تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802422406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگی ایران در سازمان ملل: کشوری که جنگنده‌اش مردم بی گناه یمن را بمباران می کند، ایران را به دخالت در امور داخلی کشورها متهم می کند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: نمایندگی ایران در سازمان ملل: کشوری که جنگنده‌اش مردم بی گناه یمن را بمباران می کند، ایران را به دخالت در امور داخلی کشورها متهم می کند
دبیر اول نمایندگی ایران در سازمان ملل در پاسخ به ادعاهای بی اساس وزرای خارجه امارات و بحرین گفت: کشوری که جت‌های جنگنده‌اش هر روز مردم بی گناه یمن را بمباران می کند، ایران را به دخالت در امور داخلی کشورها متهم می کند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فارس، عباس یزدانی دبیر اول نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در پاسخ به ادعاهای بی اساس وزیر خارجه امارات در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: یک مقام از کشوری که جتهای جنگنده اش هر روز مردم غیرنظامی بی گناه یمن را بمباران می کند، ایران را به دخالت در امور داخلی کشورها متهم می کند.

 این ادعا مضحک و ریاکارانه است. کشوری که برای دهه های متمادی خاک خود را به منبعی برای صدور اندیشه افراطی تکفیری تبدیل کرده است از تریبون سازمان ملل ایران را به تلاش برای بی ثبات کردن منطقه متهم می کند!

وی در خصوص اظهارات وزیر خارجه امارات در باره سه جزیره ایرانی گفت: این مقام اماراتی بار دیگر با بیان سخنان بی اساس، تمامیت ارضی ایران را هدف قرار داده و نسبت به سه جزیره ایرانی ادعاهایی مطرح کرده است. ما همواره این ادعاهای نادرست را رد کرده و تکرار می کنیم که این جزایر بخشی از خاک ایران بوده و برای همیشه بخشی از آن باقی خواهد ماند و تکرار اینگونه ادعاها نخواهد توانست آنها را از سرزمین ما جدا سازد.

عضو نمایندگی کشورمان نزد سازمان ملل در ادامه با اشاره به همصدایی وزیرخارجه امارات با نخست وزیر رژیم صهیونیستی این اتفاق را تصادفی ندانسته و اظهار داشت که امارات و رژیم صهیونیستی به همراه تعدادی از شرکایشان در منطقه خلیج فارس با یکدیگر وارد ائتلاف شده اند. ائتلافی که نتیجه آن خیانت به مردم فلسطین خواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به ادعای وزیر خارجه بحرین مبنی بر دخالت ایران در امور داخلی آن کشور گفت که این ادعای وزیر خارجه بحرین دروغی آشکار است زیرا کمیسیون مستقل تحقیق که از سوی دولت بحرین در این خصوص تشکیل شده بود در گزارش خود صریحاً اعلام کرده است که مدارک ارائه شده از سوی دولت بحرین این ادعاهارا تأیید نمی کند.

یزدانی در واکنش به سخنان وزیر خارجه بحرین در باره حادثه منا اظهار داشت که در این حادثه تلخ 464 نفر از حجاج ایرانی جان خود را از دست دادند. دولت عربستان تا کنون حاضر به ارائه گزارشی در باره دلایل بروز این فاجعه نشده است. درخواست مشروع ما انجام تحقیقات جامع، شفاف و مستقل از سوی کمیته ای متشکل از کشورهایی است که شهروندانشان در این حادثه جان خود را از دست داده اند. حوادث تلخ در مراسم حج بارها اتفاق افتاده و ضروری است که در این خصوص اقدامات مؤثری صورت پذیرد.

وی در پایان گفت ضمن مردود دانستن کاربرد واژه مجعول خلیج عربی بجای خلیج فارس توسط برخی از کشورهای عرب منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره خواستار روابط دوستانه با همسایگان خود در منطقه خلیج فارس بوده و آمادگی خود را برای انجام گفتگو به منظوور برطرف کردن سوء تفاهمها و برقراری مجدد دوستی بین ملتها اعلام می کند.



۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن