تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802603594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری مهر - معصومه بخشی پور: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از صعود رتبه جهانی ایران در حوزه توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و رسیدن به رتبه ۹۲ خبر داد و گفت: اپراتورهای بزرگ جهان به ایران آمدند.

 
  
همکاری اپراتورهای بزرگ دنیا با ایران/ حجم ترانزیت ۵ برابر شد


 
محمود واعظی امروز در آغاز به کار اجلاس بین المللی «ایران کانکت ۲۰۱۶» با اشاره به برنامه های دولت ایران در گسترش زیرساخت ها و امکانات ارتباطی تاکید کرد: استفاده از فناوری های کارآمد و مقرون به صرفه در کنار دسترسی آزاد به اطلاعات از جمله اهدافی بود که طی ۳ سال گذشته در دستور کار قرار گرفت، بر این اساس ارتباط‌رسانی به ۲۵ هزار روستا افزایش ۴ برابری تولید محتوای دیجیتال و نیز دسترسی پرسرعت به اطلاعات از اقداماتی بود که در این بازه زمانی انجام شد.

واعظی با اشاره به اهداف ۵ سال آینده ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خاطرنشان کرد: افزایش ۵ برابری تولید محتوای داخلی و افزایش قابل ملاحظه فعالیت های پژوهشی در این بخش از جمله برنامه های مدنظر است.

سرمایه‌گذاری ۱۶ میلیارد یورویی در بخش ICT

وزیر ارتباطات گفت: در ۵ سال آینده برنامه دولت ایران سرمایه گذاری ۱۶ میلیارد یورویی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات است که یک چهارم آن توسط دولت و سه چهارم توسط بخش خصوصی صورت خواهد گرفت.

وی به موقعیت استراتژیک ایران در ارتباطات شرق و غرب اشاره کرد و گفت: ایران با استفاده از امکانات ترانزیتی پیشرفته و تعدد مرزهای آبی و خشکی، می تواند مسیر ترانزیت ارتباطی را با هزینه کمتر و کیفیت بهتر از شرق به غرب فراهم کند.

فرصت همکاری با همه اپراتورهای بزرگ جهان فراهم شد

وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران در مورد تلاش های صورت گرفته برای برگزاری اجلاس بین المللی ایران کانکت ۲۰۱۶ تصریح کرد: این اجلاس سالانه دو بار در کشورهای مختلف برگزار می شود و از سال ۹۰ شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان نماینده ایران تلاش خود را برای انجام توافق جهت برگزاری این اجلاس در ایران انجام داده است.

وی گفت: با تمام تبلیغات منفی رسانه های غربی علیه ایران امروز شاهد هستیم که همه اپراتورهای بزرگ جهان به ایران آمدند تا برای سرمایه گذاری و همکاری در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مذاکره کنند.

واعظی با بیان اینکه امکانات ایران در حوزه انتقال دیتا و پهنای باند می تواند دیدگاه اپراتورهای بزرگ را  نسبت به ایران تغییر دهد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه تولید محتوا و اپلیکیشن و نیز انتقال تکنولوژی با این شرکت ها وارد مذاکره شویم.

وی با بیان اینکه فهرست شرکت هایی که در این اجلاس حضور دارند نسبت به برگزاری این اجلاس در کشورهای دیگر بسیار مثبت ارزیابی می شود و این شرکت ها نظرشان این است که حوزه ارتباطات ایران در ۱۰ سال آینده رشد بالایی خواهد داشت و قصد دارند تکنولوژی های خود را به ایران انتقال دهند.

واعظی با اشاره به جذب سرمایه گذاری خارجی به عنوان یکی از اهداف اجلاس ایران کانکت۲۰۱۶ ، تاکید کرد: ایران با توجه به همسایگی با ۱۶ کشور در خشکی و آب، چهارراه ترانزیت ارتباطی منطقه خواهد بود و از آنجایی که ترانزیت دیتا هم اکنون به عنوان یک آورده در میان کشورهای دنیا مطرح است می تواند به توسعه ایران کمک بزرگی کند.

حجم ترانزیت بین الملل ایران ۵ برابر شد

واعظی با بیان اینکه حجم ترانزیت بین الملل ایران طی سه سال اخیر به ۵ برابر افزایش یافته است، گفت:  این مقدار فعلی تا یک و نیم سال آینده به ۴ برابر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه استفاده از تکنولوژی برتر و جذب سرمایه گذاری در جهت بهبود خدماتICT  از جمله برنامه های مدنظر است، تاکید کرد: بر اساس اطلاعات اتحادیه جهانی مخابرات طبق ارزیابی های سال گذشته رتبه ایران در توسعه ICT که در ابتدای دولت ۱۱۷ بود به رتبه ۹۲ تغییر یافته است که این نشان از توسعه این بخش دارد.





۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن