تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819530497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احکام صادره برای متهمان حمله به سفارت عربستان قانونی است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حسن نوروزی درگفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با ارزیابی حکم صادر شده برای متهمان حمله به سفارت عربستان گفت:احکام صادره برای متهمان حمله به سفارت عربستان براساس قانون بوده است، در کشوری که قانون حاکم است؛نباید خلافی صورت گیرد و اگر چنین اتفاقی افتاد فرد خاطی باید مجازاتش را بپذیرد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان درمجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: با این حال نباید  احساسات جوان ایران در شرایطی که دولت عربستان تلاش دارد عزت ایران را زیر سوال ببرد نادیده گرفت. این کشور با رفتارهای نادرست در فرودگاه جده و شکل دادن فاجعه منا، باعث حساس شدن غیرت جوانان شده بود و با اعدام شیخ نمر کنترل احساسات سخت شد.

وی گفت: در چنین شرایطی نباید به جوان ایرانی خرده گرفت چرا که انتظار می رفت عربستان عاقلانه و براساس موازین و مقررات بین المللی رفتار می کرد مسئولیت بی حرمتی به زائران را می پذیرفت نه اینکه با بی مسئولیتی کار کند که جوان ایران تاب و تحمل اقدام بعدی را نداشته باشد.

نوروزی اظهار داشت: هرچند که بالارفتن از دیوار سفارت عربستان رفتاری نادرست بود و باعث مخدوش شدن چهره ایران در جهان شد اما باید به احساسات جوانان نیز احترام گذاشت و تلاش کنیم براساس دیپلماسی عربستان را در مسیر عقلانیت قرار داد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی ومجلس شورای اسلامی گفت: با این حال حمله کنندگان به سفارت عربستان رفتاری نادرست داشتند و باید با آنها برخورد شود، جوانان ایرانی با افتخار مجازاتی که برای آنها در نظر گرفته شده است را تحمل خواهند کرد.

۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن