تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817697392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«جوخه خودکشی»، اجتماع خوب، آدم های بد!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: روزنامه بانی فیلم: دنیای کمیک استریپ ها چنان وسیع و موفقیت تجاری آنها به قدری زیاد شده که اینک هم و غم استودیوها ساختن انواع ترکیب ها از قهرمانان خیالی این داستان ها است و فیلم های ترکیبی نیز در دستور کار قرار گرفته اند. فیلم هایی که چند قهرمان کمیک بوکی را به طور همزمان در اختیار دارند و حوادث شان با مشارکت آنها ساخته می شود و فیلم ها و قصه ها در تسخیر یک یا دو نفر نیست و چند قهرمان خیالی دست به دست یکدیگر داده اند تا اشرار را سرکوب و جهان را به منطقه ای امن تبدیل کنند.


اجتماع خوب،آدم های بد!



 بهره های اقتصادی اینگونه فیلم ها تا اندازه ای زیاد شده که در جدیدترین مانوور اقتصادی استودیوها حتی ساخت فیلم هایی که چهره های بد کمیک استریپی در آن حرف اول را بزنند در دستور کار قرار گرفته و «جوخه خودکشی» پر فروش ترین فیلم سه هفته اخیر جهان محصول چنین رویکردی است. اضافه بر اینها هالیوود قسمت های اول و دوم «اتحادیه عدالت» را نیز ساخته که البته این یکی مجموعه ای از قهرمانان مثبت و نیک اندیش کمیک بوکی را در بردارد و خبری از کاراکترهای بد در بطن قصه نیست و اگر هم باشد، فقط برای قبول شکست مجدد در مقابل نیروهای نیکی و قهرمانان مثبت است.

مثل یک رنگین کمان

همزمان با شروع اکران عمومی «جوخه خودکشی» که سرشار از تحرک و آدم های بد انجام دهنده برخی کارهای خوب و مفید است. ویل اسمیت می گوید وجه مشخصه و بارز این فیلم برابری طبقاتی کاراکترهای فیلم و نبود انواع تبعیض های طبقاتی و نژادی در این فیلم است.


اجتماع خوب،آدم های بد!



ویل اسمیت با سابقه قریب به ۲۵ سال بازی در فیلم های پرفروش هالیوود شامل سه گانه «مردان سیاهپوش» می افزاید: این فیلم و گروه سازنده آن مثل یک رنگین کمان است و به نظر می رسد که تمامی نژادها و گرایش ها و رنگ ها در آن جایی دارند. اگر جوامع واقعی ما نیز چنین بودند کمتر جایی برای نگرانی وجود داشت. اسمیت سه هفته پیش برای شرکت در مراسم اولین مرتبه پخش و فرش قرمز فیلم «Suicide Squad» به تالار بیکن تیاتر در شهر نیویورک رفته و آنجا به سایر ایفا کنندگان رل های اصلی این فیلم شامل مارگوت رابی، جارد لتو، ویولا دیویس، جی هرناندز، جای کورتنی، کارن فوکوهارا، آدام بیچ و اده واله اکین نویی اگباجی پیوسته بود.

یک کاراکتر لاتن


اجتماع خوب،آدم های بد!



آنجا دیوید آیر سناریست و کارگردان «جوخه خودکشی» نیز حاضر بود و حرف های او و سایر اعضای گروه تولید فیلم نیز به نوعی شبیه به اظهارات ویل اسمیت و حاکی از رها بودن این فیلم از قید و بندها بود. جی هرناندز گفت: از ایفای رل منفی دیا بلو در این فیلم با آن همه قابلیت های متنوعش راضی ام. این یک کاراکتر لاتن است و در دهه های اخیر از ارائه اینگونه شخصیت ها حتی در بین ضد قهرمانان نیز تا حدی پرهیز شده بود. دیوید آیر این شجاعت را داشت که اینگونه کاراکترها را رو کند. وقتی متوجه آمار پایین موجود در این زمینه شدم، به شدت تعجب کردم. این بسیار تاسف آور است که در فیلم های غربی دائماً شاهد اجحاف ها و تضییع حق در این زمینه ها هستیم و یک گروه و یا چند تبار خاص از صحنه حذف می شوند و یا با نگاهی فقط درجه دوم مورد ترسیم قرار می گیرند.

یک افتخار


اجتماع خوب،آدم های بد!



در همین گردهمایی جای کورتنی هم به صحبت پرداخت و گفت: در این فیلم من رل یک استرالیایی را بازی می کنم و این برایم یک افتخار است و وقتی به استرالیا بروم این را به مردم آنجا هم خواهم گفت. این یک نوع تجربه اندوزی و نوجویی هم برای من است. کارن فوکوهارا هنرپیشه ژاپنی هم به نوبه خود اظهار داشت: برای اولین بار است که یک فیلم سینمایی در بردارنده کاراکترهای منفی داستان های کمیک استریپی را ساخته اند. شاید آنها هم مثل سایر قهرمانان کمیک استریپی نشانگر قسمتی از اجتماع واقعی هستند و ما نمونه ای از همین قبیل شخصیت ها را در زندگی عادی مان ولی با صورت ظاهر متفاوت می بینیم و رفتارها همان رفتارها هستند. شاید درس اصلی اینگونه فیلم ها این باشد که هیچکس کامل نیست و مردم نیز این واقعیت را قبول دارند.

هر اتفاقی متصور است


اجتماع خوب،آدم های بد!



در صحبت های بازیگران «جوخه خودکشی» مشخص شد که همگی آنها این فیلم را به رغم تم منفی آن و ترسیم «آدم بد»های آثار کمیک بوکی و به تصویر کشیدن کارهای ویرانگرانه آنها، نوعی رهایی برای خود تصور می کرده اند. ویل اسمیت در این باره می گوید: سختی فیلم «جوخه خودکشی» در این بود که کاراکترهای آن به سبب بد کردار بودن و تعلق داشتن به جمع اشرار و خلافکاران همگی در لب مرز زندگی و مرگ حرکت می کنند و انتخاب های اندکی دارند و در نتیجه زندگی شان خطیرتر است و این مسئله بینندگان را هم در حالتی هشدار نگه می دارد. در فیلم ما هر اتفاقی متصور است و چون نیروهای جناح نیکی چندان به چشم نمی خورند، بینندگان باید بین بد و بدتر دست به انتخاب بزنند.

زمانی مناسب برای تغییر


اجتماع خوب،آدم های بد!



ویل اسمیت در این فیلم رل ددشات را بازی می کند و مارگوت رابی هم در هیئت هارلی کویین ظاهر می شود. رابی در این باره می گوید: بعد از مدت ها بازی در رل های مثبت خوشحال شدم که در یک دنیای منفی هر کار که می خواستم، انجام دادم. این یک دنیای واقعاً دیوانه کننده است. دیوید امیر اعتقاد دارد زمان آن رسیده بود که سبک تازه ای از فیلم های کمیک استریپی نیز رو شود و فقط نیکی های آنان را نبینیم. الان دوران حاکمیت فیلم های کمیک بوکی است و در نتیجه می توان آن را به هر شکلی در آورد و به نحوه های مختلف آن را ترسیم کرد.




۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن