تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817192247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نحوه ارسال بار از تهران به شهرستان ها با بیمه کامل


واضح آرشیو وب فارسی::

باربری از تهران برای شهرستان در کمترین زمان ممکن 

 

ارسال و انتقال بار به شهرستان ها یکی از مهمترین نیاز های صنایع ، کارگاه ها و تولیدی ها و عموم مردم است که قصد انتقال محموله ای به سایر شهر ها را دارند . بسیاری از شرکت های حمل و نقل امروزه خدمات باربری را به مشتریان ارائه می نمایند اما در این بین ، تنها برخی شرکت ها دارای سابقه ای درخشان در ارائه خدمات به هموطنان گرامی هستند . در این مقاله ، سعی بر معرفی یکی از بهترین شرکت های باربری تهران به شهرستان داریم که بصورت همه روزه و با ارزانترین نرخ کرایه خدماتی با کمترین هزینه را در اختیار شما قرار میدهد . شرکت حمل و نقل و باربری آنی بار برای ارسال بار و کالا بصورت سراسری در تمام نقاط کشور دارای دفاتر نمایندگی میباشد و امکان ارسال انواع بار و کالا را برای شما فراهم می نماید .

 

 

انتقال انواع محموله ها به شهرستان ها

 

 

شرکت حمل و نقل آنی بار ، همه روزه انواع محموله های تجاری و صنعتی شما را با کمترین هزینه از همه نقاط کشور به سایر مناطق حمل و در اسرع وقت محموله ها را بصورت سالم تحویل شما خواهد داد . از همین جهت ، همه روزه می توانید با کمترین هزینه اقدام به انتقال محموله های خود نمایید  .

 

آنی بار برای ارسال محموله های شما محدودیتی ندارد و انواع کالا های تجاری و صنعتی با خودروهای متناسب با آنها منتقل خواهند شد .

 

  • انواع کالاهای تولیدی کارخانجات
  • مواد اولیه برای تولیدات صنعتی
  • محموله ها و قطعات صنعتی
  • دستگاه های خط تولید
  • اثاثیه و لوازم خانه
  • مواد خوراکی

 

محموله هایی که ممنوعیتی از نظر مراجع قانونی برای انتقال و جابجایی ندارند ، توسط تیم آنی بار به همه نقاط کشور منتقل خواهند شد .

 

به عنوان مثال ، برای انتقال آب معدنی  ، خدمات باربری تهران به مشهد همه روزه برای یکی از بزرگترین کارخانجات تولیدی آب معدنی توسط آنی بار انجام میشود و روزانه 12 تریلی آب بصورت پالت شده به مشهد ارسال میشوند.

 

 

ارسال بار به شهرستان با انواع کامیون و تریلی

 

کامیون و تریلی برای حمل و نقل بار و کالاها بصورت جاده ای مورد استفاده قرار میگیرند و انواع و اقسام محموله های مجاز را می تنوانید با استفاده از این خودروهای باربری به نقاط مختلف کشور حمل نمایید .

 

برای حمل بار با کامیون به شهر های مختلف ، آنی بار همه روزه جدیدترین کامیون ها را با بهترین رانندگان در اختیار شما قرار میدهد .

 

 

  • کامیون 10 تن ( کامیون تک)
  • کامیون 15 تن ( کامیون جفت )
  • کامیون 911

 

این 3 نوع کامیون برای جابجایی بخش زیادی از بار و کالاها به شهرستان های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند . برای حمل بار و محموله های سنگین تر از تریلی ها استفاده میشود . تریلی ها انواع بار و کالا را تا تناژ 23-24 تن به نقاط مختلف کشور حمل می نمایند .

 

 

  • تریلی کفی و بغلدار
  • تریلی ترانزیت چادری
  • تریلی کمرشکن

 

این تریلی ها بخش زیادی از محموله های تجاری و صنعتی و شخصی و دستگاه های سنگین را بصورت روزانه از تهران و سایر شهر های کشور به شهرستان های دیگر حمل خواهند نمود .

 

به عنوان مثال ، برای باربری تهران به کرمان ، آنی بار همه روزه انواع خودروهای باربری بعلاوه انواع کامیونت و نیسان وانت را نیز در اختیار شما قرار میدهد تا در اسرع وقت اقدام به انتقال محموله ها خود نمایید .



 

 حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل به شهرستان ها

 

برای انتقال انواع اثاثیه و لوازم منزل نیز میتوانید روی آنی بار حساب کنید . ارسال اثاثیه از تهران و شهرستان ها به سایر نقاط کشور با استفاده از کامیونت مسقف و روباز ( در صورت درخواست شما ) انجام میشود و اثاثیه شما در کمترین زمان ممکن با استفاده از کارگران حرفه ای و آموزش دیده بارگیری و ئدر محل مورد نظر تحویل شما خواهد شد .

 

حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل در کمترین زمان ممکن انجام میشود و پیشنهاد آنی بار استفاده از کامیونت های مسقف سایز بزرگ است که امکان بارگیری اثاثیه بصورت کامل را برای شما فراهم می نمایند .

 

 

برای اثاث کشی به شهرستان ها ، آنی بار از پتو برای قرار دادن لابه لای اثاثیه استفاده می نماید در در اثر حرکت خودروی باربری خسارتی به لوازم شما وارد نشود.

 

 

با این وجود ، بهترین راه حل بسته بندی مناسب برای اثاثیه است که ایمنی تا حد بالایی تضمین خواهد نمود.

 

 

به عنوان مثال ، برای باربری تهران به اصفهان  ، بصورت همه روزه حدود 30 دستگاه کامیونت مسقف مخصوص اثاث کشی توسط آنی بار از تهران برای انتقال محموله های شما در نظر گرفته شده است که اسرع وقت و با کمترین هزینه خدمات حمل و نقل را برای شما عزیزان به سهولت انجام خواهد داد .

 

حمل و نقل بار با نیسان وانت برای شهرستان ها 

 

یکی از خودروهای باربری که مجموعه آنی بار در اختیار شما قرار میدهد ، نیسان وانت است . برای انتقال محموله های سبک وزن و کم حجم این خودرو بهترین و مناسب ترین خودروی باربری است  . نیسان وانت برای تردد در معابر شهری جهت بارگیری و تخلیه کالاها بسیار مناسب و سریع است و بدون محدودیت امکان انتقال بار را برای شما فراهم خواهد نمود . 

 

نیسان وانت توان حمل بار تا 2 تن را دارد و همه نوع بار و کالای مجاز توسط این خودرو بارگیری و حمل خواهند شد . این خوردوی باربری از تهران به تمامی مقاصد در کشور توسط تیم آنی بار آماده بارگیری می باشد . 

 



 

بیمه نامه مخصوص باربری به شهرستان

 

 

برای حمل و نقل بار و کالای شما به شهرستان ها ، انی بار همه روزه علاوه بر ارائه انواع خودروهای باربری ، بهترین بیمه نامه را نیز در اختیارتان قرار میدهد تا در صورت بروز هرگونه حادثه در زمان باربری از تهران به شهرستان ، امکان پرداخت خسارات به صاحبین بار فراهم گردد.

 

 

 

مجموعه آنی بار برای جبران خساراتی ناشی از تصادفات ، آتش سوزی ، سرقت و . . . . بیمه نامه ای با سقف پوشش 100  میلیون بصورت رایگان به شما ارائه می نماید . در صورتی که ارزش محموله شما بیش از این باشد ، با پرداخت هزینه اندکی سقف بیمه افزایش خواهد داشت.

 

 

 

برای باربری به شهرستان با ایمنی کامل ، محموله های شما باید تحت پوشش بهترین بیمه نامه قرار بگیرند که همین موضوع سبب شده آنی بار با بهترین و کاملترین پوشش بیمه ( بیمه تجارت ایران ) محموله های مختلف شما را به نقاط مختلف انتقال دهد.

 

 

مجموعه  آنی بار برای انتقال انواع بار و کالا خدمات حمل و نقل را بصورت اصولی و با ایمنی کامل ارائه می نماید و گستردگی ناوگان حمل و نقل در تمام نقاط کشور امکان خدمات رسانی سریع و ارزان و سراسری را فراهم نموده است .

 



 

 

حمل بار به شهرستان های مرزی و گمرکات 

 

یکی از مناطق مهمی که روزانه نیاز به خدمات حمل ونقل و باربری از آنجا می باشد ؛ شهر های مرزی و پایانه های مرزی کشور می باشد . افرادی که قصد واردات یا صادرات انواع بار و کالا به کشور های همسایه را دارند نیاز به خدمات باربری در پایانه های مرزی دارند .

 

 

آنی بار انواع کامیون و تریلی را برای حمل بار و کالا به شهر های مرزی در اختیارتان قرار می دهد البته ناگفته نماند که شرکت حمل ونقل آنی بار به صورت بین المللی نیز فعالیت می کند و شما می توانید برای ارسال بار به خارج از کشور ( کشور های همسایه ، کشور های اروپایی و آسیایی و آفریقایی ) بااین شرکت باربری تماس حاصل نمایید.

 

 

باربری به استان هایی که دارای مرز مشترک با کشور های همسایه هستند از جمله استان آذربایجان شرقی ؛ استان خراسان رضوی ، استان خراسان جنوبی ، استان هرمزگان ، استان خوزستان و . . . را به آنی بار بسپارید .

 

مشاوره و استعلام هزینه 

 

برای ارسال محموله های مختلف ، بهترین و سریعترین راه تماس با سامانه مشاوره و ثبت درخواست آنی بار است که در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماید . مشاوره تخصصی علاوه بر تسریع در فرایند حمل و نقل بار و کالا ها ، امکان انتخاب خودروی باربری مناسب و افزایش ایمینی ، سبب کاهش هزینه های حمل و نقل نیز خواهد شد . زیبا با انتخاب خودروی متناسب با نوع بار و ابعاد و شرایط ان ، هزینه های حمل نیز تحت تاثیر قرار خواهند گرفت . 

 

برای تماس با آنی بار ، با شماره 5 رقمی 57669-021 در ارتباط باشید .

 

علاوه بر این ، برای ثبت سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق وبسایت آنی بار https://anibar.net   اقدام نمایید .






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1630]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن