تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان ارشد اوپک می‌گویند که عربستان برای تولید نفت هیچ گونه تهدیدی نکرده است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از بلومبرگ، گروهی از مقامات ارشد اوپک گفته‌اند که عربستان تهدید نکرده است که اگر سایر اعضای اوپک کاهش میزان تولید به توافق نرسند، تولید نفت خود را افزایش خواهد داد.


محمد بارکیندو روز جمعه در گفتگو با سایر اعضای سازمان کشور های صادر کنندۀ نفت (اوپک) در وین، گفت "همکاری آن‌ها طبق معمول سازنده بوده است."


در 28 اکتبر، اوپک در مقر خود وین، نشست اختصاصی‌ای برای نهایی کردن جزئیات توافق الجزایر در مورد کاهش تولید به سطحی بین 32.5 میلیون تا 33 میلیون بشکه در روز برگزار کرد. نشست بدون اینکه سهم هر یک از اعضا به طور مشخصی معلوم شود خاتمه یافت. این امر موجب عدم توافق با کشور های غیر عضو اوپک در روز بعد گردید. وزرای کشور های عضو اوپک قرار است در 30 نوامبر در وین نشستی داشته باشند تا سهم هر یک از کشورها از هزینۀ سنگین بار کاهش تولید نفت مشخص شود.


جعمۀ قبل، پس از اینکه رویترز از تهدید عربستان برای افزایش تولید نفت در صورت عدم توافق دیگر اعضای اوپک برای کاهش میزان تولید خبر داد، قیمت نفت که رو به افزایش بود یک دفعه سقوط کرد. در خبر رویترز آمده بود که اختلافات بین ایران و عربستان در نشست هفتۀ گذشتۀ اوپک بالا گرفته و ریاض گفته است که اگر تهران میزان عرضۀ نفت خود را پایین نیاورد، تولید نفت خود را به شدت افزایش خواهد داد.




۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن