تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816267721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارخانه ارج همچنان تعطیل است!


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
کارخانه ارج همچنان تعطیل است!
کارخانه ارج همچنان تعطیل است! انصاری گفت: حالت سکوت درباره ارج وجود دارد و کارخانه خوابیده و تولیدی هم ندارد و تکلیف کارگران کارخانه هم مشخص نیست.


به گزارش فرهنگ نیوز؛ حالت سکوت درباره ارج وجود دارد و کارخانه خوابیده و تولیدی هم ندارد و تکلیف کارگران کارخانه هم مشخص نیست.

باوجود قول مسئولان برای احیا مجدد کارخانه ارج یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید لوازم خانگی در کشور که خبر تعطیلی و فروش آن چندماه پیش منتشر شد، حبیب الله انصاری دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی کشور می گوید این کارخانه همچنان تعطیل است و در سکوت کامل فرو رفته و برای راه اندازی مجدد آن هنوز هیچ کاری صورت نگرفته است.

او می گوید:« کارخانه ارج مثل آزمایش سهامش دولتی و برای بانک ملی است و برخلاف دلیلی که پیش از این برای تعطیلی این کارخانه اعلام شده مسئله اصلی که ارج قربانی آن شده زمین این کارخانه هست که در یکی بهترین نقاط قرار گرفته و ارزش بالایی دارد و متاسفانه نگاهی که منتج به تعطیلی کارخانه شد، فروش زمین بود. مسئولان این کارخانه پیش از این حتی یک بار به خاطر زمین تصمیم به انتقال این مجموعه به جاده ساوه گرفته بودند که این هم ساده انگارانه بود و در نهایت متوقف شد. »

انصاری با اشاره به اینکه ارج امکانات بلقوه ای برای احیا و شروع به کار مجدد دارد، می گوید:« این کارخانه ریشه در چندین دهه نگاه مثبت مردم به تولیداتش داشته و دارد و همین حالا هم خیلی از خانواده حاضر نیستند که محصولات قدیمی ارج را که در خانه های خود دارند، کنار بگذارند و عوض کنند بنابراین اعتماد عمومی و نگاه مصرف کنندگان به این کارخانه مهم ترین دارایی آن است که نشان می دهد امکان احیا آن وجود دارد. ارج را نباید رها کرد و مسئولان این کارخانه و وزارت صنعت، معدن و تجارت باید توجه داشته باشند که ارج یک برند کشوری بوده و هست. این مجموعه تنها یک برند تجاری نبود، همان گونه که مثلا کارخانه بوش برای آلمان است و مصرف کنندگان در سطح دنیا این کارخانه و محصولاتش را با آلمان می شناسند، ارج هم یک با نام کشورمان شناخته می شد.» او یکی دیگر از نقاط قوت این کارخانه برای احیا مجدد را کارگران با سابقه و تکنسین های این مجموعه بر می شمارد و می گوید:« افرادی در این مجموعه مشغول به کار بودند که سال ها تجربه کار دارند و خود این موضوع یکی از نقاط ارزشمند این مجموعه است که امکان احیا مجدد آن را ممکن می کند ولی مهم این است که نگاه به این کارخانه با سال ها تجربه تغییر پیدا کند.»

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی کشور با بیان اینکه دوبار به بازدید کارخانه ارج رفته و با مدیران کارخانه گفت و گو کرده است، می گوید:« درحال حاضر هنوز تکلیف کارخانه ارج از سوی مسئولان آن مشخص نشده و معلوم نیست چه برنامه ای برای آینده آن دارند. الان یک حالت سکوت درباره ارج وجود دارد و کارخانه خوابیده است و تولیدی هم ندارد و تکلیف کارگران کارخانه هم مشخص نیست به خصوص کارگران قدیمی که سال هاست در این مجموعه کار می کنند.»

منبع: نسیم


95/7/5 - 15:58 - 2016-9-26 15:58:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن