تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798034791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش تعمیرات در اقتصاد


واضح آرشیو وب فارسی::

تکنولوژی از دو واژه ترکیب شده است. تکنیک به معنای مهارت و لوژی به معنای مهارت شناسی است. هر تکنولوژی که بتواند مهارت های فردی جامعه را ارائه کند. تکنولوژی مناسب نامیده میشود. تکنولوژی سبب زندگی آسان تر جامعه امروزی میشود که تمام ابعاد زندگی روزمره را تحت تاثیر قرار میدهد از لوازم خانگی و لوازم برقی گرفته تا تعمیرات آیفون تصویری و شبکه های سانترال و ...

مفاهیم موجود در علم و تکنولوژی با تعریف نگهداری و تعمیرات آغاز میشود، تعمیرات تخصصی اقدام بحرانی و سریع برای برطرف کردن عیوب  دستگاه ها می باشد. تعمیرات یک هنر است است که سرپرستان تعمیرات نقش پر رنگ تری را ایفا میکنند. به فعالیت‌هایی شامل ارزیابی، سرویس‌کردن، تعمیر یا جابجایی قطعات و تجهیزات تعمیرات گفته میشود.


تعمیرات لوازم برقی

تعمیرات شاخه‌ای از رشته مهندسی است که با کنترل تجهیزات از نظر برنامه زمانبندی تعمیراتی و تعویض قطعات هزینه های تعمیراتی را کاهش می دهد و در سطح بهینه نگه می دارند. با بهره گیری از سیستم تعمیرات صرفه جویی در هزینه های  هنگفت خرید وسایل جدید رونق می‌یابد این کاهش نرخ بسیار نقش مفیدی در جامعه خواهد داشت و باعث رونق بازار تعمیر خواهد شد.

نقش تعمیرات در رشد اقتصادی و صرفه جویی هزینه ها

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی بیشتر افراد جامعه در صورت خرابی وسایل خود  تمایل  به تعمیر آن دارند ، تا هزینه های زندگی خود را کاهش دهند در صورتی که خرید مجدد آن هزینه بسیار بالاتری را در برخواهد داشت حتی این امر سبب کاهش خروج دلار از کشور و رشد اقصادی میشود.


صرفه جویی در هزینه تعمیرات

هستند در این میان لوازم برقی حساسی که با خرابی آن ها خسارت جبران ناپذیری را به بار می آورند این وسایل اختلال زیادی به زندگی امروزی وارد میکند. به عنوان مثال خرابی آیفون تصویری که به صورت سانترال یا شبکه در سیستم ساختمانی بنا شده اند تعمیرات تخصصی این نوع از لوازم برقی نیازمند تخصص بسیار بالایی دارد  که سرویسکار با استفاده از علم و تخصص خود بتواند ایرادهای نرم افزاری و سخت افزاری آیفون تصویری شما را رفع کند.

خروج ارز از کشور و یا دلار از کشور سخن بسیار دردناکی است که به اقتصاد هر کشوری ضرر خواهد رساند. برخی لوازم برقی نظیر گیرنده های دیجیتالی یا آیفون های تصویری با برندهایی نظیر کوماکس به صورت قانونی و یا قاچاق وارد کشور میگردد و همین امر سبب خروج ارز از کشور خواهد شد. حال که این لوازم در دوره هایی وارد کشور گردیده سعی در تعمیرات این نوع از لوازم بسیار معقول تر از خرید مجدد آنهاست. تعمیرات لوازم برقی نظیر تعمیرات گیرنده دیجیتالی یا تعمیرات آیفون تصویری به اقتصاد هر کشوری کمک بهینه خواهد کرد اما خرید مجدد آن هم با هزینه بسیار بالاتر به اقتصاد ضربه جبران ناپذیری خواهد زد. تهیه لوازم برقی ایرانی با تولید در ایران نیز بسیار اقتصاد را شکوفا خواهد نمود. پس اگر به دنبال تعویض لوازم برقی منزل خود هستید حتما از لوازم برقی ایرانی استفاده نمایید و اگر به دنبال هزینه کمتر هستید به دنبال یک مرکز متخصص در زمینه تعمیرات خود استفاده نمایید.

نقش آموزشگاه ها در تربیت متخصص


آموزش تعمیرات لوازم خانگی

قطعا آموزشگاه های متخصص نقش بسیار مفیدی در تربیت متخصصین جامعه خواهند داشت. به گونه ای که برخی از این آموزشگاه های تعمیرات لوازم برقی با برگذاری دوره های جامع و مفید و حتی کارگاه های عملی نقش بسیار مهمی در تربیت و بالا بردن سطح علم جامعه دارند. آموزش تعمیرات آیفون تصویری ، آموزش تعمیرات گیرنده دیجیتال ، آموزش تعمیرات لوازم برقی و ... عناوینی هستند که در آموزشگاه ها به وفور یافت میشوند. اما اگر به دنبال یک آموزشگاه خوب و متخصص برای تحصیل میگردید به خاطر داشته باشید که آموزشگاه هایی مفید هستند که علاوه بر دوره نقش تعمیرات را در بازار کار ایفا کنند. به عبارت دیگر خود تعمیرات تخصصی لوازم برقی باشند. این گونه از آموزشگاه ها بسیار متخصص تر خواهند بود و بازار کار واقعی را در آنجا تجربه خواهید کرد. به عنوان مثال اگر دوره تعمیرات لوازم برقی نظیر آیفون های تصویری مد نظر شماست حتما به آموزشگاهی مراجعه کنید که تمامی برند ها نظیر  تعمیرات آیفون الکتروپیک ، کوماکس ، تابا و... را سرفصل های خود داشته باشند.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 500]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن