تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817479258




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار پلاسكونشينان در مجتمع نور از امروز


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: استقرار پلاسكونشينان در مجتمع نور از امروز
پس از حدود دو هفته از آتش سوزي و فروريختن ساختمان پلاسكو، رئيس اتاق اصناف اعلام كرد از پنج‌شنبه، كسبه آسيب ديده اين ساختمان مي‌توانند با شرايطي آسان و مناسب در مجتمع تجاري نور مستقر شوند كه اين واحدها در چهار ماهه نخست براي آنها رايگان بوده و پس از آن ماهانه ۴۵ هزار تومان اجاره به ازاي هر متر واحد تجاري مي‌پردازند.


پس از حدود دو هفته از آتش سوزي و فروريختن ساختمان پلاسكو، رئيس اتاق اصناف اعلام كرد از پنج‌شنبه، كسبه آسيب ديده اين ساختمان مي‌توانند با شرايطي آسان و مناسب در مجتمع تجاري نور مستقر شوند كه اين واحدها  در چهار ماهه نخست براي آنها رايگان بوده و پس از آن ماهانه ۴۵ هزار تومان اجاره به ازاي هر متر واحد تجاري مي‌پردازند.
علي فاضلي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: يك مشكل كوچك درباره جزئيات واگذاري واحدهاي تجاري نور بين مالك و بنياد مستضعفان باقي مانده كه به زودي حل مي‌شود و كسبه مي‌توانند از امروز در واحدهاي مجتمع تجاري نور مستقر شوند.
وي درباره جزئيات واگذاري اين واحدها به كسبه ساختمان پلاسكو افزود: استقرار كسبه آسيب‌ديده ساختمان پلاسكو بستگي به اتحاديه‌هاي مرتبط و چگونگي شناسايي و احراز هويت آنها دارد، چراكه در وهله نخست بايد هويت اين واحدها از سوي اتحاديه‌هاي مرتبط و فعال در پلاسكو، مورد شناسايي قرار گيرند و از سوي اتاق اصناف معرفي شوند اما از پنج‌شنبه ( ۱۴ بهمن ماه) مجتمع تجاري نور آماده استقرار كسبه است.

  شرايط تحويل واحدهاي نور به كسبه پلاسكو و قيمت‌ها
رئيس اتاق اصناف در پاسخ به اينكه شرايط استقرار كسبه چگونه است و كاسبان پلاسكو مي‌توانند به اندازه‌اي كه پيش از اين مغازه داشته‌اند از مجتمع نور استفاده كنند، گفت: در پلاسكو واحدهاي ۲۷۰ متري نيز وجود داشت اما در مجتمع نور چنين مساحت‌هايي وجود ندارد اما اتحاديه‌ها بسته به ظرفيت و پتانسيلي كه در مجتمع نور وجود دارد و متراژ واحدهايي كه كسبه ساختمان پلاسكو داشته‌اند، اعلام و مشخص مي‌كنند كه پلاسكونشينان در كدام واحدها و با چه مساحتي مستقر شوند.  فاضلي افزود: شرايط به گونه‌اي است كه چهار ماه نخست براي كسبه پلاسكو رايگان بوده و بنياد مستضعفان هزینه آن را تقبل كرده است. پس از چهار ماه، واحدهاي مستقر از طريق اتحاديه‌هاي خود با مجتمع نور قرارداد امضا مي‌كنند كه با توافقات خوبي كه انجام شده به ازاي هر متر ۴۵ هزار تومان پرداخت مي‌كنند كه قيمت بسيار مناسبي در راستاي حمايت از كسبه آسيب‌ديده است.
وي با بيان اينكه توافقات براي اجاره به شرط تمليك متفاوت بوده و بستگي به مذاكرات اتحاديه‌ها دارد، اظهار كرد: براي ساماندهي وضعيت كسبه پلاسكو نيز در جهت دريافت مدارك شناسايي شخصي و حقوقي و همچنين اسناد مالي با دستگاه‌هاي مختلفي صحبت شد و با معرفي از سوي اتحاديه‌ها انجام خواهد شد.

  بازار پوشاك هيچ مشكلي ندارد
رئيس اتاق اصناف با بيان اينكه هيچ نگراني بابت پوشاك و توليد و عرضه آن براي شب عيد وجود ندارد، تصريح كرد: ۳۰۰ واحد در پلاسكو واحدهايشان به صورت كامل از بين رفته است و مابقي آنها به دليل ايمن نبودن واحدشان در پلاسكو بايد به نور بيايند كه اجناس آنها هيچ خسارتي نديده و فعلاً حق ورود به منطقه را ندارند، چراكه ساختمان از استحكام لازم برخوردار نيست.
فاضلي با انتقاد از برخي رسانه‌ها براي دادن آدرس غلط در زمينه پوشاك و اينكه براي شب عيد با مشكل مواجه خواهيم شد يا خير؟ گفت: گرچه اين واحدهاي آسيب‌ديده توليدشان در سطح محدودي بوده اما نمي‌تواند خللي در توليد و بازار پوشاك ايجاد كند. همچنین براي آسيب‌ديدگان تسهيلات مناسبي تعريف شده كه مي‌توان به بخشودگي‌هاي سود و جرايم بانكي، استمهال دو ساله براي باز‌پرداخت تسهيلات، بخشودگي‌هاي ديركرد بيمه، بخشودگي ماليات آنها تا سال ۱۳۹۴، اعطاي تسهيلات ارزان قيمت تا سقف ۳۰۰ ميليون تومان با مهلت بازپرداخت چهار ساله و... اشاره كرد.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن