تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817760611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد ۵۰۰۰ شغل در حوزه تاکسیرانی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ایجاد ۵۰۰۰ شغل در حوزه تاکسیرانی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری از امضای تفاهم‌نامه‌ای به منظور ایجاد ۵۰۰۰ شغل در حوزه تاکسیرانی با کمیته امداد خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : مرتضی ضامنی با بیان اینکه امسال بنا به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است، اظهار کرد: اشتغال دغدغه جدی کشور است و هر دستگاهی به نوبه خودش وظیفه دارد در صورت وجود ظرفیت در این حوزه آن را به کار ببندد تا بتواند سهمی از جبران بیکاری در کشور داشته باشد. به همین دلیل سامانه تاکسیرانی شهری کشور به عنوان شغلی مطمئن که افراد می‌توانند در آن فعال شوند، این ظرفیت را دارد که سهمی از حوزه اشتغال را به خود اختصاص دهد.


وی با اشاره به اینکه با کمیته امداد امام خمینی در این راستا صحبت هایی کردیم، گفت: افراد تحت پوشش کمیته امداد تمکن مالی ندارند به همین سبب قصد داریم ضمن ایجاد اشتغال برای این افراد، کمک کنیم تا این افراد بتوانند معاش خود و حداقل‌های زندگی خود را تامین کنند و از پوشش کمیته امداد خارج شوند. بنابراین دو هدف مهم اینجا تحقق پیدا می‌کند.


سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اضافه کرد: برای ایجاد ۵۰۰۰ شغل در حوزه تاکسیرانی صحبت‌هایی با کمیته امداد داشتیم مقرر شد از صندوق مالی کمیته امداد تسهیلات طرح  به صورت قرض الحسنه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد که دارای شرایط قانونی  دریافت تاکسی هستند، فراهم شود تا در شهرهایی که ظرفیت توسعه ناوگان را داریم بتوانیم با اولویت به این افراد تاکسی واگذار کنیم و کمیته امداد نیز تسهیلاتش را بدهد.


وی تصریح کرد: در شهرهایی که طرح توسعه وجود ندارد مقرر شد از ناوگان تاکسیرانی موجود که قاعدتا مالکین آنها قصد دارند تاکسی خودشان را واگذار کنند، کمیته امداد در آن حوزه هم تسهیلات را تامین کند و کمک کنیم که این تاکسی‌ها به افراد مشمول دارای شرایط واگذار شود تا طی دو سال‌ آینده ایجاد این ۵۰۰۰ شغل تحقق پیدا کند و در صورت موفقیت در آن، طرح را ادامه دهیم.


ضامنی با بیان اینکه شهرهای تحت پوشش اتحادیه تاکسیرانی‌ های شهری کشور شهرهایی با جمعیت بیش از ۱۰۰هزار نفر هستند، گفت: کمیته امداد امام خمینی اعلام کرده است که تا ۹۰ درصد قیمت خودرو را تامین‌ می ‌کند و حتی در صورت نیاز کمیته امداد تسهیلاتی را به صورت قرض الحسنه برای تامین ۱۰۰ درصد قیمت خودرو به افراد تحت پوشش با شرایط خاص خواهد داد. این افراد در سامانه فعال شده و کسب درآمد می‌کنند و اقساطش طبق قواعد صندوق کمیته امداد بازپرداخت خواهد شد.


به گفته وی این تفاهم نامه فردا امضا و به محض امضای آن این طرح آغاز خواهد شد. کمیته امداد نیز باید لیست افرادی که مشمول این طرح می‌شوند را به اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور اعلام کند. همچنین در حوزه تامین خودرو هم تمهیدات لازم اندیشیده شده و تفاهم نامه‌ای نیز با  شرکت خودروساز بسته شده است.


سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اضافه کرد: در صورت تامین مالی از سوی کمیته آمادگی اجرای طرح را داریم. در حقیقت در بهمن‌ماه طرح را اجرایی کرده و خودروها را به افراد مشمول تحویل خواهیم داد. همچنین اتحادیه تاکسیرانی وظیفه تامین خودرو و وظیفه فعال سازی این افراد را در سامانه حمل و نقل دارد و کمیته امداد نیز بایستی به بررسی افراد واجد شرایط و تامین تسهیلات برای آنان بپردازد.
ایسنا 





۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن