تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797937320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نحوه خرید از نمایندگی دوربین هایک ویژن


واضح آرشیو وب فارسی::

یکی از برندهای برتر دنیا که توانسته در بازارهای جهانی جایگاه ویژه ای کسب کند، برند هایک ویژن است. در نمایندگی هایک ویژن در سراسر دنیا انواع دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه با کیفیت و قیمت مناسب و با تعداد بالا عرضه و به فروش می رسد. نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن همه محصولات خود را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

هایک ویژن یک برند معتبر چینی تولید کننده انواع سیستم های نظارتی و امنیتیه که 20 سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و دارای نمایندگی های فراوانی در بیش از صد کشور در دنیا می باشد. نمایندگی هایک ویژن در ایران نیز فعالیت بالایی داشته و انواع محصولات این برند در ایران طرفداران زیادی دارد.



نمایندگی دوربین مداربسته، دوربین ها را در دو نوع تحت شبکه و آنالوگ تولید و ارائه می دهد. دوربین های تحت شبکه برای انتقال داده های خود و ارتباط تجهیزات مختلف سیستم با یکدیگر از پروتکل شبکه استفاده می کند. این نوع دوربین ها برای موقعیت هایی مناسب هستند که نیاز به سیستم های امنیتی حرفه ای وجود دارد و همچنین مکان هایی که بزرگ بوده و کابل کشی در آنها همراه با مشکلات می باشد.

در سراسر ایران نمایندگی هایک ویژن وجود داره که علاوه بر دوربین های مداربسته دستگاه ان وی آر و دی وی آر و تجهیزات دیگری را نیز برای فروش دارد. در واقع تنوع محصولات این برند بسیار بالا بوده و کیفیت آنها نسبت به قیمتشان بسیار مناسب می باشد.

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین های مداربسته تحت شبکه هستند که در آنها دوربین ها از پروتکل های شبکه IP به منظور ارسال داده ها و تصاویر استفاده می کنند. در دوربین های مداربسته تحت شبکه، از دستگاه NVR به منظور ضبط و ذخیره تصاویر استفاده می شود. برخی از دستگاه های NVR برند هایک ویژن دارای قابلیت POE می باشد. این قابلیت باعث می شود تا علاوه بر ارسال اطلاعات دوربین ها به دستگاه، برق رسانی به دوربین ها نیز وجود داشته باشد. بنابراین با استفاده از دستگاه های NVR با امکان POE، نیاز به کابل کشی های طولانی وجود ندارد.

مهمترین ویژگی دوربین تحت شبکه هایک ویژن، دسترسی به تصاویر از راه دوره. با این ویژگی میشه به راحتی تصاویر را به وسیله اینترنت در موبایل، لپ تاپ و... مشاهده نمود. این ویژگی مناسب اشخاصی است که مجبور به ترک محل هستند و نمیتونند به صورت دائم آنجا بمونن.

انواع دوربین هایک ویژن تنها با یک کلیک



دوربین دید در شب هایک ویژن

یکی از محصولات مهم در نمایندگی هایک ویژن، دوربین دید در شب است. برخی از مدل های دوربین دید در شب هایک ویژن از نور مادون قرمز برای دیدن اشیا توسط دوربین در تاریکی استفاده می کنند.

همچنین این نوع دوربین های هایک ویژن از مواد مختلفی ساخته می شوند تا با ساختار مقاوم خود بتوانند در فضای بیرون از ساختمان نیز مورد استفاده قرار گیرند. برد این نوع دوربین ها متفاوت بوده و برخی از مدل ها می توانند تا فاصله 30 متری از دوربین را بررسی کرده و هر حرکتی را مشاهده نمایند.

علاوه بر دوربین های دید در شب IP موجود در نمایندگی هایک ویژن که برای دیدن اشیا در تاریکی از نور مادون قرمز استفاده می کند و تصاویر در آنها به صورت سیاه و سفید است، دوربین های دیگری با تکنولوژی colorVu را نیز برند هایک ویژن عرضه می کند. این تکنولوژی جدید هایک ویژن توانسته در بازارهای جهانی خود را مطرح کند.

استفاده از تکنولوژی colorVu در دوربین مداربسته دید در شب، باعث می شود تا تصاویر را واضح و واقعی تر مشاهده نمود. تصاویر در دوربین های معمولی به صورت مبهم و سیاه وسفید می باشد، اما با این تکنولوژی تصاویر رنگی بوده و تشخیص جزئیات اشیا و افراد در نور کم راحت تر انجام می شود.

انواع DVR هایک ویژن

یکی از تجهیزاتی که در نمایندگی هایک ویژن عرضه و به فروش می رسد،این دستگاه در سیستم های مداربسته آنالوگ به کار برده میشه و شرکت هایک ویژن آن را در انواع 4، 8، 16 و 32 کاناله تولید می کند.

دستگاه دی وی آر هایک ویژن تنوع بسیاری دارد. دستگاه های سری G در نمایندگی هایک ویژن موجود هستند که می توانند دوربین هایی با کیفیت 2 مگاپیکسل را پشتیبانی کنند. دستگاه DVR سری Q دوربین های 3 مگاپیکسلی، سری U دوربین 5 مگاپیکسل و سری T دوربین هایک ویژن 8 مگاپیکسلی را پشتیبانی می کند.

دستگاه های DVR با برند هایک ویژن دارای حافظه داخلی نیستند و بایستی متناسب با نیاز هارد دیسک مناسبی برای دستگاه تهیه کرد. ذخیره سازی تصاویر در دستگاه DVR با توجه به کیفیت و رزولوشن تصاویر، تعداد دوربین ها و ظرفیت هارد تعیین می گردد. 

ویژگی های دستگاه nvr هایک ویژن

خرید دستگاه DVR هایک ویژن

یکی از محصولات موجود در نمایندگی هایک ویژن، دستگاه های DVR هستند. برای انتخاب و خرید دستگاه DVR هایک ویژن بایستی به نکات مختلفی توجه کرد. این دستگاه ها به منظور ثبت و ضبط تصاویر و ذخیره سازی آنها در دوربین های مداربسته آنالوگ مورد استفاده قرار میگیره.

یکی از مهمترین نکات در خرید دستگاه DVR، تعداد دوربین هایی است که این دستگاه قابلیت پشتیبانی آنها را دارد . اید دستگاه ها در انواع 4، 8، 16 و 32 کاناله در نمایندگی هایک ویژن موجود هستند. به این معنا که برای مثال یک دستگاه 8 کاناله می تواند به صورت همزمان به 8 دوربین مداربسته متصل شود.

کیفیت تصاویر خروجی در DVR برای نمایش در مانیتور نیز یکی دیگر از نکات قابل توجه هنگام خرید این دستگاه است. هر چقدر کیفیت و رزولوشن تصاویر در دستگاه DVR بیشتر باشد، بالطبع قیمت آن نیز بالاتر می رود.

توجه کنید که تعداد و ظرفیت هارد نیز بسیار مهمه در این دوربین.این ویژگی متناسب با نیاز مشتری تعیین می گردد و در قیمت دستگاه تاثیر گذار است. همچنین قابلیت های دستگاه مانند تشخیص چهره، تشخیص پلاک و... نیز در خرید و انتخاب آن موثره.

  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 418]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن