تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819518480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پل شیشه‌ای دو هفته بعد از افتتاح بسته شد +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: پل شیشه‌ای دو هفته بعد از افتتاح بسته شد +عکس
طولانی‌ترین پل شیشه‌ای معلق جهان که دو هفته پیش در چین افتتاح شده بود، موقتا به روی گردش‌گران بسته شده است.    
به گزارش جام جم آنلاین ، علت بسته شدن آن رسما از سوی دولت چین اعلام نشده اما شبکه خبری سی.ان.ان. آمریکا به نقل یکی از سخنگویان دولت چین گفته استقبال فراتر از پیش‌بینی گردشگران از پل ژانگ‌جیگوا علت تعطیلی موقت این سازه عظیم در استان هونان عنوان شده است.


روز جمعه دوازدهم شهریور این مقام‌ چینی تاکید کرد هیچ نقص یا ترکی در سازه این پل مشاهده نشدهو هیچ سقوطی هم از فراز آن روی نداده که علت مسدود کردن آن قلمداد شود.
با وجود این زمان بازگشایی این پل هم اعلام نشده است. این پل ۴۳۰ متری که عرض آن ۶ متر است با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیون و چهارصد هزار دلار ساخته شده و دو هفته پیش در مراسمی پر زرق و برق افتتاح شد.

پل ژانگ‌جیگوا که ۳۰۰ متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد با ۹۹ شیشه شفاف سه جداره پوشیده شده است.
آن طور که این سخنگوی دولت چین به سی.ان.ان. گفته این پل هر روز ظرفیت پذیرش ۸ هزار بازدیدکننده را دارد اما پس از افتتاح آن میانگین گردشگرانی که برای رد شدن از این پل به این منطقه در استان هونان آمده‌اند ۱۰ برابر ظرفیت روزانه پیش‌بینی شده بوده است.

آن طور که گزارش شده مسئولان این سازه امروز (جمعه) آن را برای انجام سرویس‌های نگهداری فوری تعطیل کرده‌اند و زمان بازگشایی آن هم متعاقبا اعلام خواهد شد.

اعلام ناگهانی بسته شدن این پل با واکنش‌های مختلفی روبرو شده است؛ به ویژه کسانی که برای عبور از روی آن سفر به این منطقه از چین را برای روزهای پایانی این هفته برنامه‌ریزی کرده بودند در شبکه‌های اجتماعی از این تصمیم مسئولان پل ژانگ‌جیگوا اظهار ناراحتی کرده‌اند.

 

 






شنبه, 13 شهریور 1395 ساعت 10:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن