تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797865811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزهای دیجیتال مبحثی تمام نشدنی


واضح آرشیو وب فارسی::

 

ارزهای دیجیتال این موضوع تمام نشدنی در سراسر دنیا که بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است و هر روزه باعث می شود تا تعداد زیادی از مردم دنیا یا به سود برسند و یا متحمل ضرر هنگفتی شوند.

ارزهای دیجیتال اما بحث دیروز و امروز نیست و سالیان زیادی بین مردم وجود داشتند اما مقبولیتی که الان دارند را در آن سال ها نداشتند و کسی هم رقبتی به خرید آن ها نداشت و به نوعی بی اعتمادی نسبت به این نوع ارزها داشتند.

اما به مرور زمان و اینکه امنیت این نوع ارزها هر روز تکمیل تر از دیروز شد کم کم بین مردم این اعتماد و علاقه مندی شکل گرفت که ارزهای دیجیتال می توانند روش خوبی برای سرمایه گذاری باشند.

 



قیمت ارزهای دیجیتال

ناتوانی در محاسبه سود

به دلیل اینکه اغلب مردم با شنیدن سود زا بودن ارزهای دیجیتال بدون هیچ دانشی قبلی به سمت این بازار رفتند پس در محاسبه سود خود بعضا دچار مشکل می شدند.

در کشور خودمان ایران بودند افرادی که در محاسبه سود خود و تبدیل ارز دیجیتال به تومان به مشکل بر می خوردند در اینجا بود که سایت دنیا کوین با قراردادن ماشین حساب پیشرفته در سایت خود این مشکل را حل کرد، برای اطلاع بیشتر و محاسبه سود و زیان خود روی این صفحه کلیک نمایید.

محبوب بازار کدام ارز دیجیتال است ؟

بیتکوین را می توان به جرئت پرچمدار ارزهای دیجیتال دانست چرا که چه در سود باشد و چه در زیان طرفداران زیادی را دارد و محبوبیت و مقبولیت بی نظیری را بین مردم داراست.

بعد از بیتکوین نوبت به اتریوم می رسد، انتخاب مطمئن بعدی برای خرید ارزهای دیجیتال این رمز ارز محبوب می باشد.

اتریوم به اندازه بیتکوین محبوب نیست و تفاوت های خیلی زیادی را با بیتکوین دارد.

تفاوت های بیتکوین و اتریوم

بیتکوین و اتریوم تفاوت های بی شماری را با یکدیگر را دارند که در ادامه به مهم ترین آن ها می پردازیم.

بیتکوین در سال 2008 توسط فرد و یا گروهی ناشناس ملقب به ساتوشی ناکاموتو اختراع شد اما هیچ گاه این موضوع تایید و یا تکذیب نشد و نمی توان به صورت قطعیت گفت این فرد ژاپنی خالق رمز ارز بیتکوین است.

در نقطه مقابل اما اتریوم جای دارد که در سال 2015 و توسط ویتالیک بوترین اختراع شد و عموم مردم توانستند از آن استفاده کنند.

مبحث بعدی بحث کارمزد می باشد که کارمزد اتریوم توسط پهنای باند استفاده شده و فضایی که برای ذخیره کردن استفاده شده است محاسبه می شود اما تراکنش هایی که متعلق به بیتکوین می باشند بر حسب اندازه و زمان محاسبه می شوند.



تبدیل ارز دیجیتال به تومان

با اطلاعات اما همچنان عدم توانایی

کسانی که در حال خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیز هستند به صورت جزئی نسبت به ارزهایی که می خرند و یا می فروشند اطلاعاتی دارند اما در تبدیل ارزها به یکدیگر همچنان ناتوان هستند خصوصا در تبدیل ارز دیجیتال به تومان که به لطف خدمتی که علم همواره به بشر کرده است تا حدودی این مشکل حل شده است.

اما به صراحت می توان بیان کرد همچنان این معضل به صورت کاملا حل شده نمی باشد و هستند افرادی که در محاسبه سود خود عاجز هستند.

تتر، تکه جا افتاده این پازل

بعد از این دو ارز دیجیتال نوبت به تتر می رسد که جایگاه سوم ارزهای دیجیتال را به لحاظ محبوبیت و خرید و فروش گرفته است.

تتر از ابتدای پیدایشش دارای ارزش 1 دلار بوده است اما از همان ابتدا بسیاری از مردم نسبت به این رمز ارز اعتمادی نداشتند و این نوع ارز را بی اعتبار و بدون پشتوانه می دانستند.

به همین دلیل قیمت تتر طی یک بازه زمانی افت داشت و باعث شد قیمت رمز ارزها نیز تا حدودی تحت تاثیر قرار بگیرد.

آیا ارزهای دیجیتال امنیت دارند ؟

به دلیل اینکه تمام اتفاقات در بستر اینترنت رخ می دهد و خبری از حضور فیزیکی ارزهای دیجیتال نیست و تقریبا تمام کشورها به صراحت بیان کرده اند که هیچ گونه حمایتی از این ارزها نمی کنند مردم را برای خرید کمی مردد کردند.

اما عده ای دیگر این تفکر را داشتند که به دلیل عدم دخالت دولت ها در تصمیم گیری و تعیین قیمت ارزهای دیجیتال می توانند راحت تر در این زمینه فعالیت داشته باشند.

اما امنیت ارزهای دیجیتال توسط شبکه بلاک چین تامین می شود به عبارت بهتر هر تراکنش مالی که صورت می گیرد به صورت کاملا واضح و سراسر رمزگذاری شده است و همین موضوع سبب شده تا احتمال تقلب و کلاهبرداری و یا هک شدن حساب توسط هکرها به عدد 0 نزدیک شود.

دنیاکوین نقطه آرامش شما

سایت دنیاکوین یکی از معدود سایت هایی در کشور است که توانسته با بهره گیری از صرافی دیجیتال تحریم ها را دور بزند و خیال کاربران را از بابت خرید و فروش انواع ارزها راحت کند.

سایت دنیا کوین توانسته به صورت لحظه ای قیمت ارزهای دیجیتال را نشان دهد و شما از لحاظ خرید و فروش ارزهای دیجیتال مشکلی نداشته باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ارزهای دیجیتال وارد لینک زیر شوید.

https://donyacoin.com/blog/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84/

سایت دنیا کوین همچنین با قرار داد آیکون تبدیل ارز دیجیتال به تومان توانسته مشکل کاربران داخل کشور را برای محاسبه سود حل نماید. 

کافیست یکبار از سایت ما خرید کنید تا مشتری ما باقی بمانید علاوه بر این برای رفاه حال شما عزیزان می توانید در ساعات غیر اداری نیز با ثبت تیکت با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1893]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن