تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804358317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهکار پرسپولیس برای برگرداندن رضاییان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی برای بازگرداندن رامین رضاییان داشته و وقتی صبح روز چهارشنبه خبر رسید باشگاه شکایت خود از این بازیکن را پس گرفته، مشخص شد که راه برای بازگشت رضاییان کاملاً‌ هموار شده است. با این حساب باید طی روزهای آینده و تا قبل از 15 شهریورماه که پایان زمان نقل و انتقالات است، باید منتظر خارج شدن نام یکی از بازیکنان پرسپولیس از لیست 18 نفره و اضافه شدن رامین رضاییان به این لیست باشیم. حداقل تا به حال که تمام پیش‌بینی‌ها در این زمینه است.

از سوی دیگر صحبت از خروج نام آنتونی گولچ از لیست پرسپولیس برای باز شدن جا در لیست 18 نفره شنیده می‌شود. می‌گویند کسی که قرار است از لیست بیرون برود، مدافعی است که برانکو در روزهای پرتنش نقل و انتقالات برای جذبش، پافشازی فراوانی داشت اما انگار رابطه گولچ و برانکو به یک‌باره شکراب شد زیرا از یک طرف گولچ دیگر آن انگیزه سابق برای بازی را نداشت و از طرف دیگر، برانکو با خط زدن نام این بازیکن از لیست 4 بازی گذشته تیمش نشان داد به اندازه کافی از شرایط بدنی و فنی مرد دوملیتی تیمش راضی نیست.

در این بین صحبت از بازیکنان دیگری نیز در میان است. از آنجا که باشگاه برای حفظ گولچ، 100 هزار دلار (چیزی حدود 320 میلیون تومان) برای اخذ رضایت‌نامه و همچنین حدود 15 درصد از قرارداد این بازیکن را پرداخت کرده که در صورت جدایی، نه تنها این پول برنمی‌گردد، بلکه باشگاه ممکن است به خاطر تلف کردن وقت و کنار گذاشتن این بازیکن در زمان بسته شدن زمان نقل و انتقالات اروپایی، مجبور به پرداخت غرامت هم شود.

از این رو، احتمالا باشگاه روی گزینه‌های دیگری متمرکز می‌شود. به عنوان مثال ساسان انصاری که اصلاً فکرش را نمی‌کرد در پرسپولیس نیمکت‌نشین شود. بعد از آن که این بازیکن مقابل تیم سابق خود فولاد در هفته دوم حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد، برخی گفتند کارش با پرسپولیس تمام است و از این تیم جدا می‌شود ولی به هر قیمتی بود، ماندنی شد. اگر گولچ از پرسپولیس نرود، ساسان یکی از گزینه‌ها به شمار می‌رود.

پیدا کردن بازیکنی برای خارج کردن از لیست 18 نفره بزرگسالان تنها مشکل برانکو نیست. سرمربی سرخپوشان کاملاً از شرایط فنی و روحی رامین رضاییان شناخت دارد و می‌داند اگر رامین را به پرسپولیس بیاورد و او را نیمکت‌نشین کند، با اولین اشتباه از سوی حسین ماهینی، چه هجمه سنگینی بر روی دوشش قرار خواهد گرفت. همان‌طور که با وجود داشتن ماهینی در سمت راست خط دفاع، هواداران فشار آوردن تا رامین حتما به تیم برگردد.

حالا اگر ماهینی وارد لیست اصلی پرسپولیس شود و برای مدت طولانی روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیند، می‌توان پیش‌بینی کرد سر و صدای بخشی از هواداران دوباره در آمده و لب به اعتراض بگشایند. آنها انتظار دارند حالا که رامین آمده، برای‌شان بازی کند.

با این حساب مشکل برانکو برای دادن رضایت جهت بازگشت رضاییان ضرب در دو می‌شود؛‌ اول اینکه از لیست 18 بازیکن بزرگسال خود، یک نفر را به عنوان یار خروجی به باشگاه معرفی کند تا رضاییان به تیم اضافه شود. دوم آن که به رضاییان در پست اصلی خودش یعنی دفاع راست بازی بدهد. اگر برانکو عصبانی به نظر می‌رسد، به خاطر این شرایط است.





۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن