولید کنندگان انواع درب های ساختمانی ایرانی و خارجی، معمولا بر اساس یک سری ابعاد استاندارد اقدام به ساخت درب می کنند. بنابراین اگر تصمیم به خرید درب های داخلی و خارجی دارید در ابتدا بهتر است که چارچوب در خود را با دقت اندازه گیری کنید. در صورتی که ابعاد آن به اندازه ی ابعاد استاندارد بود، می توانید خیلی ساده و راحت به بازار مراجعه کرده و درب های پیش ساخته ای که در آنجا موجود است را تهیه کنید. در غیر این صورت باید سفارش ساخت درب بدهید که بر اساس ابعاد چارچوب شما باشند.

در ادامه ی این مقاله می خواهیم به سراغ بحث درب های مختلف ساختمانی، کاربردشان، انواع آن ها از لحاظ مدل و متریال و خلاصه تمام جزئیات آن ها برویم.


دربهای چوبی

کاربرد درب داخلی

درب  داخلی را با توجه به کاربردشان در جاهای به خصوصی به کار می گیرند. در ادامه می خواهیم به برخی از مهم ترین درب های داخلی بازار اشاره کنیم و بگوییم که هر یک از آن ها در کدام قسمت از خانه به کار می روند.

درب های ضد آب

این درب ها که معمولا با نام درب abs شناخته می شوند عموما در محیط های مرطوب مثل حمام یا سرویس بهداشتی استفاده می شوند. روکش ABS به کار رفته در این درب ها، جلوی نفوذ آب را می گیرد و از خرابی و تورم درب جلوگیری به عمل می آورد. در ضمن درب های ضد آب را می توان در محیط های دیگری مثل استخر و سونا یا هر جایی که احتمال وجود رطوبت و نم هست، به کار برد.

در خیلی از مناطق مرطوب کشور مثل شمال ایران، از درب های ضد آب به عنوان درب اتاق خواب نیز استفاده می شود. چرا که این این مناطق همواره مرطوب هستند و درب های چوبی بعد از مدتی دچار تورم و طبله می شوند. به همین خاطر است که استفاده از محصولاتی مثل درب های ضد آب ضروری می شود.

درب های ضد حریق

یکی دیگر از درب هایی که کاربرد فراوانی دارد، درب های ضد حریق هستند که معمولا در محیط های حساس و مهمی مثل بیمارستان یا آزمایشگاه به کار می رود. البته باید بگوییم که درب های ضد حریق بلاخره می سوزند اما دوام و مقاومتشان در برابر آتش سوزی نسبت به درب های معمولی خیلی بالاتر است و دیرتر می سوزند.

درب های آکوستیک

محیط های شلوغ و شهرهای پر سر و صدا، مدام به ما یادآوری می کنند که برای آرامش بیشتر باید به فکر متریالی باشیم که عایق صوتی باشند. درب های آکوستیک یکی از بهترین محصولاتی است که می تواند به عایق سازی محیط کمک کند. این درب ها از متریال مختلفی مثل پشم سنگ و چرم دوزی استفاده می کند تا امواج صوتی را درون خود به دام بیندازد و از جا به جایی آن ها جلوگیری به عمل آورد.این درب های عایق صوتی، معمولا در شهرهای شلوغ و در محیط های خاصی استفاده می شود.

انواع درب چوبی

یکی دیگر از بهترین نوع درب های ساختمانی، درب های چوبی است که امروزه محبوبیت خیلی زیادی پیدا کرده است. این درب ها به خاطر استفاده از چوب در ساختار خود، توانسته اند که زیبایی و صمیمیت زیادی را به محیط ببخشند و احساس خوشایندی را در فضا جاری بسازند.

درب های چوبی خود انواع و اقسام زیادی دارند. اولین دسته بندی درب های چوبی به جنس چوب به کار رفته در آن ها برمی گردد. مثلا چوب درخت راش و صنوبر در ساخت درب های ساختمانی به کار می رود. اما اگر می خواهید کمی قیمت بالاتری را پرداخت کنید و درب های با کیفیتی تهیه کنید، به سراغ درب هایی بروید که از جنس چوب درخت بلوط یا گردو ساخته شده اند.

هم چنین درب های چوبی تو پُر به دلیل تراکم بالا و استحکام بیشتر، می توانند مقاومت بیشتری در برابر ضربه و آسیب داشته باشند.

درب تمام چوب

یکی از بهترین و با کیفیت ترین درب های چوبی که در این صنعت وجود دارد، درب های تمام چوب است که تماما از جنس چوب ساخته شده اند و بسیار محبوب هستند. این درب ها به خاطر داشتن بافت طبیعی چوب، حس و حال صمیمی و گرمی دارند و فوق العاده زیبا به نظر می آیند. اما نباید فراموش کنید که درب تمام چوب بسیار گران قیمت است و شاید هر کسی نتواند از عهده ی خرید آن بر بیاید.

درب تمام چوب را می توان در جاهای مختلفی از خانه به کار برد. هم به عنوان درب ورودی استفاده می شود و هم درب اتاق و نقاط دیگر منزل!

درب HDF

یکی دیگر از درب هایی که از مشتقات چوب ساخته می شود، درب های اچ دی اف است که از خرده چوب و افزودنی های مختلف ساخته می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد. بعد از ساخت بدنه ی اصلی درب اچ دی اف، روی آن را با روکش پی وی سی می کشند تا آن را در برابر رطوبت، حرارت و دیگر عوامل خارجی مقاوم کنند.
از مهم ترین مزیت های درب اچ دی اف، این است که ارزان قیمت می باشد و برای مصارف انبوه بسیار به صرفه و مناسب است. درب اچ دی اف سبک وزن است و به راحتی نصب می شود. به خاطر خواص ضد رطوبت درب های HDF بیشتر مواقع از آن ها در سرویس های بهداشتی استفاده می شود.

از دیگر مزیت های درب اچ دی اف می توان به مقاومتش در برابر خوردگی، حشرات مختلف و عوامل خارجی دیگر اشاره کرد. به طور کلی، از بهترین درب های موجود در بازار که مصارف اقتصادی دارد، درب اچ دی اف است. و این نوع درب در ساخت درب های اتاق نیز کاربردهای فراوانی دارد.

درب MDF

یکی دیگر از بهترین درب های موجود در بازار، درب های ام دی اف است که از خرده چوب و چسب های مخصوص و مواد افزودنی ساخته می شود. این درب ها به صورت چند لایه ورق ام دی اف روی هم ساخته می شوند. در نتیجه استحکام و مقاومت خیلی زیادی دارند.

همچنین بعد از ساخت ورق های ام دی اف، روی آن ها را با روکش هایی از جنس های مختلف می پوشانند تا آن را در برابر آسیب های خارجی مثل رطوبت، گرد و غبار و هجوم حشرات مقاوم سازند. جنس این روکش ها معمولا از جنس چوب است اما می توان از روکش های ضد آب دیگری نیز استفاده کرد.

 


قیمت درب ساختمانی

قیمت درب های ساختمانی

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد قیمت درب های ساختمانی باید بدانید این است که به خاطر تنوع زیادشان، احتمالا قیمت های متفاوتی نیز خواهند داشت. در ادامه به صورت جزئی و جداگانه قیمت هر یک از این محصولات را بررسی کرده ایم.

قیمت درب چوبی

درب های چوبی ممکن است از چوب درختان متفاوتی ساخته شوند که طبیعتا هر یک از آن ها قیمت متفاوتی هم دارند. مثلا چوب درخت گیلاس و درخت گردو، به خاطر تراکم بالا و دوره ی برداشت طولانی، گران تر از دیگر چوب ها هستند.

اما مثلا بامبو می تواند جایگزین خوبی برای چوب درخت های گران قیمت باشد. علاوه بر این سبک تر است و می توان از آن در ساخت درب های سبک نیز بهره برد.

درب چوبی را می توان به عنوان درب های داخلی یا خارجی به کار گرفت. بنابراین ممکن است قیمت آن ها از این بابت نیز متفاوت باشد. اگر تمام درب، از چوب ساخته شده باشد نیز گران تر خواهد بود اما به هرحال درب هایی که از مشتقات چوب(مثل MDF یا HDF) ساخته می شوند نیز می توانند جایگزین های خیلی خوبی باشند.

درهایی که روکش PVC دارند از درب هایی که روکش MDF دارند ارزان تر می باشند و می توان از آن ها در محیط های مرطوب نیز استفاده کرد. به همین علت محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. قیمت کلی این درب ها از حدود 2 میلیون تومان آغاز می شود و بسته به طرح و رنگ و دیگر متریال به کار رفته ممکن است گران تر شود.

قیمت درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت نیاز چندانی به معرفی ندارند چرا که در مدتی کوتاه به یکی از محبوب ترین و اصلی ترین کالای بازار درب و پنجره تبدیل شده اند. این درب ها به خاطر ساختار مقاوم و مستحکمی که دارند می توانند امنیت منزل را تا حد خیلی زیادی تامین کنند و از ورود غیرمجاز جلوگیری به عمل آورند.

البته باید اشاره کنیم که تمام درب های ضد سرقت اینگونه نیستند و برخی از آن ها کیفیت بالاتری دارند. برخی از درب های ضد سرقت موجود در بازار را به زحمت می توان درب ضد سرقت نامید چرا که مقاومت چندانی ندارند و به سادگی تسلیم سارقان می شوند.

اما به هر حال اگر به سراغ خرید درب ضد سرقت از برندهای معتبر بروید، قطعا می توانید از بابت امنیت آسوده خاطر باشید.

درب های ضد سرقت را نمی توان برید، فشار داد، اهرم به کار برد یا این که قفل آن را دستکاری کرد. به این ترتیب هرگونه راه نفوذی را مسدود کرده اند و از این لحاظ کاملا استاندارد می باشند.

درون ساختار این درب های ضد سرقت نوعی ورقه ی فلزی وجود دارد که مقاوم است و ضد دیلم نیز می باشد. درب های معمولی تنها از یک نقطه به چارچوب وصل می شوند اما درب های ضد سرقت از چند نقطه با چارچوب متصل هستند و به این ترتیب هم امنیت را بالاتر می برند و هم این که عایق صوتی خواهند بود.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد درب های ضد سرقت این است که ضد حریق می باشند چرا که از سنگ پشم نسوز در ساخت آن ها استفاده می شود که عایق حرارتی است.

در واقع امروزه کمتر ساختمان نوساز و مدرنی را می بینید که از درب های ضد سرقت استفاده نکرده باشد چرا که سال هاست کارایی خود را اثبات کرده اند. این درب های ضد سرقت علاوه بر ایمنی، زیبایی فوق العاده ای هم دارند. به خصوص اگر از درب های چوبی ضد سرقت استفاده کنید. البته خرید درب ضد سرقت فلزی نیز می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد چرا که علاوه بر زیبایی، ایمنی دو برابر نیز خواهد داشت.

درب های چوبی ضد سرقت طرح و نقش های بسیار خاص و زیبایی دارند که می تواند چشم هر بیننده ای را خیره کند. بیشتر مواقع از این درب های ضد سرقت به عنوان ورودی واحد یا ساختمان استفاده می شود.

درب ضد سرقت را می توان به عنوان یکی از بهترین محصولات موجود در بازار درب های ساختمانی نام برد اما به هر حال نباید فراموش کنیم که این درب ها قیمت بالاتری نسبت به درب های معمولی دارند. به خصوص اگر از جنس چوب یا فلز باشند. چرا که در این صورت مقاومتشان بالاتر نیز می رود.

در تعیین قیمت درب های ضد سرقت، نباید فاکتور یراق آلات را فراموش کنیم چرا که هر چقدر این یراق آلات بهتر و با کیفیت تر باشند، ایمنی درب نیز بالاتر خواهد رفت و در نتیجه قیمتش نیز افزایش پیدا می کند.

یکی از مهم ترین نکاتی که در رابطه با ایمنی درب ضد سرقت وجود دارد این است که لولای این درب از داخل و خارج مخفی می باشد. به این ترتیب سارقان نمی توانند با استفاده از اهرم کردن لولا آن را باز کنند. در نتیجه ایمنی این نوع درب ها بسیار بالاتر می رود.

به طور کلی می توان گفت که قیمت درب های ضد سرقت بسته به متریال و کیفیت از حدود 3 الی 4 میلیون آغاز می شود و تا حدود 20 میلیون تومان نیز خواهد بود. همه چیز به سلیقه، بودجه و البته نیاز شما بستگی دارد.


قیمت درب های داخلی

تولید درب ایرانی و خارجی

حالا که با انواع درب های موجود در بازار و قیمت هر یک از آنها آشنا شدید، لازم است در مورد کیفیت برخی از برندها و تولید کنندگان نیز صحبت کنیم.

همان طور که در ابتدا متن نیز اشاره کردیم درب های ایرانی و خارجی زیادی در بازار وجود دارد که می توانید تهیه کنید. مثلا درب های ایرانی ضد سرقت کیفیت خیلی خوبی دارند و شما می توانید خرید این درب های تولید داخل را در اولویت بالاتری نسبت به خرید درب های ضد سرقت چینی قرار دهید. هم چنین نباید فراموش کنید که درب های تولید داخل، استاندارد های بالایی را رعایت می کنند که خرید آن ها را به صرفه می سازد.

اما می خواهیم در مورد برخی از تولیدکنندگان نیز صحبت کنیم. برندهای درب های داخلی ایرانی زیادی در بازار وجود دارد اما فقط چند تا از آن ها هستند که توانسته اند اعتبار و محبوبیت زیادی میان خریداران پیدا کنند. بهتر است برای اطمینان از جنس و کیفیت کالا، به سراغ خرید از برندهای معروف و معتبر بروید.

یکی از تولیدکنندگان قدیمی و معروف ایران، در زمینه ی ساخت درب های ساختمانی، شباک صنعت است. این گروه صنعتی سالهاست که در زمینه ی ساخت درب و پنجره مشغول به فعالیت می باشد و توانسته است که محبوبیت خوبی در میان مشتریان خود پیدا کند. درب های ضد سرقت شباک صنعت، در میان تمامی محصولات زبانزد است و می توانید با اطمینان از آن جا خرید کنید.

علاوه بر تولید درب های ضد سرقت، انواع و اقسام درب های ساختمانی در این مجموعه تولید می شود. از درب های ضد آب گرفته تا درب های چوبی مختلف! هم چنین شباک صنعت تضمین قیمتی نیز به مشتریان خود ارائه می کند. به این ترتیب شما می توانید بهترین محصولات را با اطمینان از قیمتشان خریداری کنید.

شباک صنعت صدها پروژه ی درب های ساختمانی را در طول این سالیان انجام داده است. بزرگترین افتخاری که شباک صنعت دارد این است که در طول این سالیان، هرگز مشتریان ناراضی نداشته است چرا که بیشتر از هر کس دیگری به کیفیت محصول خود اهمیت می دهد. و می توانید جهت سفارش درب های داخلی و خارجی به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و بهترین محصولات ممکن را تهیه کنید.

در صورتی که هرگونه سوالی در این زمینه دارید، می توانید با شماره های مندرج در وب سایت شباک صنعت تماس گرفته ، شباک صنعت در هر ساعتی، آماده ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان خواهد بود.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 974]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن