تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818812229




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز فروش سومین مرحله از تمبر فاخر طلا و نقره در زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیرکل پست استان زنجان گفت: سومین مرحله از فروش تمبر فاخر طلا و نقره در استان همزمان با کشور که نقش فردوسی شاعر نامدار ایرانی دارد توسط این اداره کل آغاز شده است.
مهدی فخربین سبحانی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه فروش تمبرهای فاخر طلا و نقره از 25 مرداد شروع شده و تا پنجم شهریور ادامه خواهد داشت، ادامه داد: در سال گذشته تمبرهای طلا و نقره با تمثال امام خمینی (ره) و نقش حافظ شیرازی توسط شرکت پست، چاپ و توزیع شد و امسال نیز این تمبرها با طرح شاعر پرآوازه کشور حکیم فردوسی چاپ و در حال فروش است.
وی با تاکید بر اینکه 1.5 گرم طلای 24 عیار برای تمبر طلا و 10 گرم نقره 999 عیار در تمبر نقره به کار برده شده است، تصریح کرد: شهروندانی که قصد خرید این نوع از تمبرها را دارند می توانند با مراجعه به سایت http:ebazar.post.ir  ثبت نام و درخواست سفارش خود را در سایت وارد کنند و یا با مراجعه به دفاتر منتخب پستی و یا پست مرکزی درخواست خرید خود را ارائه دهند.
این مسئول تصریح کرد: قیمت تمبر طلا 3 میلیون و 500 هزار ریال و تمبر نقره یک میلیون و 500 هزار ریال است که هرکدوم در بسته بندی های مجزا توزیع می شوند .
مدیرکل پست استان زنجان در خصوص کاربردی و قابل فروش بودن این نوع از تمبرها، افزود: اصولا تمبرهای فاخر طلا و نقره، یا به صورت کلکسیونی و تزئینی و یا به عنوان کالایی برای خرید و فروش می تواند مورد استفاده عموم قرار گیرد .
فخربین سبحانی با اشاره به اینکه امسال پیش بینی شده است بنا به تقاضاهای صورت گرفته حدود 6000 قطعه از این تمبرها ضرب شود، خاطرنشان کرد: توزیع این نوع خاص از تمبرها با نقوش منحصر به فرد سالانه تکرار نمی شوند و افراد تنها ظرف همین مدت زمان محدود می توانند برای خرید آن اقدام کنند.
[ مشاهده متن کامل خبر آغاز فروش سومین مرحله از تمبر فاخر طلا و نقره در زنجان در خبرگزاری دانشجویان ایران ]


جمعه ، ۲۹مرداد۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.tnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن