تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين شما كسى است كه براى زنان خود بهتر باشد و من بهترين شما براى زن خود هستم....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816982116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت 16 هزار زائر از مرز شلمچه/ آمادگی 195 دستگاه اتوبوس جهت خدمت رسانی به زائران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازگشت 16 هزار زائر از مرز شلمچه/ آمادگی 195 دستگاه اتوبوس جهت خدمت رسانی به زائران
با ورود 16 هزار زائر از مرز شلمچه ،195 دستگاه اتوبوس آماده خدمت رسانی به زائران در سه مرز شلمچه، مهران و چزابه هستند.


کوروش بهادری مدیر کل هواشناسی خوزستان در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص وضعیت آب و هوای استان خوزستان عنوان کرد: در حال حاضر سامانه ناپایدار جوی در استان تضعیف شده اما تا روز یکشنبه شاهد ناپایداری های جوی در مناطق جنوبی استان به ویژه در نوار مرزی چزابه و دشت آزادگان خواهیم بود. 
 
وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت بارندگی قابل پایدار نیست، افزود: هم اکنون سیستم بارشی تمام انرژی خود را در دریای خلیج فارس تخلیه نموده به همین دلیل روز گذشته شاهد بارندگی در بخش هایی از استان از جمله دهدز و بهبهان بوده ایم. 
 
بهادری تصریح کرد: پدیده کاهش محسوس دما در برخی از شهر های استان دیده می شود به گونه ای بوده که حداقل دما در دهدز 2 درجه سانتی گراد بوده است، علاوه بر این حداکثر دما در شهر شوشتر 22 درجه سانتی گراد بوده است. 
 
مدیر کل هواشناسی خوزستان در پایان بیان کرد: تغییرات دمایی در اهواز بین 22 تا 4 درجه سانتی گراد در نوسان بوده، همچنین در مرز های شلمچه و چزابه حداقل دما 3 و حداکثر آن 19 درجه سانتی گراد بوده است. 
 
گفتنی است که هم اکنون مرز مهران دارای آسمانی صاف و آفتابی بوده و دمای هوا بین 21 و 8 درجه سانتی گراد در نوسان بوده، همچنین دمای هوا در شهرهای زیارتی نجف و کربلا به ترتیب بین 17 تا 3 و 18 تا 3 درجه سانتی گراد در نوسان است. 


بازگشت 16 هزار زائر از مرز شلمچه


مسعود مصدقی مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان خوزستان در گفتگو با  خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با ارائه آماری از وضعیت زائرین کربلا عنوان کرد: از پایان روز اربعین تا کنون قریب به 16 هزار نفر از مرز شلمچه و حدود 33 هزار نفر از مرز چزابه بازگشته اند که بخشی از مسافرین با ناوگان عمومی و مابقی زائرین با وسایل شخصی خود به خاک ایران باز گشته اند.


آمادگی 195 دستگاه اتوبوس جهت خدمت رسانی به زائران
 
حمید رضا شهرکی ثانوی مدیر کل حمل و نقل مسافر در گفتگو با  خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از اوایل ماه صفر تا پایان روز گذشته در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه به ترتیب یک میلیون و 8 هزار و 447، 537 هزار و 876 و 343 هزار و 837 نفر از زائرین کشور وارد خاک ایران شدند. 
 
وی در ادامه افزود: آمارها حاکی از آن است که تا ساعت 15 امروز حدود 18 هزار نفر از مرز مهران و 6 هزار نفر از مرز شلمچه، 5 هزار نفر از مرز چزابه وارد ایران شدند که مجموعا شاهد ورود 29 هزار نفر زائر  به کشور بوده ایم. 
 
شهرکی ثانوی در پایان بیان کرد: تردد در کلیه محورهای مواصلاتی به صورت روان بوده، علاوه بر این 150، 30 و 15 دستگاه اتوبوس به ترتیب در مرزهای مهران، شلمچه و چزابه آماده خدمت رسانی به زائران هستند. 









۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن