تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801195761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت نامی های انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان به 9 نفر رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
ثبت نامی های انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان به 9 نفر رسید

نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب هرمزگان که از صبح 8 اسفند آغاز شده بود که در چهارمین روز تعداد داوطلبین ثبت نامی اش به 9 نفر افزایش یافت. 
 به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، در چهارمین روز از نام نویسی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب هرمزگان، خالد زمزم نژاد و عبدالسلیم محمدی برای حضور در انتخابات میان دوره ای مجلس دهم با حضور در ستاد انتخابات میان دوره ای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان نام نویسی کردند. 
پیش از این سید محمدنور موسوی، عبدالله رحیمی، موسی زارعی، علی اکبر ارجمندمنش و غلامحسین زارعی با حضور در ستاد انتخابات میان دوره ای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان نام نویسی کردند. 
همچنین سهراب اشرفی نامزدهای مورد حمایت و تایید صلاحیت شده ی حزب تمدن اسلامی در حوزه انتخابیه تهران،ری،شمیرانات و اسلامشهر و مجید منصوری بیدکانی از حوزه انتخابیه لنجان استان اصفهان برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در غرب هرمزگان ثبت نام کرده اند. 
نام نویسی داوطلبان از 8 تا 14اسفند به مدت هفت روز در ساعات اداری در فرمانداری بندرلنگه و وزارت کشور است . 
اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران، داشتن تابعیت ایران، وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت مطلقه فقیه، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا معادل آن، نداشتن سوء شهرت در حوزه انتخابیه و سلامت جسمانی در حد برخورداری از نعمت شنوایی، بینایی و گویایی را از شروط نام نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس است . 
تنها افرادی که در دوره قبل در ...
[ مشاهده متن کامل ثبت نامی های انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان به 9 نفر رسید در خبرگزاری دانشجویان ایران ]اخبار پیشنهادی:


دوشنبه ، ۲۹خرداد۱۳۹۶


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.khalijefars.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن