تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت تمبر فاخر با نقش حکیم ابوالقاسم فردوسی


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیر کل پست استان یزد از اقدام شرکت ملی پست در ثبت نام سومین تمبر با آلیاژ فلزی طلا و نقره خبر داد .
"مسعود دهقان" در گفت وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه یزد، با اشاره به این که توسعه تکنولوژی سبب تحول پست در عرصه تولید تمبرهای پستی نیز شده است، اعلام کرد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، سومین تمبر با آلیاژ فلزی طلا و نقره با نقش حکیم ابوالقاسم فردوسی در تیراژ محدود را تولید می کند.
وی افزود: مشترکان، کلکسیونرهای تمبر و علاقمندان تا تاریخ پنجم شهریورماه مهلت دارند که نسبت به ثبت نام در سامانه بازار الکترونیک شرکت پست (ebazar.post.ir) یا مراجعه به دفاتر پستی اقدام کنند.
دهقان با تاکید بر این که مهلت ثبت نام متقاضیان قابل تمدید نخواهد بود، خاطرنشان کرد: تمبرهای فلزی با آلیاژهای طلا و نقره با تعداد محدود و فقط در یک نوبت تولید خواهند شد و به دلیل عدم تولید مجدد این تمبر، افزایش ارزش محصول را به دنبال خواهد داشت .
گفتنی است؛ مبلغ واریزی جهت سفارش تمبر با آلیاژ طلا در بسته بندی فاخر سه میلیون و 500 هزار ریال و مبلغ واریزی جهت سفارش تمبر با آلیاژ نقره در بسته بندی فاخر یک میلیون و 500 هزار ریال است.
خبرگزاری دانشجویان ایران - منطقه یزد
خبرنگار: 3
[ مشاهده متن کامل خبر ساخت تمبر فاخر با نقش حکیم ابوالقاسم فردوسی در خبرگزاری دانشجویان ایران ]


یکشنبه ، ۳۱مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن