تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821074296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«رابعه اسکویی» از آنچه بر او در جم گذشت می گوید؛ فعلاً در ترکیه می مانم


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: «رابعه اسکویی» از آنچه بر او در جم گذشت می گوید؛ فعلاً در ترکیه می مانم
پس از هرمز سیرتی که با جدایی از شبکه جم تی وی به ایران بازگشته، رابعه اسکویی نیز از این شبکه جدا شده اما هنوز قصد بازگشت به ایران را ندارد و در ترکیه باقی مانده است.
این بازیگر پس از جدایی از این شبکه گفت و گویی داشته که تصویری از آنچه در این شبکه برای یک بازیگر سینما رقم می‌خورد را تا حدودی به نمایش می‌گذارد. به گزارش تابناک، رابعه اسکویی در این گفت و گو که بخش‌هایی از آن منتشر شده، تاکید می‌کند: «یک درصد فکر نمی‌کردم از ایران خارج شوم اما شرایط این شد که من آمدم و الان فکر می‌کنم راه من یک راه عجیب و غریبی بوده که بعد از این همه سال تجربه، یک قدر دیوانگی می‌خواهد که ۲۵ سال سابقه کاری و محبوبیت را بگذاری و بیایی و بخواهی برای یک کاری شروع کنی. نمی‌دانم سرنوشت برای من چه رقم زد.»
این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید می‌کند: «کوچ کردم به یک جایی که یک کاری انجام دهم. نوع نگاهمان با همدیگر فرق می‌کند. الان که از بیرون نگاه می‌کنم، باید تصمیم بگیرم که چکار باید کنم. برای همین افکارم مشوش است. باید به خودم سروسامان بدهم که اصلاً می‌خواهم بازیگری را ادامه دهم یا نه؟ من چون تازه از شبکه جم بیرون آمده‌ام، باید یک مقدار استراحت کنم ولی ترجیحم این است با شبکه‌های ایرانی که یک بار اشتباه کردم، دوباره اشتباهم را تکرار نکنم.» اسکویی درباره تحقیرش در این شبکه گفت: «متاسفانه جایگاه من، جایگاه درستی نبود یا نمی‌دانم من را خیلی خوب نشناختند و فکر نمی‌کردند من خداحافظی کنم و بیایم. به هر حال هرکسی در زندگی‌اش یک چارچوبی دارد و برای من احترام حرف اول را می‌زند و وقتی احساس کنم احترامم یک ذره زائل میشه، نمی‌توانم سکوت کنم. من ۸ سال سیگار نکشیدم و دوباره شروع کردم و ۲۵ سال سابقه کاری‌ام را در ایران گذاشتم و به جم آمدم و اینجا هم به نتیجه نرسیدم. فعلاً دارم بیزنس میکنم...»



جمعه, 30 مهر 1395 ساعت 12:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن