تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819607320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت بیش از 5 میلیون خانوار در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مشارکت بیش از 5 میلیون خانوار در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن
معاون طرح های آماری مرکز ایران از مشارکت بیش از 5 میلیون و 120 هزار خانوار شامل 17 میلیون و 282 هزار نفر تا صبح امروز شنبه 24 مهرماه خبر داد.


علیرضا زاهدیان در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت سرشماری درکشور افزود: استان های سمنان، بوشهر، خراسان جنوبی، هرمزگان و یزد رکوددار در سرشماری قرار گرفتند و انتظار می رود دیگر استان ها نیز به این هدف نزدیک شوند.


وی در ادامه از پنجمین مرحله قرعه کشی جوایز یک میلیون تومانی در سرشماری اینترنتی خبر داد وگفت: در هر مرحله 100 خانوار به قید قرعه انتخاب که می توانند از طریق سامانه پیامکی 300000 از دریافت جوایز خود اطلاع پیدا کنند.


زاهدیان در ادامه به  ضریب اینترنتی پایین در استان تهران اشاره و تصریح کرد: بیش از 700 هزار خانوار درتهران در سرشماری اینترنتی ثبت نام کردند این درحالی است که این استان  از نظر تعداد خانوارها در رده اول قرار دارد اما از نظر نسبت ضریب اینترنت در رده 28 قرار دارد.


معاون طرح های آماری مرکز ایران از تمدید ثبت نام ایترنتی تا پایان روز سه شنبه خبر داد و گفت: به علت استقبال مردم در سرشماری اینترنتی در روز گذشته، و ثبت نام بیش از 60 هزار خانوار ، این روند سرعت بیشتری گرفته است.


گفتنی است  باتوجه آغاز  عملیات میدانی از روز چهارشنبه 28 مهرماه ثبت نام اینترنتی قابل تمدید نیست.





۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن