تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801197482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام نویسی 37 نامزد برای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه های مراغه- عجب شیر و اهر -هریس


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از نام نویسی 37 نفر برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه های مراغه - عجب شیر و اهر – هریس، خبر داد.
سعید شبستری، در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز، در رابطه با تعداد ثبت نام کنندگان تا به امروز در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه های مراغه - عجب شیر و اهر – هریس، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار ارائه شده در پایان چهارمین روز از زمان نام نویسی تاکنون در حوزه های انتخابیه مراغه - عجب شیر و اهر – هریس 37 نفر ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد: از این تعداد در چهارمین روز از زمان نام نویسی 7 نفر در حوزه انتخابیه اهر – هریس ثبت نام کرده اند که 5 نفر از طریق فرمانداری و 2 نفر دیگر نیز از طریق طریق ستاد انتخابات کشور نام نویسی کرده اند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه مراغه - عجب شیر در چهارمین روز از ثبت نام 3 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2 نفر از طریق فرمانداری و یک نفر دیگر از طریق طریق ستاد انتخابات کشور نام نویسی کرده اند.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به این آمار تاکنون 37 نفر برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه های مراغه - عجب شیر و اهر – هریس، نام نویسی کرده اند.
وی افزود: از این تعداد تا به امروز در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر 11 نفر از طریق فرمانداری و 5 نفر از طریق ستاد انتخابات کشور ثبت نام کرده و در حوزه انتخابیه اهر و هریس نیز 17 نفر با مراجعه به فرمانداری و 4 نفر از طریق ستاد انتخابات کشور برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده ...
[ مشاهده متن کامل نام نویسی 37 نامزد برای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه های مراغه- عجب شیر و اهر -هریس در تابناک ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnakazarsharghi.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن