تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798020455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برسی تمرکز و اثرات آن در روابط مالی


واضح آرشیو وب فارسی::

در این مقاله می خواهیم به تفاوت های میان ارزهای دیجیتال و پرفکت مانی بپردازیم. ساده شدن روابط اقتصادی و تجاری بین المللی، توسط پرفکت مانی که میانجی مالی جهانی است انجام می گیرد. سیستم پرداخت، به شکل جهانی و بین المللی توسط این شرکت عرضه شده است. کاری که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین انجام می دهند همانند کار میانجی گری پرفکت مانی هاست. به این ترتیب سوالی با مفهوم تفاوت ها و شباهت های ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی بیان می شود که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

درواقع باید گفت هویت، مهم ترین اصل در تفاوت و شباهت میان پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال است. همچنین هرکدام از آن ها هویت جدا از یک دیگر دارند. با توجه به این موضوع که هر دو یک واسطه مالی به حساب می آیند، اما هر کدام نیز مکانیسم مخصوص به خود را دارند که تفاوت هایی میان این دو ایجاد نموده است. واژه «تمرکز» از مهم ترین تفاوت ها میان پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال است که می توان به آن اشاره نمود.

برسی تمرکز و اثرات آن در روابط مالی

هویت، اساسی ترین تفاوت میان ارزهای دیجیتال و پرفکت مانی است، برای درک بهتر آن می خواهیم به برسی شیوه کار پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال بپردازیم.

شرکت زوریخ سوئیس مدیریت پرفکت مانی را که یک مکانیسم مالی است به عهده دارد. تبدیل دارایی ها به ارز های معتبری چون دلار و یورو امکانی است که این شرکت با راه اندازی صرافی مجاز به وسیله در دسترس قرار دادن پلتفرم های آنلاین کسب می کند.

طراحی غیر متمرکز ارزهای دیجیتال موضوع قابل توجهی در مورد آن ها است زیرا ارزهای دیجیتال توسط سیستم غیر متمرکز بلاک چین برنامه ریزی شده اند. سیستم بلاک چین به نحوی برنامه ریزی شده است که اطلاعات مربوط به کاربران در اختیار هیچ فردی قرار نخواهد گرفت زیرا هیچ گروه، شرکت یا سازمانی به این اطلاعات دسترسی نخواهد داشت. کارکرد پرفکت مانی به شکل متمرکز است به این دلیل همه اطلاعات کاربران در دست شرکت خاص قرار دارد. در صورتی که شبکه بلاک چین با حذف تمرکز در سازوکار خود، امنیت تمامی اطلاعات کاربران را تامین می کند.

کاربران و اشخاصی که در این زمینه خرید و فروش می کنند، ارز های دیجیتال را به دلیل مکانسیمی ساده تر و تامین امینت اطلاعات کاربران ترجیح می دهند که این پایان داستان نیست. اگر در ظاهر به ارز های دیجیتال و پرفکت مانی ها دقت کنید، متوجه می شوید هر دوی آن ها هدفی شبیه به هم دارند اما برای رسیدن به هدف خود هر کدام راهی متفاوت را دنبال می کنند.



مقایسه ارزش ذاتی پرفکت مانی وارزهای دیجیتال

در ادامه، سوالاتی مانند این مطرح می شود که ارزهای دیجیتال یا پرفکت مانی ها کدام یک مورد استقبال بیشتری قرار گرفته شده است؟ یا به عبارت ساده تر کاربران جهانی کدام یک از این دو مکانیسم را برای استفاده ترجیح می دهند؟ معامله گران می خواهند بدانند چه چیزی را معامله کنند که ارزش بیشتری داشته باشد، به همین دلیل است که این سوالات مطرح می شوند.

بیت کوین بیش از یک واسطه مالی محسوب می شود زیرا، در جهان امروز بیت کوین با ارز هایی مثل یورو و دلار در یک سطح قرار گرفته و برابر است و به عنوان یک ارز جهانی شناخته شده است. ارزش بیت کوین با بالا رفتن تعداد کاربرانی که آن را به عنوان یک ارز بین المللی بشناسند افزایش خواهد یافت. بگذارید یک مثال برایتان بزنم تا بهتر متوجه شوید. زمانی بیت کوین با یک جهش مثبت مواجه شد که شرکت خودرو سازی آمریکایی تسلا خبر داد، خودروهای خود را با استفاده از این ارز می فروشد. این اتفاق مهم ترین گام در رشد بیت کوین بود.

درمقایسه، پرفکت مانی رابط مالی یا به نحوی یک صرافی آنلاین است که کارکرد آن تبدیل سرمایه های شما به یورو یا دلار است. پرفکت مانی از اعتباری که بیت کوین به خود اختصاص داده است محروم است، زیرا خود را هم ارز دلار و یورو قرار نمی دهد. همچنین این صرافی امکان تبدیل ارزدیجیتال بیت کوین را به تازگی ایجاد کرده است.

خلاصه مطالب

ما در این مقاله با تفاوت ها و شباهت های پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال آشنا شدیم. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که، هر دوی آن ها هم از نظر بنیادی و هم کاربردی تفاوت های عمده ای دارند. هر یک از آن ها از جایگاه خاص خود برخوردار اند و از هیچ کدام نمی توان به جای دیگری استفاده کرد.

 قابلیتی که از طریق آن کاربر می تواند دارایی های ریالی خود را به بیت کوین و دیگر ارزهای بین المللی تبدیل کند، امکانی است که پرفکت مانی ایجاد نموده که هیچ یک از ارزهای دیجیتال و بیت کوین نمی توانند در دسترس کاربران قرار دهند.

برای به دست آوردن موفقیت موثر ترین راه، شناخت مکانیزم ها و استفاده منطقی از آن ها است. بنابراین همه مکانیزم های مالی کارکرد مختص به خودشان را دارند و باید دانست در چه موقعیتی از آن ها استفاده کرد.

منبع: صرافی پرفکت فا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن