تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802732965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظر لاریجانی و روحانی درباره کنسرت یکسان است/ احمدی‌نژاد یک بچه تُخس در مقابل رهبری بود / تعرض‌کنندگان با اتوبوس مقابل سفارت عربستان فرستاده شدند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نظر لاریجانی و روحانی درباره کنسرت یکسان است/ احمدی‌نژاد یک بچه تُخس در مقابل رهبری بود / تعرض‌کنندگان با اتوبوس مقابل سفارت عربستان فرستاده شدند
روزنامه ایران در گزارشی به حواشی پیرامون حمله به سفارت عربستان اشاره کرده است و معتقد است که در 3 سال گذشته کشور در آرامش امنیتی قرار داشته است و معترضان به سفارت طبق برنامه از پیش تعیین شده و به نوعی اتوبوسی به محل سفارت آورده شده بودند.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود با انتقاد از آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در مطلبی تحت عنوان اظهارات آقای رفسنجانی با هیچ منطق و معیار عقلی و شرعی همخوانی ندارد می‌نویسد:آقای هاشمی درباره پیشرفت‌های علمی آلمان و ژاپن هم، اطلاعات غیرواقعی و آدرس غلط داده‌اند، پیشرفت‌های این دو کشور به گواهی شواهد و نشانه‌های غیرقابل تردید ناشی از کار و تلاش بی‌وقفه، برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق و مقابله با فساد بوده است، وگرنه چرا این پیشرفت‌ها در بسیاری از کشورهای دیگر که تحت سلطه آمریکا هستند دیده نمی‌شود؟ در آلمان فلان وزیر کابینه فقط به این علت که در یک سفر داخلی - و نه خارجی - همسر خود را نیز به هزینه دولت با خود برده است، از کار برکنار می‌شود ولی اینجا همفکران آقای هاشمی از فلان غارتگر بیت‌المال با عنوان ذخیره نظام! یاد می‌کنند.

روزنامه اعتماد در گزارشی با تیتر اظهارات حضرتی درباره تلاش برای ردصلاحیت روحانی/نظر لاریجانی و روحانی درباره کنسرت یکسان است نوشت: جريان مقابل محدوديتي به لحاظ قضايي براي انتقاد و تخريب ندارد و با استراتژي تخريب با موتور روشن انتقاد را به هر نحوي انجام مي‌دهد و با قدرت در اين مسير حركت مي‌كند و با تمام امكانات مادي و حمايت‌هاي قضايي، فرهنگي و سياسي كار خود را انجام مي‌دهد و از اين مسير هم ابتدا نااميدي مردم از دولت را دنبال مي‌كند و پس از آن جنگ رواني عليه آن راه مي‌اندازند.

روزنامه آرمان به حملات اخیر محمدعلی رامین به آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی اشاره کرده است و در مطلبی با عنوان حمله تگرامی محمدعلی رامین به هاشمی رفسنجانی در روزهایی که پسرش بازداشت شده است می‌نویسد: از جمله اين افراد محمد علي رامين است كه فرزندش چندي پيش بازداشت شد و تابناك درباره دليل بازداشت او نوشته بود كه«در سال‌هاي گذشته تحريم‌ها به حدي جدي شده بود كه مقوله واردات دارو نيز با مشكل مواجه شده بود. يكي از شركت‌هاي جمعيت هلال احمر كه در آلمان در زمينه واردات دارو به ايران فعاليت مي‌كرد، شركت رشد بود كه در دولت دهم، فردي براي ساماندهي آن شركت عازم آلمان شد، اما نتيجه اين ساماندهي، ظاهرا انتقال سهام به نام او عنوان شده است.

شرق در گزارشی تحت عنوان روح‌الله‌حسینیان: اصولگرایان جز احمدی‌نژاد چیزی ندارند / احمدی‌نژاد یک بچه تُخس در مقابل رهبری بود می‌نویسد: بااین‌حال در سال آخر دولت دهم که شاقول اصولگرایی هرچه بیشتر از احمدی‌نژاد دور می‌شد، حسینیان هم یکی به نعل می‌زد و یکی به میخ. تا جایی که در یکی از جلسات مجلس در جمع خبرنگاران گفت: «احمدی‌نژاد جایی برای دفاع باقی نگذاشته است و من دیگر از احمدی‌نژاد دفاع نمی‌کنم و قبلا هم اعلام برائت کرده گفته بودم اگر قبلا در دفاع از احمدی‌نژاد شمشیر کشیدم امروز به روی او شمشیر می‌کشم و از هر کسی که از خط رهبری فاصله بگیرد دفاع نمی‌کنم».

شرق همچنین در گزارشی دیگر به فسادهای اخیر در شورای شهر اشاره کرد و با تیتر شورای شهر گرفتار در تله بازی‌های سیاسی شهرداری نوشت: به خاطر اعتماد بیش‌ازحد شورای شهر تهران به شهردار یا در اثر غفلت و کوتاهی این شورا، اتفاقاتی در شهرداری تهران رقم خورده که جای دفاعی نگذاشته و متأسفانه دفاع بی‌ملاحظه یک جناح سیاسی از شهردار تهران، منجر به آسیب جبران‌ناپذیر برای منافع مردم و شهر خواهد بود. همان‌گونه که همواره مقام معظم رهبری تأکید فرموده‌‌اند، اصالت بر شفافیت، مقابله با فساد و مماشات‌نکردن با خیانتکاران به بیت‌المال است و ما به‌عنوان نماینده مردم و عضو شورا موظف هستیم نگذاریم به اسم مصلحت یا منافع تشکیلاتی و تحت هر نام و عنوانی، به مردم، آبرو و حیثیت نظام خدشه‌ای وارد شده یا خیانت شود.

روزنامه آرمان در گزارشی با تیتر دستگاه‌هاي اطلاعاتي كاري به دعواهاي سياسي نداشته باشند نوشت:دولت به اقتصاد مقاومتي اعتقاد دارد و اگر بحثي در اين رابطه داشته باشد، آن را مطرح مي‌كند و اصلا مساله موضع‌گيري مطرح نيست. علوي گفت: بزرگ‌ترين جفا به اقتصاد مقاومتي و هر بحث ديگري كه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) به عنوان برنامه كار معين مي‌فرمايند اين است كه به جاي ترسيم نقشه راه و عمل به آن، دستمايه دعواي جناح‌ها و بخش‌هاي مختلف قرار بگيرد. امروز متاسفانه وقتي به يك سلسله صحبت‌ها، رسانه‌ها و تريبون‌ها نگاه مي‌كنيم، مي‌بينيم در بعضي بحث‌ها، اقتصاد مقاومتي به دستمايه دعواهاي سياسي، جناحي و بخشي تبديل شده كه اين بزرگ‌ترين جفا در حق اقتصاد مقاومتي است.


روزنامه ایران به سخنان ذوافقاری در خصوص حمله به سفارت عربستان اشاره کرده است و با تیتر تعرض‌کنندگان با اتوبوس مقابل سفارت عربستان فرستاده شدند نوشت: مأموریت و کارکرد معاونت امنیتی وزارت کشور، خیلی برای مردم آشنا نیست. درست است که امنیتی بودن حوزه فعالیت این معاونت،  ملاحظاتی را ایجاب می‌کند، اما از آن طرف نمی‌توان میدان اطلاع‌رسانی را در چنین حوزه مهم و حساسی خالی گذاشت. بویژه آن که اطلاعات و اخبار درست یا نادرست شبانه روز و از کانال‌های مختلف درون جامعه پمپاژ می‌شود. خود شما هم بسیار کم گفت‌وگو می‌کنید.






۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن