تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798029890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی بازارها برای انتخابات آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه دنیای اقتصاد - امیر شاملویی: انتخابات آمریکا به واپسین روزهای خود رسیده است و 8 نوامبر روزی تعیین‌کننده برای اقتصاد و سیاست جهان خواهد بود.
 
در یک سوی میدان و در اردوی دموکرات‌ها، هیلاری کلینتون ایستاده است که براساس نظرسنجی‌ها اکنون بخت بیشتری برای پیروزی در این کارزار دارد، اما در روزهای اخیر با کاهش شدید آرای خود در مقابل رقیب سرسخت و پرحاشیه‌اش روبه‌رو شده است.
 
دونالد ترامپ، کسی است که در اردوگاه جمهوری‌خواهان به‌عنوان نامزد رقیب هیلاری کلینتون برای تصدی پست ریاست جمهوری مبارزه می‌کند، فردی که هیچ گونه سابقه سیاسی ندارد و به مدد سرمایه کلان خود توانسته است از پس مخارج انتخاباتی خود و بدون کمک گرفتن از سایر سرمایه‌دارانی که عموما به کاندیداها کمک مالی می‌کنند، بربیاید و همین نکته برای وی تبدیل به مزیتی شده است.
 
ترامپ در روزهای اخیر هر چه بیشتر به کلینتون نزدیک شده و تصور فرد پیروز در انتخابات 8 نوامبر را دشوار ساخته است، اما سوالی که در این میان وجود دارد این است که انتخاب هر یک از این دو، چه تاثیری بر اقتصاد و بازارهای مختلف سهام، طلا، ارز و سایر بازارهای دیگر در ایالات متحده آمریکا و سایر نقاط جهان خواهد گذاشت؟

از دید بسیاری از کارشناسان و با توجه به تحقیقاتی که انجام شده است، هیلاری کلینتون به‌طور کلی کاندیدای مورد علاقه مدیران ارشد و شرکت‌های بزرگ، سرمایه‌گذاران و سهامداران وال‌استریت است، به رغم اینکه مطالعات نشان داده است در طول تاریخ انتخاباتی آمریکا، بیشتر فعالان اقتصادی طرفدار جمهوری‌خواهان بوده‌اند، اما به نظر می‌رسد این روند اکنون کمی تغییر کرده است، به همین دلیل به نظر می‌رسد انتخاب ترامپ به‌عنوان ریاست جمهوری آمریکا اثر منفی بر بازار سهام این کشور و برخی کشورهای دیگر داشته باشد.
 
همچنین قیمت طلا را به دلیل افزایش نااطمینانی، بالاتر می‌برد و بر قیمت نفت نیز اثرگذار است. این پیامدها پس از مناظرات بین کلینتون و ترامپ تا حدودی مشاهده شدند. با این حال این تمام قضیه نیست. برخی از کارشناسان دیگر بر این باورند که آمریکا در دوره رکود پس از چند سال افزایش قیمت سهام قرار دارد و این امر چندان گریزپذیر نیست و چندان هم به شخصی که رئیس‌جمهوری آمریکا می‌شود بستگی نخواهد داشت.

از سوی دیگر، آنان بر ناهمگنی میان بخش‌های مختلف اقتصاد و بازار تاکید می‌کنند و معتقدند برخی قسمت‌ها مانند شرکت‌های بیمه، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر و برخی شرکت‌های دیگر احتمالا با افت قیمت سهام روبه‌رو خواهند شد، در حالی که شرکت‌های نفتی و سایر بخش‌های سنتی صنعت انرژی از انتخاب ترامپ احتمالا منتفع خواهند شد.
 
نکته مهم دیگر، انتخاب سکاندار برای فدرال رزرو و سیاست‌های این نهاد حساس است که می‌تواند بسیاری از صنایع و شرکت‌های آمریکایی را تحت تاثیر قرار دهد. با این وجود، به نظر می‌رسد تنها باید انتظار کشید تا رئیس‌جمهوری بعدی آمریکا مشخص شده و پیامدهای اقتصادی انتخاب وی تحقق یابند. در ادامه به چند تحلیل از انتخابات آمریکا و اثر آن بر بازارها خواهیم پرداخت.




۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن