تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796305066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاه ذخیره شماره مشتری؛ خدمتی نوین از فراز اس ام اس با دستگاه ارسال پیامک


واضح آرشیو وب فارسی::


قیمت دستگاه ذخیره شماره موبایل

ارسال پیامک‌ از بهترین راه‌های ارتباط با مشتری و مخاطبین است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیام دلخواه شما را به افراد مورد نظر منتقل می‌کند. با افزایش فرآیند ارسال پیامک انبوه، شیوه‌ها و خدمات متنوعی به این حوزه اضافه شد. در حقیقت این روزها ارسال پیامک یکی از مهم‌ترین راه‌های مارکتینگ و ابزار معرفی محصول و خدمات یک برند به مشتریان است. اما این حوزه پتانسیل بسیار بالایی دارد که می‌توان از طریق یافتن شماره مشتریان بالقوه، استفاده از ابزارهای به روز و زود بازده در ارسال اس‌ام‌اس و کمک گرفتن از دستگاه‌هایی که مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید شده‌اند، به کسب و کارها به بهترین نحو برای دسترسی به مشتری کمک کرد. دستگاه ذخیره شماره مشتری خدمتی نوین از فراز اس‌ام‌اس (شرکت ثبت شده زرین ارتباطات آسیا) است که در این مقاله به‌طور کامل نحوه کار، مزایا و کاربردش را برای شما شرح خواهیم داد.

دستگاه ذخیره شماره مشتری فراز اس ام اس چیست؟

ارسال پیامک به مخاطب با اهداف گوناگونی صورت می‌گیرد. این پیامک‌ها می‌توانند تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی یا برای هر منظور دیگری ارسال شوند. در واقع با خرید سامانه پیامکی شما به انبوه‌ای از مخاطبین دسترسی خواهید داشت تا آن‌ها را از خدمات و اخبار موردنظرتان باخبر کنید. اما برای اینکه به مخاطب و مشتری موردنظر و شناسایی شده بتوان اس‌ام‌اس ارسال کرد بهترین راهکار استفاده از دستگاه ذخیره شماره مشتری است.

فرض کنید شما یک فروشگاه لباس بزرگ را اداره می‌کنید. هر مشتری جدیدی که به درون فروشگاه شما می‌آید بعد از خرید تنها برای یکبار کافی است از او بخواهید تا شماره تماس خود را درون دستگاه وارد کند. به همین سادگی شما برای همیشه با مخاطب و مشتری اصلی خود در ارتباط خواهید. شماره تماس او وارد پنل اس‌ام‌اس شما شده و ذخیره خواهد شد. با کمک دستگاه ذخیره شماره مشتری فراز اس‌ام‌اس برای همیشه با مخاطبین وفادار خود در ارتباط خواهید ماند.

نحوه کار با دستگاه ذخیره شماره مشتری؛ آسان، ارزان و سریع

برای بسیاری از کارفرمایان و افراد دیگر کار با پنل پیامکی یا ارسال پیامک از طریق اینترنت ساده نیست، در این صورت می‌توان از دستگاه ذخیره شماره استفاده کرد. این دستگاه بسیار شبیه به دستگاه کارت‌خوان عابر بانک است و اندازه و وزن بالایی نیز نخواهد داشت تا فضای زیادی را اشغال کند. کار با دستگاه ذخیره شماره مشتری بسیار آسان است. درون جعبه این دستگاه یک کابل برق وجود دارند نیازی نیست این دستگاه را به کامپیوتر و ... متصل نمایید این دستگاه به wifi متصل شده و از طریق اینترنت نسبت به ارسال پیامک و ذخیره شماره موبایل مشتری اقدامات را انجام می دهد.

بعد از روشن شدن دستگاه فقط کافی است شماره موردنظر را وارد کرده و کلید ثبت را فشار دهید. تنها چند ثانیه بعد از ذخیره شماره، پیامکی حاوی خوشامد گویی به مشتری و معرفی لینک‌های ارتباطی به تلفن همراه او ارسال خواهد شد. با این فرآیند ساده هم شماره و اطلاعات مشتریان خود را ثبت کرده‌اید و هم اولین ارتباط پیامکی را با آنان برقرار خواهید کرد.

استفاده از دستگاه ارسال پیامک به مشتری علاوه بر سادگی، کم هزینه نیز است. چراکه با خرید یک دستگاه، تا سال‌ها می‌توانید با مشتریان خود از طریق اس‌ام‌اس تبلیغاتی در ارتباط باشید. هزینه این فرآیند مانند سفارش پنل پیامک به صرفه است و بنابراین می‌توان آن را جایگزین راه‌های گران قیمت تبلیغاتی کرد. با خرید این دستگاه نیازی به خرید پنل پیامکی نیست و شرکت فراز اس ام اس پنل اس ام اس رایگان در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در اینده به صورت انبوه نیز به مشتریان خودتان پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

مزایا استفاده از دستگاه ذخیره مشتری فراز اس ام اس

بسیاری از افراد جامعه برای در امان ماندن از هجوم اس‌ام‌اس‌ها تبلیغاتی از گزینه عدم دریافت پیامک تبلیغاتی استفاده می‌کنند و در واقع یک لیست سیاه ایجاد می‌نمایند. اما یک دستگاه ذخیره شماره مشتری معتبر توانایی عبور از لیست سیاه را خواهد داشت و پیامک شما به مشتری خواهد رسید. مزیت دیگر توانایی ارسال پیامک بصورت انبوه است که از طریق بهترین پنل پیامکی کشور صورت می‌گیرد. کیفیت دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری فراز اس‌ام‌اس، بسیار بالا بوده و از مواد درجه یک ساخته شده است. دستگاه ذخیره شماره موبایل یکسال گارانتی تعویض و تعمیر نیز دارد تا با خیال راحت از آن استفاده کنید. شرکت فراز اس‌ام‌اس بعد از ثبت سفارش این دستگاه، آن را به‌صورت رایگان برای مشتریان خود ارسال خواهد کرد.


بهترین دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

به طور خلاصه مزایای خرید دستگاه ذخیر شماره مشتری:

دستگاه ارسال پیامک و کارت ویزیت الکترونیکی فراز اس ام اس توسط شرکت زرین ارتباطات آسیا تولید شده است بنابراین شما با یک شرکت حقوقی و رسمی معتبر در ارتباط هستید و متاسفانه بعضا دستگاه غیراستاندارد و ساخته شده در کارگاه‌های خانگی به صورت غیرمجاز در بازار وجود دارد چون این دستگاه‌ها بدون دانش تخصصی تولید شده‌اند استاندارد نیستند و ممکن است خطر آتش سوزی نیز برای فروشگاه شما داشته باشد. ما پیشنهاد می‌کنیم که از یک شرکت معتبر مانند فراز اس ام اس نسبت به خرید بهترین دستگاه ذخیره تماس مشتری اقدام نمایید تا علاوه بر پشتیبانی رایگان از امکانات دیگری که این شرکت در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده نمایید.

  • پنل اس ام اس رایگان تا یک سال
  • عبور پیامک‌ها از لیست سیاه
  • یکسال گارانتی تعویض و تعمیر
  • پرداخت در محل برای تهران
  • تحویل 4 ساعته در تهران
  • کیفیت عالی بدنه دستگاه
  • ارسال پیامک به‌صورت انبوه
  • اپلیکیشن اندروید رایگان باشگاه مشتریان
  • همکاری با یک شرکت معتبر و رسمی ثبت شده

کاربرد دستگاه ذخیره شماره مشتریان؛ یک ارتباط سریع و مستمر

برای ذخیره خودکار شماره موبایل مشتریان در نرم افزار سامانه پیامکی می‌بایست از دستگاه ذخیره شماره موبایل استفاده کرد. با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای ارسال پیامک به مشتریان می‌توان شماره موبایل آن‌ها را جمع اوری کرد. به این صورت یک بانک شماره اختصاصی از مشتریان خود خواهید داشت و هر بار که دوست داشتید برای آن‌ها پیامک‌های با مضامین مختلف (تبلیغاتی، اطلاع‌رسانی یا غیره) ارسال خواهید. 

ممکن است در آینده اینستاگرام مانند تلگرام با اختلال روبرو شوند بنابراین بهترین راه دسترسی به مشتریان قدیمی ذخیره کردن شماره موبایل آنها است تا در صورتی که یک شبکه اجتماعی با اختلال روبرو شد بتوانید به مشتریان خودتان اطلاع دهید که در شبکه‌های اجتماعی جدید شما را دنبال کنند و با شما در ارتباط باشند یا از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی بتوانید با مشتریان خودتان در ارتباط باشید.


دستگاه ذخیره شماره تماس دایرکت پنل

دستگاه ذخیره شماره مشتریان برای چه کسب‌و‌کارهایی مناسب است؟

این دستگاه برای کسب‌و‌کارهای بزرگ و معتبر مناسب است و از طرفی فروشگاه‌های کوچک با کمک آن اولین گام‌های تبلیغات و ارتباط با مشتری را به بهترین نحو بر خواهند داشت. یکی از بهترین ویژگی‌های این پنل سادگی کار با آن است. کسب‌وکارهایی هم که در کنار فروشگاه فیزیکی خود یک وبسایت نیز دارند، با نصب افزونه پیامک ووکامرس روی سایت وردپرسی و با استفاده از بانک شماره‌هایی که دستگاه ذخیره شماره مشتریان جمع‌آوری کرده است، به طریق‌های مختلف با مشتریان در تماس خواهند بود.

همچنین اگر به تازگی فروشگاه خود را راه اندازی کرده‌اید و قصد ندارید برای خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل هزینه کنید می‌توانید از اپلیکیشن رایگان ذخیره شماره تماس مشتری استفاده نمایید در این حالت شما با خرید پنل پیامک می‌توانید به صورت رایگان به اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

خرید دستگاه ذخیره شماره مشتری فراز اس ام اس؛ مقرون‌به‌صرفه و کارامد

در این مقاله به بررسی کامل دستگاه ذخیره شماره مشتری فراز اس‌ام‌اس پرداختیم تا با مزایا، کاربرد و نحوه کار آن آشنا شوید. دستگاه ذخیره شماره مشتری یکی از بهترین و مدرن‌ترین خدمات شرکت فراز اس‌ام‌اس برای انواع کسب‌وکارها است. به کمک این دستگاه صاحبین مشاغل می‌توانند به‌طور هدفمند روی مشتریان خود تمرکز کنند. قیمت این دستگاه به نسبت دیگر خدمات دنیای تبلیغات بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب است.

شما با یکبار خرید دستگاه ذخیره شماره مشتری فراز اس‌ام‌اس به عمر با مشتریان خود در ارتباط موثر خواهید بود. فراز اس‌ام‌اس با تمرکز بر سه محور ارسال پیامک انبوه، ارائه خدمات پیامکی برای وب سرویس و نمایندگی پنل اس ‌ام‌ اس آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است. با مراجعه به سایت فراز اس‌ام‌اس از جدیدترین مقالات این حوزه با خبر شده و نسبت به خرید بهترین پنل پیامکی با گزینه‌های متعدد اقدام نمایید. در صورت نیاز برای دریافت مشاوره رایگان به سایت www.farazsms.com مراجعه نمایید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2796]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن