تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797932673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکارهای افزایش فروش در 2022


واضح آرشیو وب فارسی::


در این مقاله به راهکارهای افزایش فروش جدید در سال 2022 اشاره خواهیم کرد.

 

گاهی مواقع افراد تصور می کنند که راه اندازی یک کسب و کار بسیار آسان است، اما زمانی که به بحث فروش می رسند متوجه می شوند که اینطور نیست. امروزه مردم برای راحتی خود ترجیح می دهند که خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. اما برای آن که بتوان این افراد را به خود جذب کرد چه باید کرد؟ امروزه راهکارها و نکات بسیار زیادی وجود دارد که کسب و کارها می توانند از آن ها برای افزایش فروش خود استفاده کنند.

دلایل عدم موفقیت در فروش

قبل از آن که با راهکارهای افزایش فروش در 2022 آشنا شویم، باید ابتدا بدانیم که چرا کسب و کارها نمی توانند محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند. برخی از این دلایل عبارتند از:

1. راه اندازی اشتباه قیف فروش

دومین دلیلی که می تواند باعث شود شما حتی با دانستن راهکارهای افزایش فروش در 2022 نتوانید فروش خوبی داشته باشید این است که احتمالا قیف فروش را برای کسب و کارتان به درستی اجرا نکرده اید.

2. عدم اعتماد مشتریان به کسب و کار شما

در صورتی که شما عوامل اعتماد ساز را به مشتریان خود ارائه نداده باشید، مشتریان نمی توانند به شما اعتماد کنند و در نهایت از شما خرید نخواهند کرد. شما ابتدا باید دلایلی که باعث می شود مشتریان نتوانند به شما اعتماد کنند را پیدا کنید و سپس در جهت رفع آن دلایل راهکاری را پیدا کنید.

3. بهینه نبودن وبسایت شما

امروزه اکثر مخاطبین از موبایل برای خرید اینترنتی خود استفاده می کنند به همین دلیل اگر وبسایت کسب و کار شما برای موبایل بهینه نشده باشد و یا استفاده از آن سخت باشد باعث می شود تا کاربران از وبسایت شما استفاده نکنند.

 

4. بازار هدف اشتباه

مورد دیگری که باعث می شود تا کسب و کار شما نتواند فروش خوبی داشته باشد، این است که شما بازار اشتباهی را برای برای خود هدف قرار داده اید؛ پس هر چقدر هم تکنیک های بازاریابی و کمپین های تبلیغاتی را اجرا کنید، افراد به محصول و خدمات شما علاقه ای نشان نخواهند داد.

 

5. عدم استفاده از لیست ایمیل

با پیشرفت تکنولوژی همچنان کارشناسان بازاریابی بر این باورند که بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین راه هایی است که می توان برای افزایش فروش از آن استفاده کرد. اما با این حال دیده می شود که برخی از مدیران فروشگاه های اینترنتی از ایمیل مارکتینگ بهره نمی گیرند.

6. ارائه ضعیف خدمات مشتری

در صورتی که شما به مشتریانتان خدمات ضعیفی ارائه دهید، باعث می شود تا مشتریان نظرات بدی درباره شما به اشتراک بگذارند. این نظرات منفی درباره شما باعث می شود تا مخاطبین و مشتریان احتمالی بعدی نیز از خرید منصرف شوند.

7. طولانی بودن زمان ارسال

یکی از دلایلی که باعث می شود تا راهکار های افزایش فروش در 2022 برای شما کار نکند این است که زمان ارسال محصول و یا خدمات شما طولانی است. مشتریان ترجیح می دهند تا محصول خود را در یک یا دو روز تحویل بگیرند.

 



موثر ترین راهکار های افزایش فروش در 2022

پس از شناخت دلایلی که باعث می شوند راهکارهای افزایش فروش در 2022 برای شما کار نکنند نوبت به آن می رسد  که با آن تکنیک ها آشنا شویم. برخی از روش های فروش بیشتر در سال جدید عبارتند از:

1. اعتبار دهی به برند

شما باید به کسب و کار و برند خود اعتبار دهید. شما به وسیله راه های زیادی می توانید به این موضوع دست پیدا کنید. برخی از این راه ها عبارتند از:

  • ارتقا کیفیت محصول
  • ارتباط با مشتریان در صفحات اجتماعی
  • درخواست نظر از مشتریان درباره ی محصول
  • و...

 

Oghyanooseabi.com

 

2. قیمت گذاری به شیوه صحیح

پس از آن که کسب و کارتان توانست اعتماد مخاطبین را جلب کند وقت آن است که قیمت مناسبی را برای محصولات خود انتخاب کنید. قیمت ها اولین چیزهایی هستند که مشتریان درباره محصول شما با آن روبرو خواهند شد.

3. ارائه  یک خدمت منحصر به فرد به مشتری

مشتریان علاقه دارند تا از کسب و کار خرید کنند که خدمات استثنایی را به آن ها ارائه می دهد و به شکایات آنها رسیدگی می کند. برای آن که بتوانید این خدمات را به مشتریان خود ارائه کنید می توانید از راهکار های زیر استفاده کنید.

  • استفاده از پشتیبانی تلفنی به صورت 24/7
  • ارسال پیام های ایمیل شخصی سازی شده
  • استفاده از چت آنلاین در وبسایت
  • پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی
  • و...

مشتریان تمایل دارند با کسب و کار هایی کار کنند که پاسخ سوالات احتمالی آن ها را در زمان کوتاهی می دهند، حال چه از طریق شبکه های اجتماعی باشد چه از طریق تماس تلفنی.

 

4. ارائه محتوای منحصر به فرد

نوشتن و ارائه محتواهای منحصر به فرد یکی از راهکارهای افزایش فروش در 2022 است که بسیار مهم هم هست. به وسیله بازاریابی محتوا می توانید کسب و کار خود را از دیگران در بازار متمایز کنید. شما باید برای محصولات خود توضیحات و محتواهای منحصر به فردی را ارائه کنید. البته باید توجه داشته باشید که این محتواها خاص باشند و از کپی کردن محتواهای دیگران خودداری کنید.

5. نمایش نظر مشتریان به عموم

یکی از راه هایی که می توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید این است که نظرات مشتریان را به عموم نشان دهید. به وسیله این کار می توانید مردم و مخاطبین خود را از کیفیت محصول خود آگاه کنید.

6. ارائه گزینه های مختلف پرداخت

یکی از راهکارهای فروش در 2022 این است که به مشتریان خود راه های مختلفی را برای پرداخت محصول ارائه کنید. برخی از مشتریان علاقه دارند هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کنند، برخی علاقه دارند تا درب منزل پرداخت کند و... به همین دلیل شما باید علایق تمامی آن ها را در نظر بگیرید.

7. ایجاد و ارائه یک پیشنهاد فروش خاص

برای آن که بتوانید به مشتریان خود پیشنهادهای فروش منحصر به فردی را ارائه کنید باید با کسب و کار خود و محصولی که ارائه می کنید آشنایی کامل داشته باشید. برای انجام این کار می توانید یک سری سوال را از خود بپرسید. برخی از این سوال ها عبارتند از:

  • چه چیزی باعث می شود تا کسب و کار شما از دیگر کسب و کارها متمایز شود؟
  • مشتریان چه مبلغی را برای محصول و یا خدمات شما باید پرداخت کنند؟
  • کیفیت محصول و یا خدماتی که ارائه می کنید چگونه است؟
  • خدماتی که مشتریان خود ارائه می کنید چیست؟

اما اگر به وسیله سوالات بالا باز هم متوجه نشدید که نقطه قوت کسب و کارتان در کجاست باید به سراغ مشتریان خود بروید و ببینید که آن ها در مورد شما چه می گویند و سپس آن نقطه قوت خود را در پیام های بازاریابی خود به کار ببرید.

8. ارائه ضمانت بازگشت وجه

یکی از مهم ترین روش های افزایش فروش در سال جدید این است که به مشتریان خود ضمانت بازگشت وجه را ارائه دهید. این مورد باعث می شود تا مشتریان بابت محصولاتتان اطمینان خاطر پیدا کنند.

شرکت اقیانوس آبی با تولید این مطلب امیدوار است که راهکارهای افزایش فروش در سال 2022 بتواند به کسب و کارهای ایرانی برای رسیدن به فروش و سود هر چه بیشتر کمک کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1288]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن