تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796817535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزینه حمل خودرو به کیش | آخرین اخبار ایران و جهان - رسانه انقلابی و جهادی


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: هزینه حمل خودرو به کیش

سفر کردن با ماشین شخصی قطعا مزایا و معایبی دارد. یکی از مهم‌ترین معایب سفر با ماشین‌های شخصی خطرات جاده است. خطرات جاده‌های زمینی هر ساله بسیاری از گردشگران را تهدید می‌کند و موجب می‌شود تا بسیاری از افراد و مسافران به‌ جای استفاده از ماشین شخصی‌شان سراغ رزرو بلیط‌ قطار یا سایر وسایل نقلیه بروند. البته سفر با ماشین شخصی مزایایی نیز دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به راحتی در شهر مقصد و کمتر شدن هزینه‌های حمل و نقل در شهر مقصد اشاره کرد. اگر قصد سفر با قطار را دارید می‌توانید ماشین شخصی‌تان را با خودتان به شهر مقصد ببرید و در آن‌جا به کمک ماشین شخصی‌تان به هر جایی که می‌خواهید بروید آن‌ هم با کمترین هزینه. حمل ماشین شخصی با قطار نیازمند دانستن نکاتی است که در این مطلب می‌خواهیم مهم‌ترین آن‌ها را بررسی کنیم. همچنین در نظر داشته باشید که با خرید بلیط قطار از علی بابا می‌توانید کمترین هزینه را برای سفرتان بپردازید.    

در نظر داشته باشید که برای تحویل خودرو به راه آهن باید از ۸ صبح تا ۳ ساعت قبل از حرکت قطار بلیط قطار را برای ماشین شخصی‌تان خریداری کنید. در هنگام تحویل خودرو نیازمند همراه داشتن مدارک ماشین یعنی مدارک شناسایی مالک، سند و کارت مالکیت خودرو الزامی است. غیر از هزینه بلیط که برای خودرو تهیه می‌کنید باید یک حق بیمه نیز پرداخت کنید که این حق بیمه درصدی از مبلغ خودرو شماست و هزینه مشخصی ندارد. دقت داشته باشید که خودرو شما در زمان تحویل باید کاملا سالم باشد در غیر این صورت از تحویل گرفتن خودروی شما خودداری می‌شود. اگر خودروی شما دارای یک پلاک موقت باشد فقط درصورتی اجازه حمل خودرو را به شما داده می‌شود که مهلت مجوز عبور آن به پایان نرسیده باشد. همچنین اگر ماشین شما هنوز پلاک نشده باشد و تازه خریداری شده باشد لازم است که برگه‌ی فروش خودرو را به‌همراه داشته باشید. اگر به دنبال خرید بلیط قطار به کیش با قیمت مناسب هستید می‌توانید از وب سایت‌های معتبر استفاده کنید.      

در مورد خودروهای شاسی بلند اگر ارتفاع ماشین شما از ۱۵۸ سانتی‌متر بیش‌تر باشد و یا عرض آن از ۱۸۰ سانتی‌متر بیش‌تر باشد امکان حمل ماشین شما وجود ندارد. در نظر داشته باشید که به کمک تقویم قیمتی و خرید بلیط قطار از علی بابا می‌توانید در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. تقویم قیمتی علی بابا می‌تواند مناسب‌ترین راه برای تهیه یک بلیط قطار با قیمت مناسب باشد. این تقویم در هنگام رزرو بلیط قطار، به‌صورت نواری در بالای سایت و اپلیکیشن ظاهر می‌شود و عملکرد آن به این صورت است که کمترین قیمت خرید بلیط قطار به کیش را در روزهای قبل و روزهای بعد به شما نشان می‌دهد. برای مثال فرض کنید که شما قرار است که در روز یکشنبه ۲۶ اسفند به مسافرت بروید و اگر سفر شما یکی دو روز هم عقب و جلو شود مشکلی برای شما پیش نمی‌آید؛ در این حالت تقویم قیمتی علی بابا به شما کمک می‌کند تا کم‌ترین قیمت‌های بلیط قطار از ۲۳ اسفند تا ۲۹ اسفند را به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای مشاهده کنید. البته این تقویم بیش‌تر برای افرادی مناسب است که سفر آن‌ها در تاریخ دقیقی صورت نمی‌گیرد و یکی دو روز اختلاف مشکلی را برای‌شان به‌وجود نمی‌آورد. برای خرید بلیط هواپیما تهران کیش نیز میتوانید از آدرس www.alibaba.ir/flights/THR-KIH اقدام نمایید اگر قصد حمل ماشین را به جزیره کیش را دارید ابتدا باید برای خودتان و خانواده، بلیط قطار را تهیه کنید و سپس یک بلیط جداگانه هم برای ماشین‌تان بخرید. در نظر داشته باشید که امکان حمل ماشین شخصی در بیش‌تر خطوط ریلی سفر به کیش فراهم است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بین ۱۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان، ماشین‌تان را به جزیره کیش ببرید. این هزینه کاملا مقرون به‌صرفه است و قطعا در برابر هزینه‌های حمل و نقل‌تان در کیش، عدد بسیار ناچیزی است. این موضوع را هم در نظر داشته باشید که اگر بلیط‌ ماشین‌تان گم شد باید برای چاپ بلیط المثنی اقدام کنید چون حمل و نقل خودرو بدون بلیط امکان‌پذیر نمی‌باشد. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت، علاوه بر خرید بلیط برای خود‌تان، بلیط ماشین‌تان را نیز اینترنتی تهیه کنید و نیازی به مراجعه حضوری به شرکت‌های صادرکننده بلیط نمی‌باشد. درواقع با این کار توانسته‌اید در وقت و هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید. بهتر است درجریان باشید که تحویل خودرو در مبدا یعنی جزیره کیش نیاز به‌همراه داشتن مدارک دارد.



جمعه, 22 فروردين 1399 ساعت 20:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن