تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817170945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش خرید ارز سولانا + تحلیل قیمت و آینده سولانا


واضح آرشیو وب فارسی::

ارز سولانا

ارز دیجیتال سولانا که با نماد SOL شناخته میشود در حال حاضر در جایگاه پنجم بازار ارز دیجیتال قرار گرفته است. ارز سولانا دارای حجم معاملات $1,728,580,000 میلیارد دلاری است .

بنیاد سولانا اعلام کرده است که در مجموع 489 میلیون توکن SOL منتشر خواهد شد. در حال حاضر حدود 260 میلیون از این تعداد وارد بازار شده است.

بهترین قیمت ارز سولانا مربوط به تاریخ ۱۶ آبان ۱۴۰۰ است که معادل ۲۶۰.۰۹ دلار می باشد. صرافی بایننس از نظر حجم معاملات سولانا فعال ترین صرافی است.

سولانا یک پروژه منبع باز بسیار کاربردی است که، راه حل های مالی غیرمتمرکز  DeFi را ارائه میدهند. در حالی که ایده و کار اولیه روی این پروژه در سال 2017 آغاز شد. سولانا به طور رسمی در مارس 2018 توسط بنیاد سولانا در ژنو، سوئیس راه اندازی شد .پروتکل سولانا (solana) برای تسهیل ایجاد برنامه غیرمتمرکز DApp طراحی شده است.

هدف آن بهبود مقیاس‌پذیری با معرفی اجماع اثبات تاریخچه PoH همراه با اجماع اثبات سهام PoS در بلاکچین است. به دلیل مدل اجماع ترکیبی مبتکرانه، سولانا مورد توجه معامله گران کوچک و سازمانی است. تمرکز اصلی بنیاد سولانا بر این است که منابع مالی غیرمتمرکز را در مقیاس بزرگتر در دسترس قرار دهد. SOL نام توکن بومی Solana است که در اکثر صرافی ها خرید و فروش میشود.


سولانا
بنیانگذاران سولانا چه کسانی هستند؟

آناتولی یاکوونکو مهمترین فرد پشت پروژه سولانا است. حرفه اصلی او در شهر کوالکام شروع شد، جایی که او به سرعت به رتبه های بالاتر رسید و در سال 2015 به عنوان مدیر ارشد مهندسی کارکنان معرفی شد. بعدها، مسیر حرفه ای او تغییر کرد و یاکوونکو به عنوان مهندس نرم افزار در Dropbox به موقعیت جدیدی رسید. او با همکار خود در کوالکام، گرگ فیتزجرالد، همکاری کرد و آنها پروژه ای به نام آزمایشگاه سولانا را تأسیس کردند. با جذب چندین همکار سابق دیگر، پروتکل سولانا و توکن SOL را در سال 2019 برای عموم منتشر کردند.

کیف پول های معتبر سولانا کدامند؟

سولانا (solana) توسط چندین کیف پول معتبر پشتیبانی می‌شود که در این مطلب به برخی از معتبر ترین و ایمن ترین این کیف پول ها میپردازیم.

کیف پول Exodus:

اکسودوس یک کیف پول نرم افزاری است که برای نگهداری بیت کوین ، تتر و سولانا استفاده میشود. کیف پول اکسودوس یک کیف پول ایمن و معتبر است که توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. در حال حاضر کیف پول اکسودوس نسخه موبایلی و دسکتاپی دارد که نسخه موبایلی آن ۵۹ ارز و نسخه دسکتاپی آن ۱۰۹ ارز را پشتیبانی میکند.

کیف پول Trust Wallet:

تراست ولت یک نوع کیف پول نرم افزاری است که قابلیت های زیادی دارد محبوبیت کیف پول تراست به حدی است که صرافی بزرگ بایننس در سال ۲۰۱۸ این کیف پول را خریداری نمود و این اتفاق باعث شد تا این کیف پول پشتیبانی و گستردگی بیشتری را ایجاد کند. در حال حاضر تراست ولت بیش از ۱۰۰ کوین و توکن را پشتیبانی میکند.

کیف پول  Zelcore:

Zelcore یک کیف پول چند ارزی است که اکنون از SOL و همه توکن های Solana (SPL) پشتیبانی میکند. هر حساب Zelcore دارای 3 آدرس جداگانه برای هر دارایی است. ذخیره تراکنش، اتصال به dapps، وذخیره توکن های SOL در کنار BTC، ETH و بیش از 270 رمزارز دیگریکی دیگر از ویژگی های این کیف پول است.   Zelcoreبرای دسکتاپ، iOS و اندروید در دسترس است.  Zelcore همچنین از یک راه حل سفارشی ( آداپتور) کیف پول مبتنی بر Sollet استفاده می کند تا کاربران بتوانند با یک مرورگر به همه برنامه های خود متصل شوند.

کیف پول های تحت وب سولانا:

کیف پول  Phantom:

فانتومیکی دیگر از کیف پول سولانا است. این کیف پول دارای افزونه مرورگر محرمانه است که ذخیره، ارسال، دریافت، جمع آوری و تعویض توکن ها را برای شما ایمن و آسان میکند.

کیف پول  Math Wallet:

مث ولت از آدرس های کیف پول برای ارسال و دریافت توکن های SOL و SPL از طریق افزونه مرورگر و رابط کیف پول وب استفاده میکند. باید توجه داشته باشید که MathWallet نسخه  iOS و Android هنوز از توکن‌های SOL و SPL پشتیبانی نمی‌کند.

کیف پول  BitKeep:

BitKeep یک کیف پول ارز دیجیتال است و میتواند توکن های SOL/SPL را ارسال و دریافت کند. BitKeep همچنین از Solana DApps با مرورگر BitKeep و BitKeep Chrome پشتیبانی میکند.

برترین صرافی های ارز دیجیتال سولانا

توجه داشته باشید این لیست صرافی هایی هستند که برترین صرافی های مارکت جهانی اند و شما قابلیت خرید ارز دیجیتال با ریال را ندارید. برای خرید و فروش در این صرافی ها شما ابتدا باید با ارز دیجیتال تتر یا ارز های دیجیتال دیگر حساب خود را شارژ‌ کنید سپس به خرید سولانا بپردازید.

 بهترین صرافی های خرید ارز سولانا از نظر حجم معاملات به ترتیب زیر است :

  1. بایننسBinance
  2. کوین بیسCoinbase
  3. اف تی ایکس  FTX
  4. هابي Huobi Glolbal
  5. کوکوینKucoin
  6. گیت Gate.io

خرید ارزهای دیجیتال از صرافی های داخلی:

  ما با توجه به اینکه صرافی های خارجی کاربران ایرانی را تحریم کرده اند، استفاده از این صرافی های ایرانی را پیشنهاد میدهیم. بهترین صرافی های ایرانی عبارت اند از:

  • پی ام ایکس چنج
  • نوبیتکس
  • والکس
  • اوکی اکسچنج

برای خرید از صرافی های ایرانی شما باید با مدارک هوییتی خودتون احراز هویت کنید و اقدام به خرید نمایید. در صرافی  پی ام ایکس چنج pmxchange.co تنها کافی است یک شماره موبایل به نام خودتون داشته باشید و تنها در کمتر از چند دقیقه احراز هویت کنید و عرض مد نظرتون رو خریداری کنید.


خرید سولانا

تاریخچه قیمتی سولانا

در سه ماهه دوم سال 2018، سولانا شروع به جستجوی بودجه برای توسعه شبکه جدید رمزنگاری خود کرد. این تیم بین آوریل 2018 و ژوئیه 2019 بیش از 20 میلیون دلار از فروش توکن خصوصی جمع آوری کرد. سولانا در مارس 2020 پس از جمع آوری 1.76 میلیون دلار در فروش توکن عمومی CoinList، در نسخه Mainnet Beta منتشر شد. قابلیت‌های تراکنش اولیه و عملکرد قرارداد هوشمند در شبکه بتا در دسترس بود. با این حال، از آنجایی که سولانا هنوز در حال تصمیم گیری در مورد ادامه برنامه انتشار خود است، هیچ پاداشی را برای کاربران در نظر نگرفته است. هدف فعلی سولانا این است که نسخه بتا خود را در اواخر سال 2020 به نسخه آماده‌ترتبدیل کند.

سولانا کار خود را با قیمت ۰.۷ دلار در ۲۰۲۰ آغاز  کرد و به رشد و شکوفایی زیادی از نظر قیمتی در سال ۲۰۲۱ رسید.

قیمت سولانا در ابتدا سال ۲۰۲۱ با ۴ دلار شروع شد و در اواسط سال به سقف تاریخی خود یعنی ۲۵۸ دلار رسید.

چگونه ارز سولانا  بخریم ؟SOL

نحوه خرید، فروش و تبدیل سولانا از پی ام ایکسچنج:

  • خرید، فروش و تبدیل از طریق وبسایت ، ربات هوشمند تلگرام و اپلیکیشن

وب سایت:

خرید ارزدیجیتال سولانا از وب سایت:

برای خرید ارز سولانا از طریق وبسایت به قسمت خرید و فروش سریع رفته و با وارد کردن اطلاعات هویتی ، احراز هویت خود را به صورت اتوماتیک کامل کرده و ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی سولانا قرار دهید و باقی مراحل را طی کنید.

فروش ارزدیجیتال سولانا از وب سایت:

برای فروش ارز دیجیتال سولانا نیاز به احراز هویت ندارید و در این مرحله ارزمبدا را بر روی سولانا و ارزمقصد را بر روی تومان قرار دهید و باقی مراحل را برای تکمیل فروش خود طی نمائید.

تبدیل ارزدیجیتال سولانا به سایر ارزها:

برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر نیاز به احراز هویت نیست و شما باید ارز مبدا را از قسمت رمزارزها سولانا انتخاب کنید و به دنبال آن ارزدیجیتالی که قصد دریافت آن را دارید انتخاب کنید و مراحل را ادامه دهید.

ربات تلگرام:

خرید ارزدیجیتال سولانا از ربات:

برای خرید ارزدیجیتال سولانا از ربات تلگرام ابتدا وارد ربات با آدرس pmxchnage_bot@ شده و start را بزنید .

ارز سولانا یکی از ارز های برتر مارکت می باشد که قطعا آینده درخشانی در انتظار قیمت ارز سولانا خواهد بود اما در نظر داشته باشید برای برای ورود و خرید این ارزها حتما شرایط فاندامتالی و تکنیکالی ارز را بررسی کنید و در نقطه ایی مناسب از بازار ورود کنید.

شما میتوانید برای نگهداری ارز سولانا از تراست ولت استفاده کنید و با خیالی آسوده ارز های خود را بلندمدت نگهداری کنید.

بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

برای خرید سولانا از صرافی ایرانی ما صرافی آنلاین "پی ام ایکس چنج "  pmxchange.coرا به شما معرفی میکنیم که دارای ویژگی هایی از جمله :

  • سریع ترین صرافی خرید ارزدیجیتال در ایران
  • احراز هویت اتوماتیک
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • پشتیبانی از پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی
  • پشتیبانی بیش از 1000 ارز دیجیتال
  • واریز وجه ریالی بصورت پایا و کارت به کارت
  • خرید و فروش بدون کارمزد
  • بهترین نرخ در ایران


خرید ارز سولانا






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1835]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن