تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819575657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگارخانه های فارس به بخش خصوصی داده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس اعلام کرد: این اداره کل در نظر دارد مجتمع ها و نگارخانه های وابسته را در این استان با توجه به قوانین و دستورالعمل جاری به بخش خصوصی واگذار کند.
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: بهزاد مریدی بیان کرد: با تحقق این امر برای کوچک سازی سازمان گام موثری برداشته می شود و درگام بعدی صرفه جویی های لازم و توجه به اقتصاد مقاومتی انجام خواهد شد.
این مقام فرهنگی استان فارس افزود:افراد حقیقی و حقوقی غیر دولتی،دارای صلاحیت فنی و اخلاقی و دارای مجوز فعالیت از مراجع قانونی می توانند از این طرح استفاده کنند.
مریدی ادامه داد:متقاضیان برای بازدید از مجتمع ها و دریافت فرم ها به نشانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در شیراز چهارراه حافظیه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق نشانی اینترنتی fars.farhang.gov.ir هماهنگی کنند.
مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی فارس اظهار داشت: زمان بررسی درخواست ها هفتم شهریور95 راس ساعت ١٠ صبح در محل دفتر معاونت اداری مالی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس است.
وی گفت: مجتمع های فرهنگی هنری یاد شده نیز شامل پاسارگاد، بیضاء، لپویی، دشت ارژن، داریون، بالاده، خشت، قائمیه، کنار تخته، ناصر آباد و نودان است.
مریدی بیان داشت: برای کوچک سازی دولت و خصوصی سازی مراکز و الزام قانونی که طی برنامه چهارم و پنجم قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ٢٧ مربوط به واگذاری،همه دستگاه ها مکلفند نسبت به تصدی مراکز مازاد به بخش غیردولتی اقدام کنند.
[ مشاهده متن کامل خبر نگارخانه های فارس به بخش خصوصی داده می شود در تابناک ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن