تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815528969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صراحت بیان دانشجویان در دیدار با رهبری قابل توجه بود - ایسنا


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا:
 دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای هفتم تیر، مدافع حرم و فاطمیون با مقام معظم رهبری
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: برای مقام معظم رهبری مطالبه گری و دغدغه مندی دانشجویان در خصوص مسائل فرهنگی، سیاسی و ملی اهمیت زیادی دارد چرا که دانشجو باید دغدغه های خود را در این موارد مطالبه کند. مهدی النچری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در تحلیل دیدار اخیر مقام معظم رهبری با دانشجویان، اظهار کرد: در آخرین دیدار رهبری با دانشجویان آنچه این دیدار را نسبت به گذشته متفاوت کرده بود صراحت بیان دانشجویان و رهبری بود. همچنین در این دیدار رهبری از دغدغه‌ها و طرز تفکر دانشجویان تعریف کردند و فرمودند "تفکرات شما خوب شکل گرفته و دغدغه‌های شما درست است."

وی با بیان اینکه در این دیدار رهبری ایراد کمتری نسبت به قبل از دانشجویان گرفتند، افزود: وقتی رهبری می‌فرمایند "حرف مخالف من جرم نیست" مسلماً به خاطر افزایش دغدغه دانشجویان است که ممکن است اختلاف نظرهایی با رهبری به وجود آید و ممکن است برخی تفکرات بچه‌های انقلاب با تفکرات ایشان همسو نباشد، اما باید با این تفکرات طبق فرمایش ایشان منطقی رفتار کرد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان ادامه داد: وقتی رهبری عنوان می‌کنند حرف مخالف من جرم نیست از این بابت است که در تفکرات دانشجو رخوت ایجاد نشود و دانشجو فقط در یک چهارچوب فکر نکند چراکه تفکر آزاد نتیجه آزاد می‌دهد و آن موقع می‌توان آن تفکر را مورد بررسی قرار داد.

النچری تصریح کرد: رهبری فرمودند" انقلابی بودن یک سری ویژگی و خاصیت دارد و همه نمی‌توانند این ویژگی‌ها را یکجا داشته باشند" پس هرکس باید به اندازه توان خود انقلابی باشد و یا خود را به تفکرات انقلابی نزدیک کند پس به همین منظور ایشان فرمودند که "صفت غیر انقلابی بودن را نباید به برخی افراد نسبت دهیم".

وی تأکید کرد: سخن رهبری در این خصوص که افراد را به غیرانقلابی بودن متهم نکنید به نظر می‌رسد که در راستای دفع حداقلی و جذب حداکثری است که ایشان در سال‌های گذشته مطرح فرمودند. بنابراین مقام معظم رهبری تأکید داشتند که برچسب به کسی نزنیم تا سمت انقلاب بیاید.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان در تحلیل مطالبه گر بودن دانشجویان که مقام معظم رهبری بر این موضوع تأکید کرده بودند، اظهار کرد: برای رهبری مطالبه گری و دغدغه مندی دانشجویان در خصوص مسائل فرهنگی، سیاسی و ملی اهمیت زیادی دارد چراکه دانشجو باید دغدغه‌های خود را در این زمینه مطالبه کند.

النچری به پیشنهاد جالب دانشجویان به مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: پیشنهاد این بود که تریبون نماز جمعه را  قبل از خطبه‌ها در اختیار دانشجویان قرار دهند که قطعاً این موضوع فضای مطالبه گری را برای دانشجو باز می‌کند. این اتفاق یک پازلی است که بر اساس آن رهبری دست دانشجویان را برای مطالبه گری باز گذاشته‌اند. انتهای  پیام


یکشنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۵ / ۰۸:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن